ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

Picture

នៅ​ក្នុង​យុគសម័យ​ឌី​ជី​ថ​ល និង​ការ​ចាប់ផ្តើម​នៃ​ដំណើរការ​អនុវត្ត​ប្រព័ន្ធ​បច្ចេកវិទ្យា​បញ្ញា​សិប្បនិម្មិត នា​ពេល​បច្ចុប្បន្ន​នេះ អ្នក​បង្កើត​មាតិកា និង​អ្នក​បង្កើត​លុយ​តាម​អ៊ីនធឺណិត (MMOs) តែងតែ​រិះគិត​រក​វិធីសាស្ត្រ ដើម្បី​ធ្វើ​យ៉ាងណា​ក៏​ដោយ គឺ​បង្កើន​អ្នក​មើល អ្នក​ចូល​ចិត្ត…

នៅ​ក្នុង​យុគសម័យ​ឌី​ជី​ថ​ល និង​ការ​ចាប់ផ្តើម​នៃ​ដំណើរការ​អនុវត្ត​ប្រព័ន្ធ​បច្ចេកវិទ្យា​បញ្ញា​សិប្បនិម្មិត នា​ពេល​បច្ចុប្បន្ន​នេះ អ្នក​បង្កើត​មាតិកា និង​អ្នក​បង្កើត​លុយ​តាម​អ៊ីនធឺណិត (MMOs) តែងតែ​រិះគិត​រក​វិធីសាស្ត្រ ដើម្បី​ធ្វើ​យ៉ាងណា​ក៏​ដោយ គឺ​បង្កើន​អ្នក​មើល អ្នក​ចូល​ចិត្ត និង​អ្នក​ចែកចាយ ដើម្បី​ឈាន​ទៅ​រក​គោលដៅ​រក​ចំណូល ។ ប៉ុន្តែ​នៅ​ក្នុង​កាលៈទេសៈ​នា​ពេល​បច្ចុប្បន្ន​នេះ ក្រៅពី​ការងារ​រក​លុយ ឬ​រក​ចំណូល​ហើយ​នោះ ក៏​គួរតែ​គិតគូរ​ផ្សព្វផ្សាយ​រក​អ្វី​ដែល​មាន​ប្រយោជន៍​សម្រាប់​សហគមន៍ និង​ពលរដ្ឋ​ដែល​ខ្វះ​ទី​ពំនាក់​ហើយ​កំពុង​តែ​ជួប​ការ​លំបាក​ផង ។

រូបតំណាងដោយ AI

នៅ​ពេល​បច្ចុប្បន្ន​នេះ ពីព្រោះ​តែ​ជា​រដូវ​ប្រមូល​ផល ហើយ​លក្ខខណ្ឌ​ធម្មជាតិ​អំណោយផល គួប​ផ្សំ​នឹង​បញ្ហា​ដែល​ផ្ទុះ​ឡើង នៅ​តំបន់​ព្រំដែន ជា​ពិសេស​ជាមួយនឹង​ថៃ រហូត​ដល់​មានការ​រិ​ត​ត្បិត​ព្រំដែន​ប៉ះពាល់​ដល់​ការ​នាំ​ចេញ និង​នាំ​ចូល​នោះ​ធ្វើ​ឲ្យ​ទិន្នផល​កសិកម្ម ដែល​កសិករ​ទទួល​បាន គឺ​ហាក់ដូចជា​មាន​បញ្ហា​ខ្វះ​ទីផ្សារ ។

ឆ្លើយ​តប​នឹង​បញ្ហា​នេះ ដោយសារ​តែ​មានការ​អំពាវនាវ​ពី​រដ្ឋាភិបាល គឺ​បាន​ធ្វើ​ឲ្យ​ក្រុមហ៊ុន​មួយ​ចំនួន​បាន​ចុះ​ទៅ​ប្រមូល​នូវ​ទិន្នផល​កសិកម្ម​ពី​កសិករ​ដែល​រង​ផល​ប៉ះពាល់​កន្លង​មក​យក​មក​លក់​នៅ​រាជធានី​ភ្នំពេញ ។

នៅ​ក្នុង​ស្ថានភាព​បែប​នេះ ក្រុម​អ្នក​ដែល​បង្កើត​មាតិកា នៅ​លើ​បណ្តាញ​សង្គម​ក៏​ដូច​ជា អ្នក​ដែល​កំពុង​តែ​រក​លុយ​តាម​អន​ឡាញ ដែល​តែងតែ​ច្នៃប្រឌិត​បង្កើត​មាតិកា​ប្លែក​ៗ​នៅ​ក្នុង​សង្គម គួរតែ​ជួយ​រួមចំណែក នៅ​ក្នុង​សហគមន៍​ឲ្យ​សកម្ម​មួយ​ផ្នែក​ថែម​ទៀត ។ នៅ​ក្នុង​ការ​ផ្សព្វផ្សាយ​អ្វី ដែល​ជា​លក្ខណៈ​ពាណិជ្ជកម្ម ការ​កម្សាន្ត និង​ការងារ​ដែល​ឆ្លើយ​តប​នឹង​តម្រូវការ​រស់នៅ​របស់​គ្រួសារ ការ​រួមចំណែក ដោយ​ក្រុម​អ្នក​បង្កើត​មាតិកា​ទាំងនោះ គឺ​អាច​ជួយ​មួយ​ផ្នែក​ដល់​ការ​ជំរុញ​ទីផ្សារ និង​បំផុត​គំនិត​នៃ​ការ​ច្នៃប្រឌិត និង​ប្រើប្រាស់​នូវ​ផលានុផល នៃ​កសិកម្ម​ដែល​មាន​បញ្ហា​បាន ។

រូបតំណាងដោយ AI

ជា​រៀង​រាល់​ឆ្នាំ កសិករ​ជា​ច្រើន​បាន​ជួប​ប្រទះ​នឹង​ការ​ពិត​ដ៏​ឈឺចាប់​មួយ ពោល គឺ​ពេល​ប្រមូល​ផល​តែ​គ្មាន​ទីផ្សារ ។ ជា​ឧទាហរណ៍​ជាក់ស្តែង​ដូច​ជា ករណី​ដំណាំ​ល្ពៅ នៅ​ពេល​ដែល​ទីផ្សារ​ត្រូវ​បាន​ជន់​ជោ តម្លៃ​ធ្លាក់​ចុះ ហើយ​ប្រាក់​ចំណេញ​ក៏​ខ្សត់ ។ ស្ថានភាព​បែប​នេះ​គឺជា​បន្ទុក និង​សម្ពាធ​ដ៏​ធ្ងន់ធ្ងរ​សម្រាប់​កសិករ​ក្រីក្រ ដែល​តែងតែ​សង្ឃឹមថា ផល​ពី​ការ​ខំប្រឹង គឺ​មាន​លទ្ធផល​ល្អ ប៉ុន្តែ​នៅ​ពេល​ដែល​វា​មិន​បាន​ផល​តាម​ការ​រំពឹង​ទុក​ទើប​ពួក​គេ​ព្យាយាម​បោះបង់​ចោល​របរ​កសិកម្ម ដែល​មក​ដល់​ពេល​នេះ យើង​ឃើញ​ហើយ​សូ​ម្បី​តែ​ស្លឹក​ខ្ទឹម ដំឡូងជ្វា ត្រាវ ដែល​ងាយ​បង្កបង្កើន​ផល​បំផុត​ត្រូវ​បាន​នាំ​ចូល​ពី​ប្រទេស​ជិតខាង​មក​ផ្គត់ផ្គង់​ទីផ្សារ ។

នៅ​ក្នុង​ស្ថានភាព​បែប​នេះ អ្នក​បង្កើត​មាតិកា​នៅ​លើ​បណ្តាញ​សង្គម និង​អ្នករក​លុយ​តាម​អ៊ី​ន​ធើ​ណិ​ត គួរតែ​ជួយ​កសិករ​តាម​រយៈ​ការ​បង្កើត​នូវ​មាតិកា​ធ្វើ​ម្ហូប​ប្លែក​ៗ​ពី​គ្រឿងផ្សំ​គោល​ដែល​កំពុង​តែ​ជន​នៅ​លើ​ទីផ្សារ ។

រូបតំណាងដោយ AI

បងប្អូន​នៅ​ពេល​នេះ កម្ពុជា​មាន​ផ្ទៃដី​ទូលំទូលាយ ហើយ​ក្រុម​អ្នក​បង្កើត​មាតិកា​សង្គម និង អ្នក​ដែល​រក​លុយ​តាម​អ៊ី​ន​ធើ​ណិ​ត​ក៏​មាន​ច្រើន ។ ដូច្នេះ គួរ​ណាស់​តែ​ជួយ​បង្កើត​មាតិកា​ណា ដែល​អាច​ជួយ​បំផុសគំនិត​ឲ្យ​មានការ​កៃ​ច្នៃ និង​ប្រើប្រាស់​លើ​ផលិតផល​ដែល​លើស​តម្រូវការ​កាន់តែ​ច្រើន ។ សកម្មភាព​បែប​នេះ​មាន​អត្ថន័យ​ខ្លាំង​ណាស់ ពីព្រោះ​វា គឺជា​គុណ​តម្លៃ ។

លើស​ពី​នេះ​ទៅ​ទៀត អ្នក​ដែល​ពាក់ព័ន្ធ​អាច​ប្រើ​វេទិកា​របស់​ពួក​គេ ដើម្បី​ត​ភ្ជាប់​កសិករ​ដោយ​ផ្ទាល់​ជាមួយ​អ្នក​ប្រើប្រាស់ ។ តាម​រយៈ​ការ​លក់​បន្ត​ផ្ទាល់ TikTok ការ​ផ្សព្វផ្សាយ​តាម YouTube ទីផ្សារ Facebook ឬ​សូ​ម្បី​តែ​កម្មវិធី​ចែកចាយ​មាតិកា​អាហារ​ពិសេស​ៗ អ្នក​បង្កើត​មាតិកា អាច​ជួយ​កសិករ​លក់​ដោយ​ផ្ទាល់​ទៅ​គ្រួសារ​នៅ​ទីក្រុង​ភោជនីយដ្ឋាន ឬ​សូ​ម្បី​តែ​អ្នកទិញ​នៅ​ក្រៅប្រទេស ។ ពួក​គេ​ក៏​អាច​រៀបចំ​ការ​លក់​សប្បុរសធម៌ ការ​បរិច្ចាគ​អាហារ ឬ​ព្រឹត្តិការណ៍​ចម្អិន​អាហារ​សហគមន៍ ដែល​មាន​ផល​ជួយ​ដល់​ផលិតផល​ដែល​ជន់​នៅ​លើ​ទីផ្សារ ។

វី​ដេ​អូ ឬ​អត្ថបទ ដែល​ផលិត​បាន​យ៉ាង​ល្អ​អំពី​ផលិតផល​កសិកម្ម​នីមួយ​ៗ​វិធីសាស្ត្រ​ចម្អិន វិធីសាស្ត្រ​កែ​ច្នៃ ដែល​រំលេច​ពី​រឿងរ៉ាវ​របស់​កសិករ​ម្នាក់​ៗ ឬ​អ្នក​កែ​ច្នៃ​ជោគជ័យ គឺ​វា​អាច​ទាក់ទាញ​អ្នក​មើល​រាប់​ពាន់​នាក់​ជួនកាល​រាប់​លាន​នាក់ ហើយ​នៅ​ពេល​នោះ វា​ក៏​អាច​ជា​ការ​ជួយ​ផ្សព្វផ្សាយ​ទីផ្សារ​ដល់​កសិករ​ផង​ដែរ ។

រូបតំណាងដោយ AI

ក្រៅពី​នោះ​ពួក​គេ​ក៏​គួរ​ជួយ​បង្កើត​នូវ​មាតិកា​ណា ដែល​និយាយ​អំពី​របៀប​ចម្អិន និង​កែ​ច្នៃ​អាហារ​ជា​ច្រើន​ប្រភេទ ជាក់ស្តែង​ដូច​ជា ល្ពៅ​ឲ្យ​បាន​ច្រើន ។ មក​ដល់​ពេល​នេះ ជា​ទូទៅ​ប្រជាពលរដ្ឋ​ដឹង​នឹង​ស្គាល់​នូវ​គុណ​តម្លៃ​នៃ​ផ្លែ​ឈើ ឬ​បន្លែ​តាម​រដូវ​នានា ប៉ុន្តែ​ទោះបីជា​យ៉ាង ណា​ក៏​ដោយ​ពួក​គេ​មិនដឹង ឬ​ក៏​នឹកឃើញ​ទាំង​អស់នោះ​ទេ ។

ជា​ទូទៅ​សាធារណៈជន​ទូទៅ​នឹកឃើញ​តែ​របៀប​ចម្អិន​តែ​២​ទៅ​៣​មុខ​ប៉ុណ្ណោះ ។ ប៉ុន្តែ​ធាតុ​ពិត គឺ​ករណី​ជាក់ស្តែង​ដូច​ជា ល្ពៅ គឺ​គេ​អាច​កែ​ច្នៃ​បាន​រាប់​សិប​មុខ ។ ការ​ដែល​គេ​នឹកឃើញ​តិច​នេះ ហើយ​ដែល​ធ្វើ​ឲ្យ​ពួក​គេ​សុញគំនិត ហើយ​ធុញ​មិន​ប្រើប្រាស់​ល្ពៅ​បន្ត ។

រូបតំណាងដោយ AI

នៅ​ក្នុង​ស្ថានភាព​បែប​នេះ អ្នក​បង្កើត​មាតិកា​សង្គម​គួរតែ​បង្កើត​មាតិកា​ណែនាំ​ពលរដ្ឋ​អំពី​របៀប​នៃ​ការ​កែ​ច្នៃ និង​បញ្ជី​មុខម្ហូប​ផ្សេង​ៗ​គ្នា​ទៅ​តាម​តំបន់​តាម​សហគមន៍​ដើម្បី​ណែនាំ​ប្រាប់​ពលរដ្ឋ ដូច្នេះ​ពួក​គេ​អាច​នឹង​ដឹង ហើយ​មានគំនិត​នៅ​ក្នុង​ការ​បន្ត​ប្រើប្រាស់​បន្លែ ឬ​ក៏​ផ្លែ​ឈើ​ដែល​កំពុង​តែ​សល់​កាន់តែ​ច្រើន ។ នៅ​ពេល​ដែល​ពលរដ្ឋ​ដឹង​វិធី​កែ​ច្នៃ និង​ប្រើប្រាស់​បន្លែ ឬ​អនុ​ផល​កសិកម្ម ដែល​កំពុង​តែ​ចាល​ច្រើន​នៅ​លើ​ទីផ្សារ​បាន​ច្រើន​មុខ​ពួក​គេ​ក៏​អាច​ណែនាំ​ដល់​ក្រុម​គ្រួសារ ឬ​ច្នៃ​ធ្វើ​ម្ហូបអាហារ​ផ្គត់ផ្គង់​ជូន​គ្រួសារ​បន្ថែម ។ ដូច្នេះ តម្រូវការ​ក៏​នឹង​កើនឡើង ។

រូបតំណាងដោយ AI

សរុបសេចក្តី​មក នៅ​ពេល​ដែល​កសិករ​កំពុង​តស៊ូ​ជាមួយ​ផល​នៃ​ដំណាំ​ដែល​កំពុង​ជន់​ពេញទី​ផ្សារ និង​តម្លៃ​ធ្លាក់​ចុះ​អ្នក​បង្កើត​មាតិកា​សង្គម និង​ក្រុម​អ្នក​ដែល​រក​ចំណូល​ពី​អន​ឡាញ អាច​ក្លាយជា​សម្ព័ន្ធមិត្ត​ដ៏​សំខាន់ ។ ជាមួយនឹង​ភាព​ច្នៃប្រឌិត ឥទ្ធិពល និង​អារម្មណ៍​នៃ​ទំនួល​ខុស​ត្រូវ​សង្គម​ពួក​គេ​អាច​នាំ​មក​នូវ​ការ​យល់​ដឹង​ជំរុញ​តម្រូវការ និង​សូ​ម្បី​តែ​បើក​ទីផ្សារ​ថ្មី​សម្រាប់​កសិករ​ដែល​កំពុង​ជួប​ការ​លំបាក​។ ក្នុង​យុគសម័យ​ឌី​ជី​ថ​ល ការ​ជួយ​សង្គម​មិន​តែងតែ​ត្រូវការ​លុយ​ធំ​នោះ​ទេ ជួនកាល​វា​គ្រាន់តែ​ត្រូវការ​រឿង​ល្អ និង​ឆន្ទៈ​ប៉ុណ្ណោះ ៕

អត្ថបទសរសេរ ដោយ

កែសម្រួលដោយ