ប្រទេសឥណ្ឌូណេស៊ី ៖ បញ្ហាកង្វះខាតថវិកាវិនិយោគ រដ្ឋាភិបាលឥណ្ឌូណេស៊ីកំពុងតែចង់សហការជាមួយធនាគារពិភពលោក World Bank ដើម្បីទាក់ទាញវិនិយោគិនពីបរទេសសម្រាប់គម្រោងសាងសង់ផ្លូវថ្នល់ ។ រដ្ឋាភិបាលសង្ឃឹមថា ការសហការជាមួយ World Bank ដើម្បីរៀបចំស្តង់ដាអន្តរជាតិលើគម្រោងផ្លូវថ្នល់នេះ នឹងជួយដល់ពួកគេឲ្យទទួលបានជំនឿទុកចិត្តពីវិនិយោគិន ។
ប្រធានភ្នាក់ងារនិយ័តកម្មផ្លូវបង់ថ្លៃ (BPJT) នៅក្រោមក្រសួងការងារ និងអចលនទ្រព្យសាធារណៈ លោក Herry Trisaputra Zuna និយាយថា គម្រោងមុនៗរៀបចំមិនបានល្អទេ។ ដូច្នេះហើយក៏បរាជ័យក្នុងការបញ្ចុះបញ្ចូលវិនិយោគិនពីបរទេស ។
គម្រោងដែលរដ្ឋាភិបាលសង្ឃឹមថា នឹងអាចទាក់ទាញការចូលរួមពីបរទេសនោះ គឺផ្លូវបង់ថ្លៃពី Yogyakarta ទៅ Bawen និងពី Sukabumi ទៅ Ciranjang និង Padalarang ។ គម្រោងទាំងពីរបានបង្ហាញដល់សមាជិកអាស៊ាននាពេលថ្មីៗនេះផងដែរ ដើម្បីរាប់បញ្ចូលក្នុងបញ្ជីគម្រោងចុងក្រោយនៃ Master Plan on ASEAN Connectivity (MPAC) 2025 ។
គួរបញ្ជាក់ថា ថវិកាជាតិសម្រាប់ឆ្នាំ២០១៧ រដ្ឋាភិបាលឥណ្ឌូណេស៊ីបានបែងចែកប្រាក់២៨,៨៨ប៊ីលានដុល្លារសម្រាប់អភិវឌ្ឍទៅលើហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ ដែលចំនួននេះច្រើនជាង២២%កាលពីឆ្នាំមុន ។ ការសាងសង់ផ្លូវបង់ប្រាក់តែងពឹងផ្អែកយ៉ាងខ្លាំងលើការផ្តល់ថវិកាពីសហគ្រាសសាងសង់របស់រដ្ឋ ។
លោក Herry បន្តថា មានមួយចំនួនតូចប៉ុណ្ណោះដែលមានចំណាប់អារម្មណ៍លើការដេញថ្លៃគម្រោងផ្លូវនេះ ។
លោក Wicaksono Adi អ្នកជំនាញផ្នែកហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធក្នុងសាកលវិទ្យាល័យ University of Indonesia និងអគ្គនាយកសមាគមផ្លូវបង់ប្រាក់ឥណ្ឌូណេស៊ី (ATI) លោក Fatchur Rochman ទទួលស្គាល់ថា ការផ្តល់ថវិកាសម្រាប់ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធនៅបន្តជាបញ្ហាដ៏ធំមួយសម្រាប់ប្រទេស ។
លោក Fatchur កត់សម្គាល់ថា ៖ « ក្រៅពីមានកង្វះខាតការវិនិយោគពីបរទេសហើយ ការចូលរួមពីក្រុមហ៊ុនឯកជនក្នុងស្រុក ក៏មានកម្រិតផងដែរ » ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ