ប្រតិបត្តិករផ្លូវដែកកម្ពុជាពីរកំណាត់ដែលមានចម្ងាយផ្លូវប្រវែងសរុប៦៥០ គីឡូម៉ែត្រភ្ជាប់ពីប៉ោយប៉ែត មកកាន់រាជធានីភ្នំពេញ ហើយបន្តទៅខេត្តព្រះសីហនុអាចនឹងមានកំណត់ត្រាថ្មី នៅក្នុងឆ្នាំ២០២៥ ជាពិសេស គឺសេវាកម្មដឹកជញ្ជូនទំនិញ តែសេវាកម្មអ្នកដំណើរអាចមានកំណើន តែនៅក្នុងល័ក្ខខ័ណ្ឌពិបាកសន្និដ្ឋាន ។…
ប្រតិបត្តិករផ្លូវដែកកម្ពុជាពីរកំណាត់ដែលមានចម្ងាយផ្លូវប្រវែងសរុប៦៥០ គីឡូម៉ែត្រភ្ជាប់ពីប៉ោយប៉ែត មកកាន់រាជធានីភ្នំពេញ ហើយបន្តទៅខេត្តព្រះសីហនុអាចនឹងមានកំណត់ត្រាថ្មី នៅក្នុងឆ្នាំ២០២៥ ជាពិសេស គឺសេវាកម្មដឹកជញ្ជូនទំនិញ តែសេវាកម្មអ្នកដំណើរអាចមានកំណើន តែនៅក្នុងល័ក្ខខ័ណ្ឌពិបាកសន្និដ្ឋាន ។
នៅក្នុងឆ្នាំ២០២៤កន្លងទៅនេះ ក្រោយពេលដែលរដ្ឋាភិបាលបានស្តីបន្ទោស និងគំរា.មដកអាជ្ញាប័ណ្ណសម្បទានក្រុមហ៊ុនរ៉ូយ៉ាល់ រេលវេ រឿងសេវាកម្មដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែកនៅចុងឆ្នាំ២០២៤ ក្រុមហ៊ុនមានការដុតដៃដុតជើងខ្លាំង ។
ក្រុមហ៊ុនរ៉ូយ៉ាល់ រេលវេ នៅពេលនេះ បានកំពុងតែដាក់ឲ្យដំណើរការសេវាកម្មដឹកជញ្ជូនអ្នកដំណើររាល់ថ្ងៃ ដោយប្រើប្រាស់រថភ្លើងជជុះដែលនាំចូលពីជប៉ុន ក្រោយពេលដែលនាំមកតាំងពីខែមេសា ។ ក្រៅពីនេះ ក៏បាននាំចូលនូវទូររថភ្លើងដឹកទំនិញពីម៉ាឡេស៊ី ហើយថ្មីៗនេះ គឺបាននាំចូលបន្ថែមទៀតពីចិនកាន់តែច្រើន សូម្បីតែឆ្នាំក្រោយក៏បន្តនាំចូលបន្ថែមទៀតដែរ ។
តាមសេចក្តីរាយការណ៍របស់ទីភ្នាក់ងារព័ត៌មានស៊ីនហួរ បានឲ្យដឹងថា មកដល់ពេលនេះកម្ពុជា តាមរយៈក្រុមហ៊ុនសម្បទានសេវាកម្មដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែកនេះ បានបញ្ជាទិញទូដឹកទំនិញថ្មីទំនើបពីចិននោះ សរុបប្រមាណជា២២១ទូឯណោះ ។ មកដល់ពេលនេះ នៅក្នុងចំណោមទូរថភ្លើងដឹកទំនិញទាំងនេះបានមកដល់កម្ពុជាបណ្តើរៗ ។
កាលពីដើមខែធ្នូ គឺបានមក៦០ទូ រួចមកហើយដល់ថ្ងៃទី២៧ ខែដដែលនេះបានមកដល់ ៣៦ ទូបន្ថែមទៀត ហើយនៅរង្វង់ដើមខែមករា ឆ្នាំ២០២៥ខាងមុខនេះ អាចនឹងមកដល់ ៤៤ទូបន្ត ។ ហើយទូដែលបញ្ជាទិញនៅសល់ គឺនឹងដឹកជញ្ជូនមកកាន់កម្ពុជាជាបន្តបន្ទាប់។ ផ្អែកតាមសន្ទុះនេះនៅលើកំណាត់ផ្លូវសរុប៦៥០ គីឡូម៉ែត្រ គឺអាចនឹងបម្រើសេវាកម្មដឹកជញ្ជូនទំនិញសំខាន់ជាងអ្នកដំណើរ ។ ពីព្រោះមកដល់ពេលនេះ ក្រុមហ៊ុនបាននាំចូលរថភ្លើងសម្រាប់បម្រើសេវាកម្មដឹកជញ្ជូនអ្នកដំណើរប្រហែលជា១១គ្រឿងពីជប៉ុននេះប៉ុណ្ណោះ ក្រៅពីនេះដូចជា មិនមានព័ត៌មានថ្មីឡើយ ។
ការដែលក្រុមហ៊ុនហ៊ានបញ្ជាទិញទូររថភ្លើងដឹកទំនិញថ្មីៗនេះ គឺពិតជាបង្ហាញថា ក្រុមហ៊ុនបានទទួលកុងត្រាដឹកជញ្ជូនច្បាស់លាស់ ហើយទើបហ៊ានដាក់ទុនដល់ថ្នាក់នេះ ។ សម្រាប់សេវាកម្មដឹកជញ្ជូនអ្នកដំណើរ ថ្វីត្បិតតែមានពលរដ្ឋគាំទ្រជាបន្តបន្ទាប់ ប៉ុន្តែភាគច្រើន គឺមិនមែនជាអ្នកដំណើរប្រចាំឡើយ ។ អ្នកដំណើរដែលកំពុងតែប្រើប្រាស់សេវាកម្មធ្វើដំណើរតាមផ្លូវដែកភាគច្រើន គឺទេសចរណ៍ និងសាកល្បងនៅឡើយ ហើយប្រតិកម្មមកវិញ គឺនៅតែអវិជ្ជមានបន្តិច ជាពិសេស គឺល្បឿន និងតម្លៃ ។
អ្នកដំណើរម្នាក់ដែលសុំមិនបញ្ចេញអត្តសញ្ញាណបានឲ្យដឹងថា នៅលើផ្លូវដែកចម្ងាយ២៦៤គីឡូម៉ែត្រពីភ្នំពេញទៅកាន់ខេត្តព្រះសីហនុ គឺយូរពោល គឺចេញដំណើរនៅម៉ោង៧ តែម៉ោងទៅដល់ គឺលើសពីម៉ោង១និង៣០នាទីទៅទៀត ។ អ្នកដំណើររូបនោះបានឲ្យដឹងថា ជាមួយនឹងរថភ្លើងដែលថ្មី (រថភ្លើងជជុះពីជប៉ុន) សេវាកម្មមិនអីទេ ។ កន្លែងអង្គុយក៏មានផាសុខភាពដែរ ។ តែចំណុចមួយ គឺវាត្រូវអង្គុយនៅលើនោះយូរពេក គឺ៦ទៅ៧ម៉ោង ខណៈដែលតាមរថយន្ត គឺត្រឹមតែ២ម៉ោងទៅដល់ ។ ក្រៅពីនោះ តម្លៃក៏នៅខ្ពស់ដែរ គឺមាន ពី១០ដុល្លារទៅ១៥ដុល្លារ ។
សរុបមកវិញ ឆ្នាំ២០២៥ នឹងក្លាយជាឆ្នាំថ្មីមួយនៃកំណើនដឹកញ្ជូនទំនិញតាមផ្លូវដែក ប៉ុន្តែការធ្វើដំណើររបស់មនុស្សតាមផ្លូវដែកវិញនឹងនៅតែពិបាលទាក់ទាញចិត្តមនុស្ស ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ