ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

Picture

ផ្លូវ​ទម្លុះ​កា​រត​ភ្ជាប់​ពី​ភូមិភាគ​ពាយ័ព្យ ទៅ​ភូមិភាគ​និរតី ជិត​បាន​ជិះ​ហើយ

11 ខែ មុន

រាជធានី​ភ្នំពេញ ៖ ផ្លូវជាតិ​លេខ​១០ ដែល​នឹង​ទម្លុះ​កា​រត​ភ្ជាប់​រវាង​ភូមិភាគ​ពាយ័ព្យ ទៅ​ភូមិភាគ​និរតី ពោល​គឺ​ភ្ជាប់​ពី​ខេត្តបាត់ដំបង ទៅ​ពោធិសាត់ ហើយ​បន្ត​ទៅ​កោះកុង ដែល​មាន​ចម្ងាយ​សរុប​ជាង ១៩៨…

រាជធានី​ភ្នំពេញ ៖ ផ្លូវជាតិ​លេខ​១០ ដែល​នឹង​ទម្លុះ​កា​រត​ភ្ជាប់​រវាង​ភូមិភាគ​ពាយ័ព្យ ទៅ​ភូមិភាគ​និរតី ពោល​គឺ​ភ្ជាប់​ពី​ខេត្តបាត់ដំបង ទៅ​ពោធិសាត់ ហើយ​បន្ត​ទៅ​កោះកុង ដែល​មាន​ចម្ងាយ​សរុប​ជាង ១៩៨ គីឡូម៉ែត្រ ជិត​បាន​ជិះ​ដោយ​រលូន​ហើយ ។

ក្រសួង​សាធារណៈការ និង​ដឹក​ជញ្ជូន​បាន​ប្រកាស​នៅ​ថ្ងៃ​ទី​០៥ ខែមិថុនា ឆ្នាំ​២០២៤​ថា គម្រោង សាងសង់​ផ្លូវជាតិ​លេខ​១០ ដែល​មាន​ស្ពាន​ខ្ពស់​ជាងគេ​នៅ​កម្ពុជា​នេះ សម្រេចការ​សាងសង់​បាន ៨៣,៣៦% ហើយ​។

ប្រភព​ដដែល​បាន​អះអាង​ថា សម្រាប់​ការងារ​កសាង​ផ្លូវថ្នល់​សម្រេច​បាន​រហូត​ដល់​ទៅ ៨៧,៣១% ហើយ ការងារ​ស្ពាន​សម្រេច​បាន ៩១,១៨% ដោយឡែក​ការងារ​ស្ពាន​ខ្ពស់​ជាងគេ​ប្រវែង ៥៣០ ម៉ែត្រ សម្រេច​បាន ៤១,៥០% ។

ប្រភព​ដដែល​បាន​បន្ត​ថា គម្រោង​ស្ថាបនា​ផ្លូវជាតិ​លេខ​១០ ត​ភ្ជាប់​ពី​សំឡូត​នៅ​ខេត្តបាត់ដំបង​-​វាល​វែង ​នៅ​ក្នុង​ខេត្តពោធិសាត់​-​កោះកុង​នេះ គ្រោង​ដាក់​ឱ្យ​ប្រើប្រាស់​សាកល្បង​នៅ​ចុងខែ​មីនា ឆ្នាំ​២០២៥​ខាង​មុខ ​បន្ទាប់​ពី បាន​ចាប់ផ្ដើម​សាងសង់​ពី​ថ្ងៃ​ទី​១៨ ខែធ្នូ ឆ្នាំ​២០១៩ ​។

គួរ​រំឭក​ផង​ដែរ​ថា ផ្លូវ​នេះ​អាច​ធ្វើ​ដំណើរ​ដោយ​កំណាត់ ហើយ​នៅ​រដូវវស្សា​នេះ ​ផ្លូវជាតិ​ថ្មី​នេះ​ ក៏​អាច​ឲ្យ ប្រជាពលរដ្ឋ​អាច​ធ្វើ​ដំណើរ​បាន​រលូន​នៅ​កន្លែង​ខ្លះ តែ​ត្រូវ​មានការ​ប្រុង​ប្រយ័ត្ន ដោយសារ​កំណាត់​ផ្លូវ​ខ្លះ ​នៅ​ជា​ក្រួស​ក្រហម និង​កំណាត់​ផ្លូវ​ខ្លះ​ទៀត អាច​រអិល​ដោយ​អន្លើ ​ពេល​មាន​ភ្លៀង​ធ្លាក់​ខ្លាំង ​៕

អត្ថបទសរសេរ ដោយ

អត្ថបទសរសេរ ដោយ

កែសម្រួលដោយ