ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

Picture

តើការតមអាហារ ជួយដល់សុខភាពអ្នកយ៉ាងណាខ្លះ?

1 ខែ មុន

តើអ្នកដែលលឺទំនៀមទម្លាប់តមអាហារដែរឬទេ? វាត្រូវបានធ្វើជាប្រចាំឆ្នាំដោយបងប្អូនឥស្លាម។ តើអ្នកដឹងទេថា ការធ្វើបែបនេះមានប្រយោជន៍អ្វីខ្លះ? អត្ថប្រយោជន៍សម្រាប់សុខភាពអ្នកដែលបានមកពីការតមអាហារនេះ នឹងធ្វើឱ្យអ្នកមានការភ្ញាក់ផ្អើលជាក់ជាមិនខាន។ ១. ជួយក្នុងការសម្រកទម្ងន់ ការតមអាហារជួយបង្កើនការរំលាយអាហាររបស់រាងកាយ ដែលធ្វើឱ្យវាកាន់តែងាយស្រួលសម្រាប់រាងកាយរបស់អ្នកក្នុងការបំបែកអាហារ…

តើអ្នកដែលលឺទំនៀមទម្លាប់តមអាហារដែរឬទេ? វាត្រូវបានធ្វើជាប្រចាំឆ្នាំដោយបងប្អូនឥស្លាម។ តើអ្នកដឹងទេថា ការធ្វើបែបនេះមានប្រយោជន៍អ្វីខ្លះ? អត្ថប្រយោជន៍សម្រាប់សុខភាពអ្នកដែលបានមកពីការតមអាហារនេះ នឹងធ្វើឱ្យអ្នកមានការភ្ញាក់ផ្អើលជាក់ជាមិនខាន។

Picture

១. ជួយក្នុងការសម្រកទម្ងន់

ការតមអាហារជួយបង្កើនការរំលាយអាហាររបស់រាងកាយ ដែលធ្វើឱ្យវាកាន់តែងាយស្រួលសម្រាប់រាងកាយរបស់អ្នកក្នុងការបំបែកអាហារ និងដុតកាឡូរី ដែលនាំឱ្យស្រកទម្ងន់ និង មើលទៅក្មេងជាងវ័យ។

២. ជួសជុល DNA របស់កោសិកា

នៅពេលអ្នកកាន់តែចាស់ DNA របស់អ្នកក៏អន់ថយទៅតាមហ្នឹងដែរ។ ភាពចាស់នាំឱ្យបាត់បង់ភាពធម្មតារបស់កោសិកា ខូចខាតព័ត៌មានសេនេទិក​ និងការខូចខាត DNA។ ការតមអាហារធ្វើឱ្យបន្ថយល្បឿនការខូចខាតរបស់កោសិកា និងជួសជុល DNA នៅក្នុងកោសិកា។

៣. ការពារការលេចឡើងនៃស្នាមជ្រួញ

ភាពតានតឹង និង ការកើនឡើងអុកស៊ីតកម្ម បណ្តាលឱ្យឆាប់ចាស់។ តើ​វា​ដំណើរការ​ដោយ​របៀបណា​? រ៉ាឌីកាល់សេរីនៅក្នុងបរិយាកាស បង្កឱ្យមានអុកស៊ីតកម្មនិងបង្កើនរូបរាងនៃស្នាមជ្រួញ។ សារធាតុប្រឆាំងអុកស៊ីតកម្មបំបែករ៉ាឌីកាល់សេរី ដែលការតមអាហារបង្កើនកម្រិតនៃសារធាតុប្រឆាំងអុកស៊ីតកម្មនៅក្នុងកោសិការបស់រាងកាយ។

៤. ការពារសុខភាពបេះដូង

ការតមអាហារជួយកាត់បន្ថយកម្រិតកូឡេស្តេរ៉ុល ដោយការបង្កើនកម្រិតខ្លាញ់ល្អ HDL ដែលល្អសម្រាប់រាងកាយ និងកាត់បន្ថយការផលិតខ្លាញ់មិនល្អ LDL។ ការធ្វើបែបនេះ នឹងធ្វើឱ្យបេះដូងមានសុខភាពល្អ រួមផ្សំជាមួយនឹងសរសៃឈាមមានសុខភាពល្អ។ ការតមអាហារជាប់លាប់ក៏អាចកាត់បន្ថយជំងឺលើសឈាមបានដែរ ដោយបង្កើតឡើងវិញនូវអតិសុខុមប្រាណក្នុងពោះវៀន ដែលចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការបង្កជំងឺលើសឈាម៕