រាជធានីភ្នំពេញ ៖ ក្រុមហ៊ុន Cellcard បានបញ្ចេញស្ពតពាណិជ្ជកម្មទូរទស្សន៍ថ្មីមួយដែលជាស្ពតមានសាច់រឿងរយៈពេលវែងជាងគេបំផុតមិនធ្លាប់មានផ្សព្វផ្សាយនៅប្រទេសកម្ពុជា នាកន្លងមក កាលពីល្ងាចថ្ងៃទី៨ កុម្ភៈ ២០១៤ នៅការិយាល័យកណ្តាលរបស់ខ្លួន។ ស្ពតថ្មីដែលបានដាក់សម្ពោធជាផ្លូវការមានចំណងជើងថា កូនឡានតូច (Toy Car) មានរយៈពេលដល់ទៅ៧.៤៧នាទី ហើយដែលបានទាក់ទាញឱ្យអតិថិជនងាកមកប្រើប្រាស់បណ្តាញទូរស័ព្ទ Cellcard កំពុងតែពេញនិយមនៅកម្ពុជា ។
លោកផុន ណាវុធ អ្នកគ្រប់គ្រងផ្នែកស្ពតពាណិជ្ជកម្មថ្មីមួយនេះបានឱ្យដឹងថា ស្ពតរឿង «កូនឡានតូច» ដែលទើបចេញផ្សព្វផ្សាយនេះបានបង្ហាញឱ្យឃើញពីបទពិសោធន៍ជីវិតពិតរបស់ក្រុមគ្រួសារខ្មែរ និងបង្ហាញឱ្យឃើញនៅក្នុងជីវិតមនុស្ស ព្រោះរាល់ជម្រើសរបស់គេទាំងអស់សុទ្ធសឹងតែសំខាន់ ដែលក្នុងនេះផ្តោតទៅលើជម្រើសការប្រើប្រាស់ទូរស័ព្ទជាកត្តាមួយយ៉ាងសំខាន់ ព្រោះថា ទំនាក់ទំនងតាមរយៈទូរស័ព្ទចល័តបានក្លាយជាកត្តាចាំបាច់នៅក្នុងសង្គមទំនើបបច្ចុប្បន្ននេះ ។
ចែករំលែកព័តមាននេះ