ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

Picture

សិក្ខាសាលា​ស្តី​ពី​កំណែ​ទម្រង់​ការ​គ្រប់​គ្រង​ការងារ​ដឹក​ជញ្ជូន​ផ្លូវ​គោក

11 ឆ្នាំ មុន

រាជ​ធានី​ភ្នំពេញ​ ៖ ក្រសួង​សាធារណការ​ និងដឹកជញ្ជូន​ ដោយ​មាន​កិច្ច​សហការ​ជា​មួយ​ធនាគារ​អភិវឌ្ឍន៍​អាស៊ី​ បាន​រៀបចំ​សិក្ខា​សាលា​មួយ​ ស្តី​ពី​កំណែ​ទម្រង់​ការគ្រប់​គ្រង​ការងារ​ដឹក​ជញ្ជូន​ផ្លូវ​គោក​នៅ​ក្នុងប្រទេស​កម្ពុជា ។​ សិក្ខា​សាលា​នេះ​ត្រូវបាន​រៀបចំ​ឡើង​នៅ​សណ្ឋាគារ​ហុី​ម៉ាវ៉ារី​ កាល​ពី​ថ្ងៃ​ទី​២៥ មិថុនា​ ក្រោម​អធិបតី​ភាព​​លោក​ តូច​ ចាន់​កុសល​ រដ្ឋ​លេខាធិការ​ក្រសួង​សាធារណការ​

រាជ​ធានី​ភ្នំពេញ​ ៖ ក្រសួង​សាធារណការ​ និងដឹកជញ្ជូន​ ដោយ​មាន​កិច្ច​សហការ​ជា​មួយ​ធនាគារ​អភិវឌ្ឍន៍​អាស៊ី​ បាន​រៀបចំ​សិក្ខា​សាលា​មួយ​ ស្តី​ពី​កំណែ​ទម្រង់​ការគ្រប់​គ្រង​ការងារ​ដឹក​ជញ្ជូន​ផ្លូវ​គោក​នៅ​ក្នុងប្រទេស​កម្ពុជា ។​ សិក្ខា​សាលា​នេះ​ត្រូវបាន​រៀបចំ​ឡើង​នៅ​សណ្ឋាគារ​ហុី​ម៉ាវ៉ារី​ កាល​ពី​ថ្ងៃ​ទី​២៥ មិថុនា​ ក្រោម​អធិបតី​ភាព​​លោក​ តូច​ ចាន់​កុសល​ រដ្ឋ​លេខាធិការ​ក្រសួង​សាធារណការ​ និង​ដឹកជញ្ជូន​ និង​លោក​ ចាន់ តារា​ អគ្គ​នាយក​នៃ​អគ្គ​នាយក​ដ្ឋាន​ដឹក​ជញ្ជូន ។​

សិក្ខាសាលា​នេះ​រៀបចំ​ធ្វើ​ឡើង​ក្នុង​គោល​បំណង​ពិភាក្សា​លើ​ចំណុច​សំខាន់ៗ​មួ​យចំនួន​ ដើម្បី​កំណត់​ចំណុច​ខ្លាំង និង​ចំណុច​ខ្សោយ​ក្នុង​ការងារ​ដឹក​ជញ្ជូន​ផ្លូវ​គោក​ កំណត់​ចក្ខុ​វិស័យ​ការ​គ្រប់​គ្រង​ការងារដឹក​ជញ្ជូន​ផ្លូវ​គោក​សម្រាប់​ឆ្នាំ​២០១៤​ ដល់​ឆ្នាំ​២០២០​ ។ វិភាគ​រក​នូវ​បញ្ហា​ជា​គន្លឹះ​ដើម្បី​ឱ្យ​ការធ្វើ​កំណែ​ទម្រង់​វិស័យ​ដឹក​ជញ្ជូន​ផ្លូវ​គោក​ទទួល​បាន​ជោគជ័យ​ និងការ​រៀបចំ​គម្រោង​ផែនការ​រយៈ​ពេល​៥​ឆ្នាំ​ ២០១៤-​២០១៨​ លើ​ការគ្រប់​គ្រង​ការងារដឹក​ជញ្ជូន​ផ្លូវ​គោក ។​ លោក ចាន់​ តារា​ អគ្គ​នាយក​នៃ​អគ្គ​នាយកដ្ឋាន​ដឹកជញ្ជូន​មាន​ប្រសាសន៍​នៅក​្នុង​ពិធី​បើកសិក្ខាសាលា​នេះ​ថា​ ក្នុង​រយៈ​ពេល​កន្លង​មក​ផ្នែក​សាធារណការ​ មាន​ការ​ជួយ​គាំទ្រ​ច្រើន​ទាំង​ថវិកា​ សម្ភារ​ បច្ចេក​ទេស​ ដែល​ធ្វើ​ឱ្យ​ផ្នែក​នេះ​មាន​ការ​រីក​ចម្រើន​ ជាពិសេស​បាន​បណ្តុះ​បណ្តាល​ធនធាន​មនុស្ស​ ឱ្យ​មានសមត្ថ​ភាព​រឹង​មាំ​ អាច​សម្រេចការងារ​ដ៏​មាន​ប្រសិទ្ធ​ភាព​ ឯ​ផ្នែក​ដឹក​ជញ្ជូន​វិញ​ ពុំ​សូវ​ទទួល​បាន​ការ​យកច​ិត្តទុក​ដាក់​ខ្លាំង​ក្លាំ​ ជាពិសេស​ពីបណ្តាដៃ​គូ​ជា​ម្ចាស់​ជំនួយ​ ដែល​ជាហេតុ​ធ្វើ​ឱ្យ​ផ្នែក​នេះ​នៅ​មាន​កម្រិត​នៅ​ឡើយ ។​

លោក​បន្តថា​ ដោយ​មាន​ការ​យក​ចិត្ត​ទុក​ដាក់​ពី​ថ្នាក់​ដឹកនាំ​ក្រសួង​ បាន​លើកជាសំណើ​ទៅ​ធនាគារ​អភិវឌ្ឍន៍​អាស៊ី​ អស់​រយៈ​ពេល​ជិត​២​ឆ្នាំ​ ទើប​យើង​ទទួល​បាន​ក្រុម​ជំនួយ​បច្ចេក​ទេស​មក​សិក្សា​ជួយ​កំណែ​ទម្រង់​លើ​វិស័យ​ដឹក​ជញ្ជូន​ផ្លូវ​គោក​ ដែល​មាន​លោក DON TOWNSEND ជាប្រធាន​ក្រុម​ជំនួយ​ការបច្ចេក​ទេស​ បាន​ធ្វើ​ការ​សិក្សា​កំណែ​ទម្រង់​វិស័យ​ដឹក​ជញ្ជូន​ផ្លូវ​គោក​នៅ​ក្នុង​សហ​គមន៍​អាស៊ាន​ឆ្នាំ​២០១៥ ខាង​មុខ​នេះ ។​ ដើម្បីសម្រេច​បាន​ជោគ​ជ័យ​ក្នុង​កំណែ​ទម្រង់​ការ​គ្រប់​គ្រង​ការងារ​ដឹកជញ្ជូន​ផ្លូវ​គោក​ ជំនួស​មុខ​ឱ្យ​ថ្នាក់ដឹកនាំ​អគ្គ​នាយកដ្ឋាន​ដឹកជញ្ជូន​ លោក​ក៏​បាន​សំណូមពរ​ឱ្យ​សាធារណជន​ទាំងអស់​គ្នា​មេត្តា​ចូល​រួម​ផ្តល់​ជា​មតិ​យោបល់​ ឱ្យ​បាន​ផុស​ផុល​នូវ​អនុសាសន៍​ និង​ផ្លាស់​ប្តូរ​បទ​ពិសោធន៍​ល្អៗជាមួយ​លោក DON TOWNSEND ដែល​បាន​រៀបចំ​សិក្ខាសាលា​ដ៏​មាន​សារ​សំខាន់​នេះ​ឡើង ។​

លោក ព្រាប​ ច័ន្ទ​វិបុល​ ប្រធាន​នាយក​ដ្ឋាន​ដឹក​ជញ្ជូន​ផ្លូវ​គោក​បាន​ឱ្យ​ដឹងដែរ​ថា​ ចំនួន​យាន​យន្ត​ដែល​មក​ចុះ​បញ្ជី​នៅ​ក្នុងឆ្នាំ​២០១៣ នេះ បើ​ប្រៀប​ធៀប​ទៅ​នឹង​ឆ្នាំ​២០១២​ កន្លង​មក​មាន​ការ​កើន​ឡើង​ខ្ពស់​ រាប់​ទាំង​មូ៉តូ និង​រថយន្ត ។ មក​ដល់​ពេល​នេះ​ ចំនួន​យាន​យន្ត​ដែល​បាន​មក​ចុះ​បញ្ជី​នៅ​នាយកដ្ឋាន​ដឹកជញ្ជូន​មាន​ចំនួន​ជាង​២​លាន​គ្រឿង​ ក្នុង​នោះ​រថយន្ត​មាន​ជាង​៣៥០.០០០​គ្រឿង​ ក្រៅ​ពី​នោះ​គឺ​ម៉ូតូ ។​

លោក​បន្ត​ថា​ ចំនួន​យាន​យន្ត​ដែល​ចុះ​បញ្ជី​នេះ​មាន​ទាំង​យាន​យន្ត​ថ្មី និង​យាន​ដែល​គេប្រើ​ហើយ​ ត្រូវ​បាន​នាំ​ចូល​មក​ក្នុង​ប្រទេស​កម្ពុជា​យើង​ ឬ​ហៅ​ថា​យាន​យន្ត​មួយ​ទឹក​ ។ ចំនួន​ដែល​យាន​យន្ត​បាន​ចុះ​បញ្ជី​នៅ​ក្នុង​​នាយក​ដ្ឋាន​ដឹក​ជញ្ជូន​ យាន​យន្ត​មួយ​ទឹក​មាន​ចំនួន​ចុះ​បញ្ជី​ច្រើន​ជាង​រថយន្ត​ថ្មី​ដែលទើប​នាំម​ក ។​ ចំពោះ​រថយន្ត​មួយ​ទឹក​មុន​នឹង​ចុះ​បញ្ជី​ គឺត្រូវ​មាន​ការត្រួត​ពិនិត្យ​បច្ចេក​ទេស​ឱ្យ​បាន​ច្បាស់​លាស់​ជា​មុន​សិន​ ៕​