ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

Picture
  • ភ្នំពេញ

យុទ្ធសាស្ត្រ​ទីផ្សារ​វា​.​យ​លុក ឬ​សាហា​.​វ (Aggressive marketing strategy) ជា​យុទ្ធសាស្ត្រ​ទីផ្សារ ដែល​មាន​ចរិត​កា​.​ច​សាហា​.​វ និង​គិតតែ​បាន ដោយ​គ្មាន​គិត​គុណធម៌ ឬ​សីលធម៌…

យុទ្ធសាស្ត្រ​ទីផ្សារ​វា​.​យ​លុក ឬ​សាហា​.​វ (Aggressive marketing strategy) ជា​យុទ្ធសាស្ត្រ​ទីផ្សារ ដែល​មាន​ចរិត​កា​.​ច​សាហា​.​វ និង​គិតតែ​បាន ដោយ​គ្មាន​គិត​គុណធម៌ ឬ​សីលធម៌ ហើយ​យុទ្ធសាស្ត្រ​នេះ ទំនងជា​មាន​ប្រើប្រាស់​គួរសម​ដែរ​នៅ​កម្ពុជា ។

ដោយសារ​តែ​វា គឺជា​យុទ្ធសាស្ត្រ​គ្រោះថ្នាក់ ដូច្នេះ​សម្រាប់​ការ​ធ្វើ​ធុរកិច្ច​នៅ​កម្ពុជា រាល់​ការ​សម្រេចចិត្ត​ប្រើប្រាស់​យុទ្ធសាស្ត្រ​ទីផ្សារ​វា​.​យ​លុក​នេះ គួរតែ​ត្រូវ​បាន​ថ្លឹងថ្លែង​ហានិភ័យ និង​ផល​ប៉ះពាល់​ផ្លូវច្បាប់ និង​សង្គម ដែល​បណ្តាល​មក​ពី​យុទ្ធសាស្ត្រ​បែប​នេះ ។

តាំងពី​ដើម​រៀង​មក វប្បធម៌​ខ្មែរ​ឲ្យ​តម្លៃ​ខ្ពស់​លើ​ការ​គោរព ភាព​សុខដុមរមនា និង​ទំនាក់ទំនង​វិជ្ជមាន ដូច្នេះ​ការ​អនុវត្ត​នូវ​ការ​ធ្វើ​ធុរកិច្ច​ដែល​ប្រើប្រាស់​យុទ្ធនាការ​ទីផ្សារ​ដែល​មាន​ចរិត​កាច ឬ​អ​សីលធម៌​បែប​នេះ​អាច​ធ្វើ​ឱ្យ​ខូច​កេរ្តិ៍ឈ្មោះ​កម្ពុជា និង​យីហោ ជា​ជាង​ពង្រឹង​វា ។ លើស​ពី​នេះ​ទៅ​ទៀត ការ​អនុវត្ត​នូវ​យុទ្ធសាស្ត្រ​បែប​នេះ គឺជា​ហានិភ័យ​ដែល​ពាក់ព័ន្ធ​នឹង​ការ​បង្កើន​ដើមទុន លើ​ព្រឹត្តិការណ៍​ដោយ​គ្មាន​អ្នក​ឧបត្ថម្ភ អាច​នាំ​ឱ្យ​មាន​បញ្ហា​ផ្លូវច្បាប់ ឬ​ក្រមសីលធម៌​ដែល​ប៉ះពាល់​ដល់​ភាព​សុចរិត​នៃ​សង្គម​កម្ពុជា ។

អ្នក​ធ្វើ និង​អនុវត្ត​នូវ​យុទ្ធសាស្ត្រ​ទីផ្សារ​បែប​នេះ អាច​មាន​អ្នក​ដែល​ជោគជ័យ ហើយ​កំពុង​តែ​បន្ត​វិនិយោគ​នៅ​កម្ពុជា ប៉ុន្តែ​ក៏​មាន​អ្នកខ្លះ​បាន​រង​បញ្ហា​ច្បាប់​ជា​បន្តបន្ទាប់​ដូច​ជា ករណី​ឧកញ៉ា​មួយ​ចំនួន​ខ្លះ​បាន​កំពុង​ជាប់​ឃុំ និង​ខ្លះ​កំពុង​តស៊ូ​ផ្លូវច្បាប់ ខ្លះ​អាច​តស៊ូ​នៅ​ក្នុង​ការ​ចរចា​ក្រៅ​ប្រព័ន្ធ​តុលាការ ។

យុទ្ធសាស្ត្រ​ដែល​មាន​ចរិត​ប្រថុយប្រថាន​នេះ គួរ​កុំ​អនុវត្ត ប៉ុន្តែ​គួរតែ​ស្វែង​យល់ ដើម្បី​ទប់ស្កាត់​ក្រុម​ធុរជន​ដែល​ខ្សែ​រលើ ។ ដើម្បី​ទទួល​ជោគជ័យ​នៃ​អាជីវកម្ម​ប្រកបដោយ​គុណធម៌ ធុរជន​នៅ​កម្ពុជា កម្ពុជា​គួរតែ​ផ្តោត​លើ​យុទ្ធសាស្ត្រ​ដែល​សម​ស្រប​នឹង​តម្លៃ​ក្នុងស្រុក និង​អាកប្បកិរិយា​របស់​អ្នក​ប្រើប្រាស់ ។ ការ​ធ្វើ​ទីផ្សារ​ទន់ភ្លន់ និង​ចំ​គោលដៅ ការ​ចូលរួម​សហគមន៍ និង​ភស្តុ​តាង​សង្គម​អាច​មាន​ប្រសិទ្ធ ភាព​ជាង​យុទ្ធសាស្ត្រ​ដ៏​អាក្រក់​នេះ ។ ទីផ្សារ​ខ្លឹមសារ​ដែល​សង្កត់ធ្ងន់​លើ​រឿង​ពិត​មោទនភាព​វប្បធម៌ ឬ​ឥទ្ធិពល​សង្គម​អាច​បង្ហាញ​ឱ្យ​ឃើញ​កាន់តែ​ស៊ីជម្រៅ​ជាមួយ​អ្នក​ប្រើប្រាស់​នៅ​កម្ពុជា ។

ការ​កសាង​ទំនុកចិត្ត និង​បង្ហាញ​ពី​ការ​ទទួលខុសត្រូវ​សង្គម ជា​ពិសេស​នៅ​ក្នុង​សេដ្ឋកិច្ច​ក្រោយ​ជំងឺ​រាតត្បាត និង​បរិយាកាស​កោឡាហល​នៅ​លើ​ពិភពលោក អាច​បង្កើត​ទំនាក់ទំនង​ផ្លូវចិត្ត និង​ជំរុញ​ភាព​ស្មោះត្រង់​របស់​អតិថិជន ។

សរុប​មក នៅ​ក្នុង​នាម​ជា​ធុរជន គឺ​ត្រូវ​តែ​យល់​ពី​យុទ្ធសាស្ត្រ​ទីផ្សារ​វាយលុក​នេះ ប៉ុន្តែ​យក​ល្អ​កុំ​អនុវត្ត ឬ​ប្រើប្រាស់​វា​ក្នុង​បរិបទ និង​ការ​ធ្វើ​អាជីវកម្ម​កម្ពុជា ពីព្រោះ​វា គឺជា​យុទ្ធសាស្ត្រ​ដ៏​រសើប​ប៉ះពាល់​ដល់​កិត្តិយស និង​សេចក្តី​ថ្លៃថ្នូ​របស់​ជាតិ​សាសន៍​យើង ។ វិធីសាស្ត្រ​ឬ​យុទ្ធសាស្ត្រ ដែល​សម​ស្រប​ពោរពេញ​ដោយ​គុណធម៌ គឺជា​យុទ្ធសាស្ត្រ​ដែល​អាច​ទទួល​បាន​ភាព​ជោគជ័យ​ប្រកបដោយ​និរន្តរភាព ៕

អត្ថបទសរសេរ ដោយ

កែសម្រួលដោយ