ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

Picture

ក្រុម​​ហ៊ុន​​កូកា​ កូឡា​ សន្យា​​ដាក់​បង្ហាញ​​ចំនួន​កាឡូរី​​នៅ​លើ​ផលិត​​ផល​​របស់​​ខ្លូន​ ព្រម​ទាំង​​បញ្ឈប់​ការ​​ផ្សាយ​​ពាណិជ្ជ​កម្ម​ដល់​​ក្មេង​អាយុ​​ក្រោម​​១២​​ឆ្នាំ​

12 ឆ្នាំ មុន

ក្រុម​ហ៊ុន​កូកា-​កូឡា (Coca-Cola) និយាយ​ថា ខ្លួន​មាន​គម្រោង​ជួយប្រយុទ្ធប្រឆាំង​នឹង​ជំងឺ​ធាត់​ជ្រុល​នៅ​ទូទាំង​ពិភព​លោក​ ដោយ​ដាក់​បង្ហាញ​ចំនួន​កាឡូរី​ឱ្យ​កាន់​តែ​ច្បាស់​បន្ថែម​ទៀត​នៅ​លើ​ផលិត​ផល​ដែល​មាន​ជាតិ​ស្ករ​របស់​ខ្លួន​ ក៏​ដូច​ជា​បញ្ឈប់​ការ​ផ្សាយ​ពាណិជ្ជ​កម្ម​ដល់​ក្មេង​ ដែល​មាន​អាយុ​ក្រោម​១២​ឆ្នាំ​ ហើយ​ណែនាំ​ពួក​គេ​ឱ្យ​នាំ​គ្នា​ហាត់​ប្រាណ​ឱ្យ​បាន​ទៀង​ទាត់ ។​

ក្រុម​ហ៊ុន​កូកា-​កូឡា (Coca-Cola) និយាយ​ថា ខ្លួន​មាន​គម្រោង​ជួយប្រយុទ្ធប្រឆាំង​នឹង​ជំងឺ​ធាត់​ជ្រុល​នៅ​ទូទាំង​ពិភព​លោក​ ដោយ​ដាក់​បង្ហាញ​ចំនួន​កាឡូរី​ឱ្យ​កាន់​តែ​ច្បាស់​បន្ថែម​ទៀត​នៅ​លើ​ផលិត​ផល​ដែល​មាន​ជាតិ​ស្ករ​របស់​ខ្លួន​ ក៏​ដូច​ជា​បញ្ឈប់​ការ​ផ្សាយ​ពាណិជ្ជ​កម្ម​ដល់​ក្មេង​ ដែល​មាន​អាយុ​ក្រោម​១២​ឆ្នាំ​ ហើយ​ណែនាំ​ពួក​គេ​ឱ្យ​នាំ​គ្នា​ហាត់​ប្រាណ​ឱ្យ​បាន​ទៀង​ទាត់ ។​

ផែនការ​នេះ​គឺ​ជា​ផ្នែក​មួយ​នៃ​យុទ្ធ​សាស្ត្រ​របស់​ក្រុម​ហ៊ុន​ដែល​មាន​មូលដ្ឋាន​នៅ​ទីក្រុង​អាត្លង់​តា​ដើម្បី​ពង្រឹង​កេរ្តិ៍​ឈ្មោះ​របស់​ខ្លួន​ក្នុង​ចំណោម​អតិថិជន​ជាច្រើន​ចំ​ពេល​ដែល​មាន​បណ្តឹង​ដែល​ថា​ផលិត​ផល​ជាតិ​ស្ករ​របស់​ក្រុម​ហ៊ុន​កំពុង​តែ​បង្ក​ឱ្យ​មាន​ជំងឺ​ធាត់​ជ្រុល​នៅ​លើ​ពិភព​លោក ។​នាយក​ប្រតិបត្តិ​ក្រុម​ហ៊ុន​កូកា​ កូឡា​ លោក​ Muhtar Kent ថ្លែងថា​ យើង​ចង់​ក្លាយ​ជា​ផ្នែក​មួយ​នៃ​ដំណោះ​ស្រាយ​នេះ​ ។ យើង​ទាំង​អស់​គ្នា​ដឹង​ហើយ​ថា​ការ​ទទួល​យក​កាឡូរី​គឺកាន់​តែ​សប្បាយ​រីក​រាយ​ជាង​ចំណាយ​កាឡូរី​ ហើយ​យើង​ចង់​ធ្វើ​ឱ្យ​ការ​ចំណាយ​កាឡូរី​មាន​ការ​សប្បាយ​រីក​រាយ​តិច​តួច ។​

មួ​យដប​កូកា​កូឡា​ចំណុះ​១៦​អោន​ផ្ទុក​២១០​កាឡូរី ខណៈ​ដែល​ភេសជ្ជៈ​ Coke Zero ដែល​ជា​ភេសជ្ជៈ​ប្រភេទថ្មី​មិន​មាន​កាឡូរី ។ ក្នុង​នាម​ជា​ក្រុម​ហ៊ុន​ភេសជ្ជៈ​ធំ​បំផុត​នៅ​លើ​ពិភព​លោក​ដែល​មាន​ភេសជ្ជៈ​៣.៥០០​ប្រភេទ​ Coca-Cola បាន​សម្រុក​ចូល​ទៅ​កាន់​ចំណុច​កណ្តាល​នៃ​យុទ្ធនាការ​សុខ​ភាព​ពិភព​លោក​ដើម្បី​កាត់​បន្ថយ​អត្រា​ជំងឺ​ធាត់​ជ្រុល។​

យោ​ង​តាម​ការសិក្សា​ដ៏​ទូលំទូលាយ​មួយ​ដោយ​អ្នក​ស្រាវ​ជ្រាវ​សាកល​វិទ្យា​ល័យ​ហាវឺដ​បាន​អះ​អាង​ថា​ ការប្រើ​ប្រាស់​ភេសជ្ជៈ​មាន​ជាតិ​ស្ករ​បាន​ឆក់​យក​ជីវិត​មនុស្ស​អស់​១៨០.០០០​នាក់​នៅ​លើ​ពិភព​លោក​ក្នុងមួយ​ឆ្នាំ ។​ ការសិក្សា​នេះ​បាន​ភ្ជាប់​ភេសជ្ជៈ​មាន​ជាតិ​ស្ករ​ទៅ​នឹង​ការ​ស្លាប់​១៣៣.០០០​នាក់​ដោយសារ​ជំងឺ​ទឹក​នោម​ផ្អែម និង​៦.០០០​នាក់​ដោយសារ​ជំងឺ​មហា​រីក​ ហើយ​និង​៤៤.០០០​នាក់​ដោយ​សារ​ជំងឺ​បេះ​ដូង។​

លោក​ Kent បន្ត​ថា​ ផ្នែក​មួយ​នៃ​យុទ្ធ​សាស្ត្រ​ថ្មី​របស់​ក្រុម​ហ៊ុន​នឹង​ធ្វើ​ឱ្យ​ចំនួន​កាឡូរី​កាន់​តែ​ច្បាស់​បន្ថែម​ទៀត​នៅ​លើ​ភេសជ្ជៈ​ជុំវិញ​ពិភព​លោក​ ដែល​ក្រុម​ហ៊ុន​ធ្លាប់​បាន​ធ្វើ​ហើយ​នៅ​ក្នុង​ទីផ្សារ​ភាគ​ច្រើន​នៅ​អាមេរិក​ ដោយ​បង្កើត​ភេសជ្ជៈ​ដែល​មាន​កាឡូរី​ទាប​ជំនួសវិញ​ដូចជា​ ភេសជ្ជៈ​ Coke Zero ជា​ដើម ។​ មិន​តែ​ប៉ុណ្ណោះ​ ក្រុម​ហ៊ុន​ក៏​ឈប់​កំណត់​គោល​ដៅ​ផលិត​ផល​ចំពោះ​កូន​ក្មេង​ដែល​មាន​អាយុ​ក្រោម​១២​ឆ្នាំ​ដែរ៕