ប្រទេសចិន ៖ ការលក់រាយនៃទំនិញប្រើប្រាស់របស់ចិនបានកើនឡើង១០,២% ពីមួយទៅមួយឆ្នាំក្នុងរយៈពេល២ខែដំបូងនៃឆ្នាំ២០១៦ ។ នេះបើតាមទិន្នន័យផ្លូវការបានបង្ហាញឲ្យដឹងកាលពីពេលថ្មីៗនេះ ។
យោងតាមការិយាល័យស្ថិតិជាតិបង្ហាញថា នៅក្នុងខែធ្នូ ឆ្នាំ២០១៥ អត្រាកំណើនមានត្រឹមតែ១១,១%ប៉ុណ្ណោះ ហើយសម្រាប់ឆ្នាំ២០១៥ទាំងមូល មានត្រឹមតែ១០,៧% ខណៈការលក់រាយនូវទំនិញប្រើប្រាស់សរុបមានទឹកប្រាក់៨១៥,២ប៊ីលានដុល្លារក្នុងរយៈពេល២ខែដំបូងនៃឆ្នាំ២០១៦ ។
ការលក់រាយនៅតំបន់ទីក្រុងរបស់ចិន មានអត្រាស្មើនឹងជិត៨៥% រីឯការលក់រាយនៅតំបន់ជនបទមានត្រឹមតែ១៤%ប៉ុណ្ណោះ ។ ប៉ុន្តែអត្រាលក់រាយនៅជនបទមានកំណើនខ្ពស់១០,៩% ខណៈការលក់នៅតំបន់ទីក្រុងមានត្រឹមតែ១០,១% ។
ជាមួយគ្នានេះ ក្នុងរយៈពេលពីរខែដើមឆ្នាំនេះ ការលក់ទំនិញតាមអនឡាញបានកើនឡើង ២៧,៣% ពីមួយឆ្នាំទៅមួយឆ្នាំ គិតជាទឹកប្រាក់ ស្មើនឹង៦៣៦,១ប៊ីលានយន់ និងមានអត្រា១២% នៃការលក់រាយសរុប ។ នេះបើយោងតាមរបាយការណ៍ពីការិយាល័យស្ថិតិជាតិ ។
គួរបញ្ជាក់ថា អ្នកដាក់ចេញនូវគោលនយោបាយបានធ្វើការយ៉ាងសស្រាក់សស្រាំ ដើម្បីកែប្រែរចនាសម្ព័ន្ធសេដ្ឋកិច្ចឲ្យមានការប្រើប្រាស់កាន់តែច្រើនជាងនេះ និងមានកំណើនសេដ្ឋកិច្ចប្រកបដោយនិរន្តរភាព ទោះបីជាមានអត្រាខ្សោយក្តី ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ