រាជធានីភ្នំពេញ ៖ គ្រឹះស្ថានមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុក្រេឌីត និងអង្គការដៃគូរបស់ខ្លួនបានឧបត្ថម្ភសម្ភារចាំបាច់មួយចំនួនបន្ថែមពីលើការផ្តល់សេវាកម្មឥណទាននិងវគ្គបណ្តុះបណ្តាលជូនដល់អតិថិជនក្រីក្រចំនួន១១៣នាក់។
ជាមួយនឹងបទពិសោធន៍រយៈពេលជិត២០ ឆ្នាំ ក្រេឌីតបានផ្តល់សេវាកម្មឥណទានដល់អតិថិជន៥៤.៧១០នាក់ ជាមួយនឹងប្រាក់កម្ចីក្នុងដៃអតិថិជន៣៩,៣៦លានដុល្លារអាមេរិកគិតត្រឹមខែកញ្ញា ឆ្នាំ២០១១ ។ ក្នុងរយៈពេលតែប៉ុន្មានខែប៉ុណ្ណោះ បន្ទាប់ពីបើកទទួលប្រាក់បញ្ញើសន្សំ ក្រេឌីតទទួលបានអតិថិជន១.០៦៣នាក់។
ក្រៅពីសេវាកម្មឥណទាន និងវគ្គបណ្តុះបណ្តាលក្រេឌីត គឺជាគ្រឹះស្ថានមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុតែមួយគត់ដែលផ្តោតការយកចិត្តយ៉ាងខ្លាំងទៅលើវគ្គបណ្តុះបណ្តាលតាមសហគមន៍ដែលចាំបាច់
ចំពោះអតិថិជនក្រីក្របំផុត ។ ១២.០០០អតិថិជនទទួលបានវគ្គបណ្តុះបណ្តាលទៅលើមេរៀន ការសន្សំប្រាក់ ការគ្រប់គ្រងថវិកា និងការគ្រប់គ្រងបំណុលជាដើម ។ បន្ថែមពីលើនេះទៅទៀត អតិថិជនក្រីក្រត្រូវបានលើកទឹកចិត្តឱ្យជ្រើសរើសប្រធានបទមេរៀនកសិកម្មសំរាប់ក្រុមរបស់ពួកគាត់ ។ អ្នកជំនាញៗត្រូវបានអញ្ចើញមក ដើម្បីផ្តល់ឱ្យនូវវគ្គបណ្តុះបណ្តាល និងការអនុវត្តនៅតាមសហគមន៍ ។ ទាំងនេះដើម្បីធ្វើឱ្យប្រាកដថាអតិថិជនមិនត្រឹមតែទទួលបានឥណទានដែលពួកគាត់ត្រូវការប៉ុណ្ណោះទេ តែថែមទាំងទទួលបានជំនាញដែលពួកគាត់ត្រូវការ។ តាមរយៈដៃគូរបស់ក្រេឌីត អតិថិជនក៏ទទួលបានវគ្គបណ្តុះបណ្តាលបនែ្ថមដូចជាការបណ្តុះបណ្តាលអត្តចរិត សុខុមាលភាព និងស្តីពីជំងឺអេដស៍ ។ ក្រេឌីតក៏ចាប់ផ្តើមផ្តល់ឱ្យនូវកាអប់រំស្តីពីការអភិ
វឌ្ឍរបស់កុមារទៅកាន់អតិថិជន និងបុគ្គលិករបស់ខ្លួនផងដែរ។
លោកចាន់ ម៉ាច ប្រធាននាយកប្រតិបត្តិរបស់គ្រឹះស្ថានមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុក្រេឌីតបានមានប្រសាសន៍ថា «ដោយសារក្រេឌីតមានកំណើតចេញពីអង្គការមិនមែនរដ្ឋាភិបាល ទោះបីយើងបានប្រែក្លាយទៅជាគ្រឹះស្ថានមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុ ដែលមានអាជ្ញាប័ណ្ណ ប៉ុន្តែគោលដៅរបស់ពួកយើងនៅតែផ្តោតទៅលើប្រជាជនក្រីក្រ ។ យើងចង់ឱ្យពួកគាត់ចាកផុតពីភាពក្រីក្រតាមរយៈការផ្តល់សេវាកម្មហិរញ្ញវត្ថុ និងមិនមែនហិរញ្ញវត្ថុដែលត្រូវបានផ្តល់ឱ្យដោយក្រេឌីត និងដៃគូរបស់ខ្លួន» ។ គាត់បានបន្ថែមទៀតថា«ជាអ្នកប្រតិបត្តិសេវាកម្មហិរញ្ញវត្ថុយើងគិតពីគោលការណ៍ការពារអតិថិជនដោយព្យាយាមធ្វើឱ្យមាននូវតុល្យភាពរវាងសេវាហិរញ្ញវត្ថុ និងសកម្មភាពសង្គម» ។
ក្រេឌីតក៏បានថ្លែងអរគុណជាអនេកដល់អង្គការ Eriks និង Tear Netherlands ដែលពួកគេបានផ្តល់ជំនួយដល់«កម្មវិធីជួយដល់ជនក្រីក្របំផុត»នេះ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ