ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

Picture

ក្រុមហ៊ុន​ធានា​រ៉ាប់រង​បង្វែរ​មុខព្រួញ​ទៅ​ហុងកុង​ខណៈ​មានការ​ធ្លាក់​ចុះ​នៃ​ការ​ទិញ​ធានា​រ៉ាប់រង​អាយុជីវិត​របស់​ចិនដីគោក

4 ឆ្នាំ មុន

​ហុងកុង​៖ ការ​ចំណាយ​របស់​ជនជាតិ​ចិនដីគោក​លើ​គោលនយោបាយ​ធានា​រ៉ាប់រង​ជីវិត​បាន​ធ្លាក់​ចុះ ២៩ ភាគរយ​ក្នុង​ត្រីមាស​ទី ៣ ក្រុមហ៊ុន​ធានា​រ៉ាប់រង​បាន​ផ្លាស់​ប្តូរ​ការ​យកចិត្តទុកដាក់​របស់​ពួក​គេ​ទៅ​កាន់​ទីក្រុង​ហុងកុង ហើយ​បាន​ផ្តោត​លើ​ការ​លក់​ផលិតផល​វេជ្ជសាស្ត្រ​និង​ការ​ចូល​និវត្តន៍​ក្នុង​ពន្ធ​នៅ​ពាក់កណ្តាល​ឆ្នាំ​ចុង​ក្រោយ​។ នេះ​បើ​យោង​តាម​ការ​ចុះ​ផ្សាយ​របស់ scmp ថ្ងៃ​ទី…

​ហុងកុង​៖ ការ​ចំណាយ​របស់​ជនជាតិ​ចិនដីគោក​លើ​គោលនយោបាយ​ធានា​រ៉ាប់រង​ជីវិត​បាន​ធ្លាក់​ចុះ ២៩ ភាគរយ​ក្នុង​ត្រីមាស​ទី ៣ ក្រុមហ៊ុន​ធានា​រ៉ាប់រង​បាន​ផ្លាស់​ប្តូរ​ការ​យកចិត្តទុកដាក់​របស់​ពួក​គេ​ទៅ​កាន់​ទីក្រុង​ហុងកុង ហើយ​បាន​ផ្តោត​លើ​ការ​លក់​ផលិតផល​វេជ្ជសាស្ត្រ​និង​ការ​ចូល​និវត្តន៍​ក្នុង​ពន្ធ​នៅ​ពាក់កណ្តាល​ឆ្នាំ​ចុង​ក្រោយ​។ នេះ​បើ​យោង​តាម​ការ​ចុះ​ផ្សាយ​របស់ scmp ថ្ងៃ​ទី ០៦ ខែមករា ឆ្នាំ​២០២០​។ ​

ចំនួន​អ្នកទេសចរ​ចិនដីគោក​ដែល​មក​លេង​កំសាន្ត​នៅ​ទីក្រុង​ហុងកុង​បាន​ថយ​ចុះ ចំ​ពេល​មាន​វិបត្តិ​នយោបាយ​ដ៏​អាក្រក់​បំផុត​របស់​ទីក្រុង​សេដ្ឋកិច្ច​មួយ​នេះ​ដោយសារ​តែ​បាតុកម្ម​រុំ​ា​រ៉ៃ ។ យោង​តាម​ទិន្នន័យ​ចុង​ក្រោយ​បំផុត​ការ​ចំណាយ​របស់​ពួក​គេ​ទៅ​លើ​គោលនយោបាយ​ជីវិត​នៅ​ក្នុង​ទីក្រុង​ក៏​បាន​ធ្លាក់​ចុះ​ផង​ដែរ ដែល​បាន​ធ្លាក់​ចុះ​នៅ​ក្នុង​ត្រីមាស​ទី ៣ នៃ​ឆ្នាំ​កន្លង​មក​ចំនួន ២៩ ភាគរយ​បើ​ប្រៀបធៀប​នឹង​រយៈពេល ៣ ខែ​មុន​។ ពួក​គេ​បាន​ចំណាយ ៩,៧ ពាន់​លាន​ដុល្លារ​ហុងកុង (១,២ ពាន់​លាន​ដុល្លារ​) ក្នុង​អំឡុង​ខែកក្កដា​ដល់​ខែកញ្ញា​ពោល​គឺ​ធ្លាក់​ចុះ​ពី ១៣,៦ ពាន់​លាន​ដុល្លារ​ហុងកុង​នៅ​ក្នុង​ត្រីមាស​ទី ២ នេះ​បើ​យោង​តាម​អាជ្ញាធរ​ធានា​រ៉ាប់រង​របស់​ទីក្រុង​ហុងកុង​និង​ចិនដីគោក​។ ជា​រៀង​រាល់​ឆ្នាំ​ការ​លក់​នៅ​ត្រីមាស​ទី ៣ បាន​ធ្លាក់​ចុះ ១៧ ភាគរយ​។

​ចំនួន​អ្នកទេសចរ​ចិនដីគោក​ទៅ​កាន់​ហុងកុង​បាន​ធ្លាក់​ចុះ ៥៥ ភាគរយ​ពី​ចំនួន​ជាង ១ លាន​នាក់​ក្នុង​កំឡុង​ពេល​ឈប់​សម្រាក​បុណ្យ​ណូអែល​ក្នុង​ឆ្នាំ ២០១៨ – គឺ​ពី​ច​ម្លោះ​ថ្ងៃ​ទី ២១ ដល់​ថ្ងៃ​ទី ២៦ ខែធ្នូ ធ្លាក់​ចុះ​មក​ត្រឹម​ចំនួន ៤៥០.០០០ នាក់​សម្រាប់​រយៈពេល​ដូច​គ្នា​នៃ ឆ្នាំ ២០១៩ ។ នេះ​បើ​យោង​តាម​នាយកដ្ឋាន​អន្តោប្រវេសន៍​ហុងកុង​។ កាន់តែ​អាក្រក់​ជាង​នេះ​ទៅ​ទៀត គឺ​ចន្លោះ​ពី​ថ្ងៃ​ទី ២៩ ខែធ្នូ ឆ្នាំ​២០១៩ ដល់​ថ្ងៃ​ទី ១ ខែមករា ឆ្នាំ ២០២០ ចំនួន​របស់​ភ្ញៀវ​ទេសចរ​ចិនដីគោក​ទៅ​កាន់​ហុងកុង​បាន​ធ្លាក់​ចុះ​ថែម​ទៀត​គឺ ៦៣ ភាគរយ​ពោល​គឺ​ពី​ចំនួន ៨០០.០០០ នាក់​ក្នុង​ឆ្នាំ ២០១៨ ដល់ ៣០០.០០០ នាក់​នៅ​ឆ្នាំ​នេះ​។ ​ជា​បទបញ្ជារ​មួយ​របស់​រដ្ឋបាល​ហុងកុង គឺ​តម្រូវ​ឲ្យ​អ្នកទេសចរ​ចិនដីគោក​ត្រូវ​តែ​ទិញ​ផលិតផល​ធានា​រ៉ាប់រង​ដោយ​ផ្ទាល់​ដើម្បី​ធ្វើ​ដំណើរ​កំសាន្ត​នៅ​ហុងកុង​។

​លោក Derek Yung Kai-ming នាយក​ប្រតិបត្តិ​របស់​ក្រុមហ៊ុន​ព្រូ​ដិ​ន​សល​ហុងកុង​មាន​ប្រសាសន៍​ថា «​ឧស្សាហកម្ម​ធានា​រ៉ាប់រង​ទូទៅ​នៅ​ហុងកុង​បាន​រាយការណ៍​ពី​ការ​រីក​ចម្រើន​យ៉ាង​ខ្លាំង​នៅ​ឆមាស​ទី​មួយ​នៃ​ឆ្នាំ​នេះ ប៉ុន្តែ​ស្ថានភាព​បាន​ប្រែប្រួល​នៅ​ក្នុង​ឆមាស​ទី ២ ដោយសារ​ភាព​វឹកវរ​ក្នុង​សង្គម​ដែល​បាន​ចាប់ផ្តើម​នៅ​ពាក់កណ្តាល​ឆ្នាំ ២០១៩» ។ លោក​បាន​បន្ត​ថា ក្រុមហ៊ុន​ធានា​រ៉ាប់រង​បាន​បង្កើន​កិច្ច​ខិតខំ​ប្រឹងប្រែង​ដើម្បី​លក់​សេវាកម្មធានា​រ៉ាប់រង​ប្រាក់​សោធន​និវត្តន៍​និង​ផលិតផល​វេជ្ជសាស្ត្រ​ទៅ​ឱ្យ​ក្រុមហ៊ុន​ហុងកុង​នៅ​ឆមាស​ទី ២ នៃ​ឆ្នាំ ២០១៩ ដែល​ជា​យុទ្ធសាស្ត្រ​មួយ​ដែល​បាន​ជួយ​វា​ទូទាត់​សង​សម្រាប់​ការ​បាត់បង់​អាជីវកម្ម​ពី​អ្នកទិញ​ចិនដីគោក​។

លោក Derek Yung Kai-ming បាន​បន្ថែម​ថា «​សំណាង​ណាស់​ដែល​យើង​បាន​ផ្សព្វផ្សាយ​អំពី​ផលិតផល​ថ្មី​នៃ​គោលការណ៍​វេជ្ជសាស្ត្រ​ដែល​អាច​កាត់​ចេញពី​ពន្ធ​បាន​ក៏​ដូច​ជា​ផលិតផល​ប្រចាំឆ្នាំ​ដែល​ត្រូវ​កាត់​ពន្ធ​។ ការ​លក់​ផលិតផល​ទាំង​ពីរ​ប្រភេទ​នេះ​ទៅ​ឲ្យ ក្រុមហ៊ុន​ហុងកុង​មានការ​កើនឡើង​ខ្លាំង​ដោយសារ​ការ​លើកទឹកចិត្ត​ពន្ធ​» ។ គ្រោង​ការណ៍​ដែល​បាន​ចាប់ផ្តើម​នៅ​ខែមេសា​ឆ្នាំ​មុន​បាន​លើកទឹកចិត្ត​ប្រជាជន​ឱ្យ​ទិញ​ផលិតផល​វេជ្ជសាស្ត្រ​ក្រោម​គម្រោង​ធានា​រ៉ាប់រង​សុខភាព​ស្ម័គ្រចិត្ត (VHIS) ក៏​ដូច​ជា​ផលិតផល​ចូល​និវត្តន៍​ដែល​មាន​លក្ខណៈសម្បត្តិ​គ្រប់គ្រាន់​នៅ​ហុងកុង ៕ កែសម្រួលដោយ ៖ សុឃាក់

អត្ថបទសរសេរ ដោយ

កែសម្រួលដោយ