ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

Picture

ចែក​ប័ណ្ណ​​​ដល់​អ្នក​ទេសចរ​រុស្ស៊ី ហាម​ទិញ​វត្ថុ​អនុស្សាវរីយ៍​មិន​សុទ្ធ បង្ក​ឱ្យ​មាន​ការភ្ញាក់​ផ្អើល​

11 ឆ្នាំ មុន

ខេត្ត​​បន្ទាយ​មានជ័យ​ ៖ បន្ទាប់​ពី​មាន​ប្រភព​ព័ត៌មាន​លេច​ឮ​កាល​ពី​រសៀល​ថ្ងៃ​ទី​៥​ មីនា​ ថា​ នៅ​ក្នុង​ក្រុង​ប៉ោយប៉ែត​មាន​គេ​ចែក​ខិត្ដប័ណ្ណ​មិន​ប្រក្រតី​ពាក់​ព័ន្ធ​នឹង​ភ្ញៀវ​ទេសចរ​នោះ​ ពេល​នេះ​ត្រូវ​បាន​លាត​ត្រដាង​ហើយ​​គឺ​អង្គ​ភាព​នគរ​បាល​ទេសចរណ៍​ក្រសួង​ប្រចាំ​ច្រក​ទ្វារ​អន្ដរជាតិ​ប៉ោយប៉ែត​ បាន​ចែក​ប័ណ្ណ​ព័ត៌មាន​ជា​ភាសា​រុស្សុី​ដល់​ភ្ញៀវ​រុស្សុី​ ហើយ​ត្រូវ​ថ្នាក់​លើ​ស្ដីបន្ទោស​ និង​ឱ្យ​ប្រមូល​វិញ​ជា​បន្ទាន់​ ។​

ខេត្ត​​បន្ទាយ​មានជ័យ​ ៖ បន្ទាប់​ពី​មាន​ប្រភព​ព័ត៌មាន​លេច​ឮ​កាល​ពី​រសៀល​ថ្ងៃ​ទី​៥​ មីនា​ ថា​ នៅ​ក្នុង​ក្រុង​ប៉ោយប៉ែត​មាន​គេ​ចែក​ខិត្ដប័ណ្ណ​មិន​ប្រក្រតី​ពាក់​ព័ន្ធ​នឹង​ភ្ញៀវ​ទេសចរ​នោះ​ ពេល​នេះ​ត្រូវ​បាន​លាត​ត្រដាង​ហើយ​​គឺ​អង្គ​ភាព​នគរ​បាល​ទេសចរណ៍​ក្រសួង​ប្រចាំ​ច្រក​ទ្វារ​អន្ដរជាតិ​ប៉ោយប៉ែត​ បាន​ចែក​ប័ណ្ណ​ព័ត៌មាន​ជា​ភាសា​រុស្សុី​ដល់​ភ្ញៀវ​រុស្សុី​ ហើយ​ត្រូវ​ថ្នាក់​លើ​ស្ដីបន្ទោស​ និង​ឱ្យ​ប្រមូល​វិញ​ជា​បន្ទាន់​ ។​

ក្នុង​ការ​ជួប​សម្ភាសន៍​ផ្ទាល់​មាត់​ជា​មួយ​ក្រុម​អ្នក​យក​ព័ត៌មាន​នៅ​ព្រឹក​ថ្ងៃ​ទី​៦​ មីនា​ ជុំវិញ​ព័ត៌មាន​ខាង​លើ​នេះ​ លោក​ ព្រុំ​ ចាន់​ឌី​ នាយ​នគរ​បាល​ទេស​ចរណ៍​ក្រសួង​ប្រចាំ​ច្រក​ទ្វារ​អន្ដរជាតិ​ប៉ោយប៉ែត​ប្រាប់​ថា​ ការ​ភ្ញាក់​ផ្អើល​ពីថ្ងៃ​ទី​៥​ មីនា​នោះ​ មិន​មែន​ជា​រឿង​ចែក​ខិត្ដប័ណ្ណ​អ្វ​ី​ទេ​ គឺ​លោក​បាន​ឱ្យ​កម្លាំង​ក្រោម​ឱវាទ​ចែក​ប័ណ្ណ​ព័ត៌មាន​ជា​ភាសា​រុស្សុី​ដល់​ភ្ញៀវ​រុស្សុី​ដែល​មាន​អត្ថន័យ​ថា​ «សូម​ភ្ញៀវ​ទាំង​អស់​យក​ចិត្ដ​ទុក​ដាក់​ខ្ពស់​ ត្រួត​​ពិនិត្យ​រាល់​ទំនិញ​ដែល​បាន​ទិញ​ពី​ក្រុមហ៊ុន​ ឬ​អ្នក​នាំ​ភ្ញៀវ​ដែល​នាំ​លោក​អ្នក​ទៅ​ហាង​លក់​វត្ថុ​អនុស្សាវរីយ៍​ ព្រោះ​របស់​ទាំង​នោះ​អាច​ជា​របស់​មិន​សុទ្ធ​ សូម​​ជួយ​ប្រាប់​បន្ដ​ទៀត​ទៅ​ភ្ញៀវ​​ផ្សេងៗ»​ ។​

លោក​ ព្រុំ​ ចាន់​ឌី​ បាន​បន្ដ​ថា​ ដោយ​​សារ​បញ្ហា​មួយ​នេះ​ លោក​ត្រូវ​បាន​ថ្នាក់​ដឹក​នាំ​ស្ដី​បន្ទោស​និង​ឱ្យ​បញ្ឈប់​ ព្រម​ទាំង​ប្រមូល​មក​វិញ​នូវ​ប័ណ្ណ​ព័ត៌មាន​ទាំង​នោះ​ទៀត​ផង​ ។​ ទោះ​ជា​យ៉ាង​ណា​ លោក​គ្មាន​ចេតនា​ធ្វើ​ឱ្យ​ប៉ះពាល់​ដល់​ផល​ប្រយោជន៍​ជាតិ​ទេ​ ព្រោះ​មិន​មែន​ធ្វើ​ដោយ​លួច​លាក់​ ដោយ​កា​រធ្វើ​នេះ​បាន​ធ្វើ​ជា​ចំហ​នៅ​មាត់​​ច្រក​ទ្វារ​អន្ដរជាតិ​ប៉ោយប៉ែត​តែ​ម្ដង​ ក្នុង​គោល​បំណង​ឱ្យ​​ភ្ញៀវ​យល់​ដឹង​ពេល​ចូល​មក​ដល់​កម្ពុជា​ ព្រោះ​កន្លង​ទៅ​ថ្មីៗ​នេះ​ ក្នុង​កិច្ច​ប្រជុំ​មួយ​ ថ្នាក់​ដឹក​នាំ​ក្រសួង​បាន​លើកឡើង​ឱ្យ​មន្ដ្រី​ក្រោម​ឱវាទ​យក​ចិ​ត្ដ​ទុក​ដាក់​ទៅ​លើ​ភ្ញៀវ​ទេសចរ​ឱ្យ​បាន​ហ្មត់​ចត់​ ។​ ក្នុង​នោះ​ កិច្ច​ប្រជុំ​ក៏​បាន​លើក​ឡើង​ពី​ភ្ញៀវ​ទេសចរ​ប្រទេស​មួយ​ដែល​ចូល​មក​កម្ពុជា​ទៅ​ទស្សនា​នៅ​ខេត្ដ​សៀមរាប​ បាន​ទិញ​វត្ថុ​អនុស្សាវ​រីយ៍​មួយ​តម្លៃ​ជិ​ត១ម៉ឺុន​ដុល្លារ​ ហើយ​ពេល​វិល​ត្រឡប់​ទៅ​ដល់​ប្រទេស​របស់គេ​វិញ​ ទើប​ដឹង​ថា​ ជា​របស់​ក្លែង​ក្លាយ​ ។​ ភ្ញៀវ​នោះ​បាន​ប្ដឹង​មក​កម្ពុជា​តាម​រយៈ​ស្ថានទូត​របស់​គេ​នៅ​រាជ​ធានី​ភ្នំពេញ​ រហូត​ព័ត៌មាន​នេះ​បាន​ដឹង​ដល់​ក្រសួង​មហាផ្ទៃ​ ទី​បំផុត​ក្រុមហ៊ុន​មួយ​ដែល​លក់​វត្ថុអនុស្សាវរីយ៍​នោះ​បាន​ចេញ​ប្រាក់​សង​ទៅ​ភ្ញៀវ​នោះ​វិញ​បន្ទាប់​ពី​មាន​ការ​យក​ចិត្ដ​ទុក​ដាក់​ដោះ​ស្រាយ​ពី​ថ្នាក់​លើ។​

​លោក​ ព្រុំ​ ចាន់​ឌី​ បន្ដ​ថា​ ដោយ​សារ​លោក​មិន​ចង់ឱ្យ​បញ្ហា​នេះ​កើត​មាន​ជា​ថ្មី​ប៉ះពាល់​ដល់​មុខ​មាត់​ប្រទេស​ជាតិ​ ទើប​លោក​ចែក​ប័ណ្ណ​ព័ត៌​មាន​ដល់​ក្រុម​ភ្ញៀវ​រុស្សុី​ តាំង​ពី​ថ្ងៃ​ទី​២៦​ កុម្ភៈ​ មក​ម៉្លេះ​ ។​ មន្ដ្រី​រូ​ប​នេះ​ប្រាប់​ថា​ កន្លង​មក​ដោយ​សារ​ការ​ប្ដូរ​ប្រាក់​ អ្នក​ខ្លះ​បាន​បោក​ប្រាស់​ភ្ញៀវ​១០០​ដុល្លារ​អាមេរិក​ ប្ដូរ​បាន​តែ​ជាង​២០​ម៉ឺុន​រៀល​ លោក​ក៏​បាន​ធ្វើ​ប័ណ្ណ​ព័ត៌មាន​ប្ដូរ​ប្រាក់​ចែក​ជូន​ភ្ញៀវ​ចម្រុះ​ជាតិ​សាសន៍ឱ្យ​ដឹង​ពី​អត្រា​ប្ដូរ​ប្រាក់​ផង​ដែរ​ ៕​