ហើយ KT ដែលជាក្រុមហ៊ុនផ្តល់សេវាទូរស័ព្ទចល័តកំពូលមួយរបស់កូរ៉េ ក៏កំពុងព្យាយាមលុបរូប និងវីដេអូ ទាំងអស់របស់ Lee Kang-in នៅហាងរបស់ខ្លួនទូទាំងប្រទេសផងដែរ។ KT បានបន្តកិច្ចសន្យាជាមួយ Lee Kang In កាលពីខែមុន តែក្រុមហ៊ុនបានបដិសេធមិនធ្វើអត្ថាធិប្បាយថាតើខ្លួននឹងលុបចោលកិច្ចកុងត្រាជាមួយលោក Lee Kang-in ដែរឬទេ។ អ្នកនាំពាក្យ KT បាននិយាយថា៖ «យើងកំពុងតាមដានបញ្ហានេះ ហើយពិចារណាលើមុំជាច្រើន»។
ចំណែក Paris Baguette ដែលជាយីហោនំបុ័ងយីហោរបស់ SPC ក៏ស្ថិតក្នុងវិបត្តិផងដែរ ដោយសារតែកុងត្រាជាមួយក្លឹប PSG ។ ទោះបីជាក្រុមហ៊ុនមិនបានសហការដោយផ្ទាល់ជាមួយលោក Lee ក៏ដោយ ក៏រឿងអាស្រូវរបស់គាត់នៅតែមានផលប៉ះពាល់ដល់ការលើមុខមាត់ម៉ាករបស់ក្រុមហ៊ុន។
មិនត្រឹមតែប៉ុណ្ណោះទេ បន្ទាប់ពីមានជម្លោះជាមួយមិត្តរួមក្រុម Lee Kang In កំពុងជួបការលំបាកជាច្រើន។ អ្នកគាំទ្រជេរ ហែកអាវ និងអំពាវនាវឱ្យ Lee Kang In ចាកចេញពីក្រុមជម្រើសជាតិ។
ចំពោះការខូចខាត Lee Kang In ប្រឈមមុខនឹងសំណងទៅខាងម៉ាកយីហោខាងលើ ប្រហែលជា ទៅ៣ទៅ៥លានដុល្លារអាមេរិក។ យោងតាម The Korea Times បានបន្តថា កិច្ចសន្យាផ្សាយពាណិជ្ជកម្មនីមួយៗមានភ្ជាប់មកជាមួយនូវឃ្លាមួយចំនួនអំពីលទ្ធភាពនៃការលុបចោលកិច្ចសន្យា ប្រសិនបើតារាដែលផ្សាយពាណិជ្ជកម្មមានការជាប់ពាក់ព័ន្ធក្នុងភាពចម្រូងចម្រាស៕ ប្រភព៖ koreaherald / koreajoongangdaily
ចែករំលែកព័តមាននេះ