ទីក្រុងតូក្យូ ៖ ផ្សារទំនើបបរទេសធំៗដែលបានចូលមកក្នុងប្រទេសជប៉ុនកាលពីឆ្នាំ២០០០ និងធ្លាប់តែលក់ទំនិញក្នុងតម្លៃទាបសម្រាប់អតិថិជនជប៉ុន ភាគច្រើនពួកគេបានចាកចេញពីប្រទេសអាស៊ីនេះ ។
ក្រុមហ៊ុន Carrefour SA របស់ប្រទេសបារាំង និង Tesco Plc របស់អង់គ្លេស បានចាកចេញពីប្រទេសជប៉ុន កាលពីឆ្នាំ២០០៥ និងឆ្នាំ២០១៣ ។
តាមប្រភពមួយឲ្យដឹងថា សូម្បីតែផ្សារទំនើបធំជាងគេលើពិភពលោក គឺ Walmart Inc. របស់សហរដ្ឋអាមេរិក ក៏កំពុងតែពិចារណាលក់ Seiyu GK ដែលមានសាខាប្រមាណ៣០០ ក្នុងប្រទេសជប៉ុនដែរ ។
Walmart បានទិញភាគហ៊ុនរបស់ Seiyu នៅឆ្នាំ២០០២ ដើម្បីនាំចូលយុទ្ធសាស្ត្រតម្លៃទាបនៅប្រទេសជប៉ុន ។ ប៉ុន្តែដោយសារចំនួនប្រជាពលរដ្ឋធ្លាក់ចុះក្នុងប្រទេសនេះ បានបង្កជាឧបសគ្គដ៏ធំមួយដល់អ្នកលក់រាយទាំងអស់ ។ លើសពីនេះ អតិថិជនជប៉ុនបានគិតគូរច្រើនទៅលើគុណភាពផលិតផល ។
ប៉ុន្តែក្រុមហ៊ុន Costco Wholesale Corp. របស់សហរដ្ឋអាមេរិក និង Metro AG របស់ប្រទេសអាល្លឺម៉ង់ នៅតែបន្តដំណើរការដដែល ហើយពួកគេកំពុងតែប្រកួតប្រជែងគ្នាក្នុងផ្នែកផ្សេងទៀតក្រៅពីតម្លៃ ។
Costco មានហាងចំនួន២៦ក្នុងប្រទេសជប៉ុន និងលក់ផលិតផលជាច្រើន ហើយភាគច្រើនមាននៅសហរដ្ឋអាមេរិកផងដែរ ។ អតិថិជនជាច្រើនបានចែករំលែកផលិតផលដែលពួកគេទិញជាមួយមិត្តភក្តិ បន្ទាប់ពីទិញហើយ ។
ចំណែក Metro វិញមានផ្សារចំនួន១០កន្លែងនៅទីក្រុងតូក្យូ និងនៅតំបន់ជិតៗនោះ។ Metro បានដាក់គោលដៅសំខាន់ទៅលើភោជនីយដ្ឋាន ។
ក្រុមហ៊ុន Aeon Co. បានទិញហាងទំនិញរបស់ Carrefour និង Tesco ប៉ុន្តែ Walmart អាចជួបប្រទះនឹងឧបសគ្គក្នុងការស្វែងរកអតិថិជនសម្រាប់ Seiyu ខណៈបរិស្ថានផ្សារទំនើបក្នុងប្រទេសជប៉ុនប្រកួតប្រជែងខ្លាំង ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ