យោងតាមមន្ត្រីមកពីក្រុមហ៊ុនដែលប្រតិបត្តិការដោយនាយកដ្ឋានពាណិជ្ជកម្មព្រំដែន(DBT) ក្រោមការគ្រប់គ្រងរបស់ក្រសួងពាណិជ្ជកម្មបានឱ្យដឹងថា ស្រាបៀរនិងផលិតផលម្ហូបអាហារគឺជាផលិតផលដែលបាននាំចូលច្រើនបំផុតក្នុងចំណោមការនាំចូលស្របច្បាប់ពីប្រទេសថៃចូលទៅប្រទេសមីយា៉ន់មា៉តាមតំបន់ព្រំដែន ។
ក្រុមមន្ត្រីបាននិយាយទៀតថា ក្រុមហ៊ុនចល័តពីរបាននាំចេញផលិតផលដែលមានតម្លៃជាទឹកប្រាក់ចំនួន២២៦ lakh kyats ក្នុងរយៈពេលតែប៉ុន្មានថ្ងៃចាប់ពីថ្ងៃទី៩ មិថុនា ដល់ថ្ងៃទី១៧ មិថុនា (1lakh=100.000) ។ ស្រាបៀរឆាងជាស្លាកសញ្ញាស្រាបៀរដែលលក់ដាច់បំផុតនៅប្រទេសថៃ គឺជាស្រាបៀរដែលត្រូវបាននាំចេញច្រើនបំផុតក្នុងចំណោមស្រាបៀរទាំង អស់ ។ បើទោះបីជាគណៈកម្មាធិការវិនិយោគមីយា៉ន់មា៉បានផ្តល់ការអនុញ្ញាតិស្របច្បាប់ដល់ស្រាបៀរឆាងដើម្បីប្រតិបត្តិការនៅទីក្រុងរ៉ង់ហ្គូន មា៉ន់ដាឡេ និងតុងជី កាលពីខែមករាក្តី ក៏ការរត់ពន្ធស្រាបៀរនៅតែមិនទាន់ធ្លាក់ចុះនៅឡើយ ។
បើយោងតាមក្រុមមន្ត្រីបានឱ្យដឹងថា ស្រាបៀរឆាងគឺស្ថិតនៅក្នុងចំណោមស្រាបៀរដែលពេញនិយមសម្រាប់ការនាំចេញ ហើយបាននាំចេញជាច្រើនលានកំប៉ុងក្នុងមួយឆ្នាំៗ ។ ស្រាបៀរឆាងដែលបានចាប់ផ្តើមផលិតកាលពីខែមីនា ១៩៩៥ នៅរោងចក្រផលិតស្រាបៀរក្នុងស្រុកបាងបាន ខេត្តអាយុធ្យា គឺជាស្លាកសញ្ញាផលិតផលដែលលក់ដាច់បំផុតនៅប្រទេសថៃ ហើយក៏ពេញនិយមខ្លាំងដែរនៅប្រទេសមីយា៉ន់មា៉ ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ