សាកវាមើល អ្នកនឹងចូលចិត្តវាហើយទិញវា
បើតាមលោក Shawn Layden អគ្គនាយកក្រុមហ៊ុនសូនី បាននិយាយក្នុងការបង្ហាញផលិតផលថ្មីPlayStation VR នាថ្ងៃព្រហស្បតិ៍ថា គន្លឹះនៃការពង្រីកវិសាលភាពនៃ virtual reality (VR) ឬភាពជាក់ស្តែង
បើតាមលោក Shawn Layden អគ្គនាយកក្រុមហ៊ុនសូនី បាននិយាយក្នុងការបង្ហាញផលិតផលថ្មីPlayStation VR នាថ្ងៃព្រហស្បតិ៍ថា គន្លឹះនៃការពង្រីកវិសាលភាពនៃ virtual reality (VR) ឬភាពជាក់ស្តែង
បើតាមលោក Shawn Layden អគ្គនាយកក្រុមហ៊ុនសូនី បាននិយាយក្នុងការបង្ហាញផលិតផលថ្មីPlayStation VR នាថ្ងៃព្រហស្បតិ៍ថា គន្លឹះនៃការពង្រីកវិសាលភាពនៃ virtual reality (VR) ឬភាពជាក់ស្តែងតាមរយៈការនិម្មិតគឺឲ្យអតិថិជនសាកល្បងប្រើវា ។
លោកបន្តទៀតថា ដោយសារមូលហេតុនេះហើយបានក្រុមហ៊ុនសូនីសម្រេចដាក់ស្តង់បង្ហាញ VR នៅឯគ្រប់ហាងដៃគូរបស់ក្រុមហ៊ុនដូចជាហាង Best Buy ហាង GameStop សម្រាប់ឲ្យអតិថិជនសាកល្បងចំនួន៣០០០០០នាក់ តាំងពីខែមិថុនា ដែលក្រុមហ៊ុនបានប្រកាសថានឹងលក់ផលិតផលថ្មីនោះក្នុងខែសីហានេះឯង ។ លោក Layden បន្តថា ការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មតាមទូរទស្សន៍ តាមគេហទំព័រ តាម App នានានោះ គ្មានអ្វីដែលអាចនាំអ្នកឲ្យយល់ច្បាស់ចេះប្រើ យ៉ាងពិតប្រាដកថាអ្វីជា VR ទេ លុះត្រាតែអ្នកសាកល្បងប្រើប្រាស់ដោយខ្លួនអ្នកផ្ទាល់ ។ គាត់បន្តថា នៅពេលយើងដាក់កាស PlayStation VR headset ជាមួយហ្គេមម៉ូដែល PlayStation 4 នោះមានអតិថិជនជាង៣ភាគរយបានចុះឈ្មោះក្នុងការសាកល្បងប្រើវា ទាំងពួកគេគ្មាន PlayStation 4 ។ ពួកគាត់គ្រាន់តែចាប់់អារម្មណ៍ថាអ្វីជាភាពជាក់ស្តែងតាមរយៈការនិម្មិត ហើយយើងគិតថា យើងអាចនាំពួកគាត់ឲ្យចូលជាសមាជិកគ្រួសារនៅថ្ងៃដែលយើងដាក់លក់ VR ។
លោកបន្តថា គាត់ពិតជាមានភាពសប្បាយរីករាយជាខ្លាំងក្នុងការបញ្ចូល VR ទៅក្នុងទីផ្សារ នឹងស្ថិតនៅក្នុងជួរប្រកួតប្រជែងជាមួយក្រុមហ៊ុន Facebook ដែលបានបង្ហាញផលិតផលថ្មី Oculus Rift និងក្រុមហ៊ុន HTC ដែលបង្ហាញផលិតផល Vive ។
ផលិតផលថ្មីសូនី The PlayStation VR headset បានចាប់ផ្តើមដាក់លក់នៅថ្ងៃព្រហស្បតិ៍នេះមានតម្លៃ៣៩៩ដុល្លារអាមេរិកក្នុងមួយគ្រឿង ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ