ហុងកុង៖ ការចំណាយរបស់ជនជាតិចិនដីគោកលើគោលនយោបាយធានារ៉ាប់រងជីវិតបានធ្លាក់ចុះ ២៩ ភាគរយក្នុងត្រីមាសទី ៣ ក្រុមហ៊ុនធានារ៉ាប់រងបានផ្លាស់ប្តូរការយកចិត្តទុកដាក់របស់ពួកគេទៅកាន់ទីក្រុងហុងកុង ហើយបានផ្តោតលើការលក់ផលិតផលវេជ្ជសាស្ត្រនិងការចូលនិវត្តន៍ក្នុងពន្ធនៅពាក់កណ្តាលឆ្នាំចុងក្រោយ។ នេះបើយោងតាមការចុះផ្សាយរបស់ scmp ថ្ងៃទី ០៦ ខែមករា ឆ្នាំ២០២០។
ចំនួនអ្នកទេសចរចិនដីគោកដែលមកលេងកំសាន្តនៅទីក្រុងហុងកុងបានថយចុះ ចំពេលមានវិបត្តិនយោបាយដ៏អាក្រក់បំផុតរបស់ទីក្រុងសេដ្ឋកិច្ចមួយនេះដោយសារតែបាតុកម្មរុំារ៉ៃ ។ យោងតាមទិន្នន័យចុងក្រោយបំផុតការចំណាយរបស់ពួកគេទៅលើគោលនយោបាយជីវិតនៅក្នុងទីក្រុងក៏បានធ្លាក់ចុះផងដែរ ដែលបានធ្លាក់ចុះនៅក្នុងត្រីមាសទី ៣ នៃឆ្នាំកន្លងមកចំនួន ២៩ ភាគរយបើប្រៀបធៀបនឹងរយៈពេល ៣ ខែមុន។ ពួកគេបានចំណាយ ៩,៧ ពាន់លានដុល្លារហុងកុង (១,២ ពាន់លានដុល្លារ) ក្នុងអំឡុងខែកក្កដាដល់ខែកញ្ញាពោលគឺធ្លាក់ចុះពី ១៣,៦ ពាន់លានដុល្លារហុងកុងនៅក្នុងត្រីមាសទី ២ នេះបើយោងតាមអាជ្ញាធរធានារ៉ាប់រងរបស់ទីក្រុងហុងកុងនិងចិនដីគោក។ ជារៀងរាល់ឆ្នាំការលក់នៅត្រីមាសទី ៣ បានធ្លាក់ចុះ ១៧ ភាគរយ។
ចំនួនអ្នកទេសចរចិនដីគោកទៅកាន់ហុងកុងបានធ្លាក់ចុះ ៥៥ ភាគរយពីចំនួនជាង ១ លាននាក់ក្នុងកំឡុងពេលឈប់សម្រាកបុណ្យណូអែលក្នុងឆ្នាំ ២០១៨ – គឺពីចម្លោះថ្ងៃទី ២១ ដល់ថ្ងៃទី ២៦ ខែធ្នូ ធ្លាក់ចុះមកត្រឹមចំនួន ៤៥០.០០០ នាក់សម្រាប់រយៈពេលដូចគ្នានៃ ឆ្នាំ ២០១៩ ។ នេះបើយោងតាមនាយកដ្ឋានអន្តោប្រវេសន៍ហុងកុង។ កាន់តែអាក្រក់ជាងនេះទៅទៀត គឺចន្លោះពីថ្ងៃទី ២៩ ខែធ្នូ ឆ្នាំ២០១៩ ដល់ថ្ងៃទី ១ ខែមករា ឆ្នាំ ២០២០ ចំនួនរបស់ភ្ញៀវទេសចរចិនដីគោកទៅកាន់ហុងកុងបានធ្លាក់ចុះថែមទៀតគឺ ៦៣ ភាគរយពោលគឺពីចំនួន ៨០០.០០០ នាក់ក្នុងឆ្នាំ ២០១៨ ដល់ ៣០០.០០០ នាក់នៅឆ្នាំនេះ។ ជាបទបញ្ជារមួយរបស់រដ្ឋបាលហុងកុង គឺតម្រូវឲ្យអ្នកទេសចរចិនដីគោកត្រូវតែទិញផលិតផលធានារ៉ាប់រងដោយផ្ទាល់ដើម្បីធ្វើដំណើរកំសាន្តនៅហុងកុង។
លោក Derek Yung Kai-ming នាយកប្រតិបត្តិរបស់ក្រុមហ៊ុនព្រូដិនសលហុងកុងមានប្រសាសន៍ថា «ឧស្សាហកម្មធានារ៉ាប់រងទូទៅនៅហុងកុងបានរាយការណ៍ពីការរីកចម្រើនយ៉ាងខ្លាំងនៅឆមាសទីមួយនៃឆ្នាំនេះ ប៉ុន្តែស្ថានភាពបានប្រែប្រួលនៅក្នុងឆមាសទី ២ ដោយសារភាពវឹកវរក្នុងសង្គមដែលបានចាប់ផ្តើមនៅពាក់កណ្តាលឆ្នាំ ២០១៩» ។ លោកបានបន្តថា ក្រុមហ៊ុនធានារ៉ាប់រងបានបង្កើនកិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងដើម្បីលក់សេវាកម្មធានារ៉ាប់រងប្រាក់សោធននិវត្តន៍និងផលិតផលវេជ្ជសាស្ត្រទៅឱ្យក្រុមហ៊ុនហុងកុងនៅឆមាសទី ២ នៃឆ្នាំ ២០១៩ ដែលជាយុទ្ធសាស្ត្រមួយដែលបានជួយវាទូទាត់សងសម្រាប់ការបាត់បង់អាជីវកម្មពីអ្នកទិញចិនដីគោក។
លោក Derek Yung Kai-ming បានបន្ថែមថា «សំណាងណាស់ដែលយើងបានផ្សព្វផ្សាយអំពីផលិតផលថ្មីនៃគោលការណ៍វេជ្ជសាស្ត្រដែលអាចកាត់ចេញពីពន្ធបានក៏ដូចជាផលិតផលប្រចាំឆ្នាំដែលត្រូវកាត់ពន្ធ។ ការលក់ផលិតផលទាំងពីរប្រភេទនេះទៅឲ្យ ក្រុមហ៊ុនហុងកុងមានការកើនឡើងខ្លាំងដោយសារការលើកទឹកចិត្តពន្ធ» ។ គ្រោងការណ៍ដែលបានចាប់ផ្តើមនៅខែមេសាឆ្នាំមុនបានលើកទឹកចិត្តប្រជាជនឱ្យទិញផលិតផលវេជ្ជសាស្ត្រក្រោមគម្រោងធានារ៉ាប់រងសុខភាពស្ម័គ្រចិត្ត (VHIS) ក៏ដូចជាផលិតផលចូលនិវត្តន៍ដែលមានលក្ខណៈសម្បត្តិគ្រប់គ្រាន់នៅហុងកុង ៕ កែសម្រួលដោយ ៖ សុឃាក់
ចែករំលែកព័តមាននេះ