ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

Picture

ទិន្នផល​រោងចក្រ និង​ការ​លក់រាយ​ខែសីហា​របស់​ចិន​ធ្លាក់​ចុះ អាច​ប៉ះពាល់​ដល់​គោលដៅ​កំណើនសេដ្ឋកិច្ច​ប្រចាំឆ្នាំ

50 វិនាទី មុន

ទីក្រុង​ប៉េ​កាំ​ង ៖ ទិន្នផល​រោងចក្រ និង​ការ​លក់រាយ​របស់​ប្រទេស​ចិន​បង្ហាញ​ពី​កំណើន​ខ្សោយ​បំផុត​ចាប់តាំងពី​ឆ្នាំ​មុន គិត​ត្រឹម​ខែសីហា​កន្លង​ទៅ ដោយ​បន្ត​រក្សា​សម្ពាធ​លើ​រដ្ឋាភិបាល​ប្រទេស​នេះ​ឱ្យ​បង្កើន​ការ​ជំរុញ​បន្ថែម​ទៀត ដើម្បី​ទប់ទល់​នឹង​ការ​ធ្លាក់​ចុះ​សេដ្ឋកិច្ច​យ៉ាង​ខ្លាំង​។ នេះ​បើ​តាម​ប្រភព​ពី​ទីភ្នាក់ងារសារព័ត៌មាន Reuters ចេញផ្សាយ​នៅ​ថ្ងៃ​ទី​១៥…

ទីក្រុង​ប៉េ​កាំ​ង ៖ ទិន្នផល​រោងចក្រ និង​ការ​លក់រាយ​របស់​ប្រទេស​ចិន​បង្ហាញ​ពី​កំណើន​ខ្សោយ​បំផុត​ចាប់តាំងពី​ឆ្នាំ​មុន គិត​ត្រឹម​ខែសីហា​កន្លង​ទៅ ដោយ​បន្ត​រក្សា​សម្ពាធ​លើ​រដ្ឋាភិបាល​ប្រទេស​នេះ​ឱ្យ​បង្កើន​ការ​ជំរុញ​បន្ថែម​ទៀត ដើម្បី​ទប់ទល់​នឹង​ការ​ធ្លាក់​ចុះ​សេដ្ឋកិច្ច​យ៉ាង​ខ្លាំង​។ នេះ​បើ​តាម​ប្រភព​ពី​ទីភ្នាក់ងារសារព័ត៌មាន Reuters ចេញផ្សាយ​នៅ​ថ្ងៃ​ទី​១៥ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ​២០២៥​។

ទិន្នន័យ​ការិយាល័យ​ស្ថិតិ​ជាតិចិន ហៅ​កាត់​ថា NBS នៅ​ថ្ងៃ​ទី​១៥ ខែកញ្ញា បាន​បង្ហាញ​ថា ទិន្នផល​ឧស្សាហកម្ម​ប្រចាំ​ខែសីហា​បាន​កើនឡើង ៥,២% បើ​ធៀប​នឹង​រយៈពេល​ដូច​គ្នា កាលពី​ឆ្នាំ​មុន ដែល​ជា​ការ​ធ្លាក់​ខ្លាំង​បំផុត​ចាប់តាំងពី​ខែសីហា ឆ្នាំ​មុន និង​ទាប​ជាង​ការ​កើនឡើង ៥,៧% នៅ​ក្នុង​ខែកក្កដា​កន្លង​ទៅ​។ ការ​លក់រាយ​ក្នុង​ខែសីហា ដែល​ជា​រង្វាស់​នៃ​ការ​ប្រើប្រាស់​បាន​កើនឡើង ៣,៤% ដែល​ជា​ល្បឿន​យឺត​បំផុត​ចាប់តាំងពី​ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ​មុន និង​ទាប​ជាង​ការ​កើនឡើង ៣,៧% នៅ​ក្នុង​ខែកក្កដា​កន្លង​ទៅ​។

ការ​វិនិយោគ​ទ្រព្យសកម្ម​ថេរ សំដៅលើ​ការ​វិនិយោគ​ដើមទុន​បន្ថែម​បាន​កើនឡើង ០,៥% ដែល​ជា​ការ​កើនឡើង​យឺត​ជាង​ការ​រំពឹង​ទុក​ក្នុង​រយៈពេល​៨​ខែ​ដំបូង​នៃ​ឆ្នាំ​នេះ បើ​ធៀប​នឹង​រយៈពេល​ដូច​គ្នា កាលពី​ឆ្នាំ​មុន និង​ទាប​ជាង​ពី ១,៦% ក្នុង​ខែមករា​ដល់​ខែកក្កដា ឆ្នាំ​នេះ ដែល​ជា​ការ​កត់សម្គាល់​ពី​ដំណើរការ​ដ៏​អាក្រក់​បំផុត ក្រោយ​ជំងឺ​រាតត្បាត​កូ​វី​ដ​១៩​។

ជាមួយ​ទិន្នន័យ​ខកចិត្ត​នេះ បណ្តា​អ្នក​សេដ្ឋកិច្ច​បាន​ចោទសួរ​ថា តើ​បញ្ហា​នេះ នឹង​ត្រូវការ​ការ​គាំទ្រ​បែប​ណា​បន្ថែម​ទៀត ដើម្បី​ឈាន​ទៅ​សម្រេច​គោលដៅ​កំណើនសេដ្ឋកិច្ច​ប្រចាំឆ្នាំ​របស់​ចិន​ប្រហែល ៥% ក្នុងឆ្នាំនេះ ខណៈ​ដែល​បណ្តា​ក្រុមហ៊ុន​ផលិត​កំពុង​រង់ចាំ​ភាព​ច្បាស់លាស់​បន្ថែម​ទៀត​លើ​កិច្ចព្រមព្រៀង​ពាណិជ្ជកម្ម​ជាមួយ​អា​មេ​រិ​ក និង​តម្រូវការ​ប្រើប្រាស់​ក្នុងស្រុក​ដែល​ត្រូវ​បាន​រាំងស្ទះ​ដោយ​វិបត្តិ​ទីផ្សារ​ការងារ និង​អចលនទ្រព្យ​។

អាជ្ញាធរ​កំពុង​ពឹងផ្អែក​លើ​ក្រុមហ៊ុន​ផលិត​ស្វែងរក​ទីផ្សារ​ថ្មី ដើម្បី​ទូទាត់​គោលនយោបាយ​ពាណិជ្ជកម្ម​ដែល​មិន​អាច​ទាយ​ទុក​មុន​បាន​របស់​ប្រធានាធិបតី​សហរដ្ឋអាមេរិក លោក ដូ​ណា​ល់ ត្រាំ (Donald Trump) និង​កម្សោយ​នៃ​ការ​ចំណាយ​របស់​អ្នក​ប្រើប្រាស់​៕

អត្ថបទសរសេរ ដោយ

កែសម្រួលដោយ