អ្នក​ប្រើប្រាស់​ទូរស័ព្ទ​រអ៊ូរទាំ​ពី​ការ​បាត់​សាច់ប្រាក់​ក្នុង​គណនី


រាជ​ធានី​ភ្នំពេញ​​ ៖ ​អ្នក​ប្រើ​ប្រាស់​ទូរស័ព្ទ​បាន​និង​កំពុង​​​រអ៊ូរទាំ​​​ពី​ការ​បាត់​សាច់ប្រាក់​នៅ​ក្នុង​​គណនី​ ដោយ​ពុំ​ដឹង​​មូល​ហេតុ​ច្បាស់លាស់​​ ឬ​ពុំ​បាន​ភ្ជាប់​​កម្ម​វិធី​ណា​មួយ​សោះ បែរ​ជា​មាន​​ភ្ជាប់​ដោយ​ស្វ័យ​ប្រវត្តិ​ និង​កាត់​ប្រាក់​ប្រចាំ​ខែ​ជា​ដើម​ ។

​ទីប្រឹក្សា​ជាន់ខ្ពស់​ផ្នែក​សេដ្ឋកិច្ច​ និង​អភិវឌ្ឍន៍​នៃ​ក្រុមហ៊ុន Emerging Markets Consulting លោក ង៉ែត ជូ ​ក៏​ធ្លាប់​បាន​ឮ​​​​បញ្ហា​​នេះ​ដែរ​ ហើយ​លោក​ចង់​​ឲ្យ​ក្រសួង​ពាក់ព័ន្ធ​ធ្វើការ​ស៊ើប​​អង្កេត ។ លោក​​​ថា ​៖« ​ប្រជាពលរដ្ឋ​រអ៊ូ​រឿង​បាត់​សាច់ប្រាក់​នៅ​ក្នុង​​គណនី​ទូរស័ព្ទ​នេះ សម្រាប់​ខ្ញុំ​ធ្លាប់​បាន​ឮ​ និង​​ឃើញ​តាម​ហ្វេ​ស​ប៊ុក ​​គ្រាន់តែ​ថា​​ពិត ​ឬ​មិន​ពិត​នោះ​ ​យើង​អត់​មាន​អ្វី​អះអាង​​​ទេ​ ​តែ​សម្រាប់​ខ្ញុំ​ ពុំ​ធ្លាប់​បាន​ជួប​រឿង​នេះ​​ទេ​ » ​។

លោក​បន្ត​ថា វិស័យ​ទូរស័ព្ទ ​គឺ​ជាទី​ផ្សារ​មួយ​ធំ ​ដែល​​ការ​គ្រប់គ្រង​​អាច​មានការ​ប្រឈម​ច្រើន​ជាមួយ​ការ​យល់​ច្រ​ឡំ​ព័ត៌មាន​ ឬការ​ពិត វា​អាច​កើត​​មាន​ក្នុង​ករណី​មួយ​ចំនួន​​ ។​ ដូចនេះ ​ត្រូវ​មាន​​ភាគី​ទី​​៣ ដូច​ជា​ ក្រសួង​​ពាក់ព័ន្ធ​ ពេល​​ឮ​​​​​ការ​រអ៊ូរទាំ គាត់​គួរ​តែ​​​ចាត់វិធាន​ការ​​​ស៊ើប​អង្កេត​​មើល​​ ឬ​​បញ្ជាក់​​ថា​ វា​មាន​បញ្ហា​ដូចការ​លើក​ឡើង​​ឬ​​យ៉ាងណា​ ។

លោក​​ថ្លែង​​ថា​ ៖« ​យើង​អាច​​​​ពិនិត្យ​​មើល​គណនី​ទូរស័ព្ទ​របស់​អ្នក​រិះគន់​ថា​ មាន​​ប្រតិ​បត្តិការ​បែប​ម៉េច ​និង​អាច​មានការ​បាត់​សាច់​ប្រាក់​មែន​ឬ​អត់ ? យើង​មើល​ទៅ​លើ​ប្រតិ​បត្តិ​ការ​​​​​ជាក់ស្តែង ។​ អាជ្ញាធរ​រដ្ឋាភិបាល​ចុះ​​ធ្វើការ​​ដោយ​​ឯករាជ្យ ​និង​​បញ្ជាក់​ពី​លទ្ធផល​​ជាក់​ស្តែង ​ចៀស​វាង​កុំឱ្យ​មាន​មន្ទិល​​ធ្វើ​ឱ្យ​មានការ​ប៉ះ​ពាល់​ច្រើន​​ទៅ​ដល់​វិស័យ​ហ្នឹង​ » ​។

លោក ប៊ីត អា​ដាំ បុគ្គលិក​ទំនាក់ទំនង​សាធារណៈ​នៃ​ក្រុម​ហ៊ុន​មិត្ត​ហ្វូ​ន បានឱ្យ​ដឹង​ថា ៖« ​ទាក់ទង​នឹង​ព័ត៌មាន​​ពាក្យ​ចចាមអារ៉ាមខាងលើ​នេះ ​​យើង​​[​មិត្ត​ហ្វូ​ន​]​ មិន​ដែល​គិត​កម្រៃ​សេវា​ផ្តេស​​ផ្តាស​ទៅ​លើ​អតិថិជន​​​ទេ​ ។ ​រាល់​សេវាកម្ម​ទាំង​អស់​របស់​មិត្ត​ហ្វូ​ន មាន​របៀប​ភ្ជាប់​​ការ​ប្រើ​ប្រាស់ លុះ​ត្រាតែ​មានការ​ចុច​ភ្ជាប់​ពី​អតិថិជន ទើប​​​ប្រព័ន្ធ​ភ្ជាប់​ជូន​​​​អតិថិជន​ »​ ។

ការ​បាត់​សាច់ប្រាក់​នៅ​ក្នុង​គណនី​ទូរស័ព្ទ​ដែល​​ធ្វើ​ឱ្យ​ពលរដ្ឋ​រអ៊ូរទាំ​​នេះ​ គឺ​មួយ​ផ្នែក​អាច​​មក​ពី​អតិថិជន​បាន​ភ្ជាប់​ពី​មុន​មក​ហើយ​​ មិន​ទាន់​ផ្តាច់ ​ប៉ុន្តែ​​ដល់​បញ្ចូល​​លុយ​ទូរស័ព្ទ​ ធ្វើ​ឱ្យ​ប្រព័ន្ធ​នោះ​ភ្ជាប់​ឡើង​វិញ​ដោយ​ស្វ័យ​ប្រវត្តិ​ ​និង​កាត់​លុយ​​ដូច​​​មុន​​តែ​ម្តង​ ។

លោក ប៊ីត អា​ដាំ លើក​ឡើង​ថា ៖«​ពេល​ខ្លះ​​ អាច​មាន​សេវាកម្ម​មួយ​ចំនួន​ដែល​អតិថិជន​ធ្លាប់​ភ្ជាប់​ពី​មុន​ ​អីចឹង​ វា​នឹង​ភ្ជាប់​ឡើង​វិញ​ដោយ​​​​​ស្វ័យប្រវត្តិ នៅ​ពេល​​ដល់​ខែ ។ ​​អ្នក​​ប្រើ​ប្រាស់​អត់​បាន​ចំណាំ​ត្រង់​ចំណុច​​នេះ ធ្វើ​ឱ្យ​​​​​ពួក​គាត់​គិត​​ថា​ បាត់​ចំណែក​សាច់ប្រាក់​ក្នុង​​​​គណនី​ »​ ។

លោក​​បន្ត​ថា ​៖« ថ្មី​ៗ​នេះ ​ក្រុមហ៊ុន​ក៏​បាន​​ដាក់​ឱ្យ​ដំណើរ​​ការ​ App ដើម្បី​ឲ្យ​អតិថិជន​អាច​ដោ​ន​ឡូត​បាន​សម្រាប់​មើល​លេខ​ទូរស័ព្ទ​គាត់​ប្រើប្រាស់​លើេសេ​វា​កម្ម​អ្វីខ្លះ ដើម្បី​ផ្ទៀងផ្ទាត់​ពី​ប្រតិបត្តិការ​ទូរស័ព្ទ​ចេញ​-​ចូល ឬ​កាត់​ប្រាក់​លើ​​សេវាកម្ម ​គឺ​អាច​មើល​នៅ​លើ​កម្មវិធី ​​​នេះ​បាន​ផង​ដែរ » ​។

​លោក​បណ្ឌិត កាន ច័ន្ទមេត្តា រដ្ឋលេខាធិការ​ក្រសួង​​ប្រៃសណីយ៍​ និង​ទូរគមនាគមន៍​ មាន​ប្រ​សាសន៍​​ថា​ ៖« យើង​​​មិន​ទាន់​ទទួល​បាន​ព័ត៌មាន​​នេះ​​ទេ អីចឹង​ហើយ​បានជា​យើង​អ​ញ្ជើញ​​គាត់​ [ក្រុមហ៊ុន] ​មក​អង្គុយ​ធ្វើការ​ជាមួយ​គ្នា​លើ​ការងារ​នេះ​សិន​ ។ ​ពេល​ឃើញ​ចំណុចខ្លាំង ​និង​ចំណុចខ្សោយ​កន្លែង​ណា គឺ​យើង​ចូលរួម​ដោះ​ស្រាយ​ទាំង​អស់​គ្នា​ ដើម្បី​ប្រយោជន៍​​ដល់​អ្នក​​ប្រើ​ប្រាស់ ​» ​។

លោក​បណ្ឌិត​​​បន្ត​​ថា​ ៖« យើង​មាន​អគារ​ធិ​ការដ្ឋាន បើ​មាន​ការ​​រិះគន់​ណាមួយ​កើត​ឡើង ​គឺ​យើង​​នឹង​​ស្នើ​សុំ​ឯកឧត្តម​រដ្ឋមន្ត្រី​ ធ្វើការ​ចាត់តាំង​អគារ​​ធិ​ការដ្ឋាន សហការ​ជាមួយ​ខាង​​នាយកដ្ឋាន​ចុះ​ពិនិត្យ​មើល​​​​អង្គហេតុ ក៏​ដូច​ជា​អំពើ​ណាមួយ​ដែល​​​អាច​​កើត​ឡើង​ » ៕

Facebook Google Twitter Email

សូម​ subscribe Channel Youtube របស់​កោះ​សន្តិភាព​លោក​​អ្នក​នឹង​ទទូល​បាន​ព័ត៌មាន​ជា​វីដេអូ​ថ្មី​ៗ​បន្ថែម​ទៀត សូម​អគុណ!!!!!

បច្ចេកវិទ្យា

អត្រាប្តូរប្រាក់

អត្រាប្តូរប្រាក់ផ្សេងទៀត

Live

Sponsored News

To Top

ការស្ទង់មតិគេហទំព័រថ្មី




សូម​អរគុណ