ទីក្រុងបាងកក ៖ បញ្ហាខ្យល់កខ្វក់ កំពុងតែជំរុញដល់មនុស្សជាច្រើនដែលរួមទាំងរដ្ឋាភិបាលផងដែរ ឲ្យសង្ឃឹមលើបណ្តាញរថភ្លើងអគ្គិសនីដើម្បីជំរុញដល់អ្នកបើកបរឲ្យប្រើមធ្យោបាយធ្វើដំណើរសាធារណៈវិញ។
យោងតាមសារព័ត៌មានបាងកក ប៉ុស្ដិ៍ ចេញផ្សាយកាលពីថ្ងៃទី១០ កុម្ភៈ បានឲ្យថា អាជ្ញាធរមានគម្រោងក្នុងការធ្វើឲ្យទីក្រុងបាងកកក្លាយជាទីក្រុងស្រដៀងទៅនឹងទីក្រុងនាំមុខដូចជាទីក្រុងឡុងដ៍ ញូវយ៉ក តូក្យូ សៀងហៃ និងប៉េកាំងជាដើមក្នុងរយៈពេល១០ឆ្នាំខាមុខ ។
ដើម្បីសម្រេចបានគោលដៅនេះ រដ្ឋាភិបាលកំពុងតែអនុវត្តគម្រោងអភិវឌ្ឍន៍ជាច្រើនដើម្បីជំរុញដល់សក្តានុពលលូតលាស់របស់រាជធានីមួយនេះ រួមទាំងចង់តភ្ជាប់គ្រប់តំបន់ក្នុងទីក្រុងដោយខ្សែរថភ្លើងចម្ងាយ៤៣៤,៣គីឡូម៉ែត្រមួយនៅឆ្នាំ ២០២៥ ។ ប៉ុន្តែតើការមានរថភ្លើងនេះអាចធ្វើឲ្យប្រជាជនបោះបង់រថយន្តនិងប្រើរថភ្លើងសាធារណៈឬទេ ?
អ្នករិះគន់បាននិយាយថា គម្រោងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធគឺមិនគ្រប់គ្រាន់ឡើយក្នុងការសម្រេចបានគោលដៅខាងលើ ។
លោកអនុសាស្ត្រាចារ្យ Rattpoohm Parichatpreecha ប្រធានគណៈកម្មាធិការវិស្វកម្មប្រព័ន្ធខ្សែរថភ្លើងក្រោមវិទ្យាស្ថានវិស្វកម្មប្រទេសថៃគិតថា រដ្ឋាភិបាលត្រូវផ្តល់ការគាំទ្របន្ថែមទៀតដើម្បីជំរុញឲ្យប្រជាជនប្រើមធ្យោបាយធ្វើដំណើរសាធារណៈ ។
លោកបានបន្ថែមថា រដ្ឋាភិបាលគួរតែចេញវិធានការគាំទ្របន្ថែមដូចជាការសាងសង់ស្ពានឆ្លងផ្លូវ ផ្លូវសម្រាប់កង់ និងរថភ្លើងសាធារណៈដែលមិនប៉ះពាល់ដល់បរិស្ថានជាដើមដែលតភ្ជាប់ទៅនឹងបណ្តាញរថភ្លើងអាកាស និងក្រោមដី ។
លោកបានបន្តទៀតថា ថ្លៃក៏ត្រូវតែសមរម្យដែរ ព្រោះតម្លៃសម្រាប់ការធ្វើដំណើរលើរថភ្លើងអាកាសនិងក្រោមដីមិនសមរម្យសម្រាប់មនុស្សគ្រប់គ្នាឡើយ ។
លោកបាននិយាយទៀតថា ៖« ដើម្បីបង្កើតការផ្លាស់ប្តូរនេះ ប្រទេសថៃត្រូវតែបង្កើតក្រសួងថ្មីមួយដែលគ្រប់គ្រងមធ្យោបាយធ្វើដំណើរសាធារណៈ ។ បច្ចុប្បន្នគម្រោងដឹកជញ្ជូនមួយចំនួនស្ថិតក្រោមការគ្រប់គ្រងរបស់ក្រសួងដឹកជញ្ជូន ខណៈដែលរថភ្លើងក្នុងទីក្រុងស្ថិតក្រោមការគ្រប់គ្រងរបស់រដ្ឋបាលមាតុធានីទៅវិញ »៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ