នាយកប្រតិបត្តិផ្នែកទីផ្សារមួយរូប (The Danish toymaker) បាននិយាយថា ក្រុមហ៊ុន Lego បានវិលត្រឡប់វិញជាមួយនឹងការកើនឡើងទ្វេដងនៃការលក់របស់ពួកគេ កាលពីឆ្នាំមុន ខណៈដែលកូវីដ ១៩ បានចាក់សោរទ្វាផ្ទះរបស់មនុស្សគ្រប់គ្នា ស្ទើរតែពាសពេញពិភពលោក មិនអាចធ្វើដំណើរកម្សាន្តបាន ។ ដូចនេះឪពុកម្តាយមួយចំនួនបានបញ្ជាទិញឧបករណ៍សង់ផ្ទះជាដើមនេះ ដើម្បីបានតំរៀបលេងជាមួយកូនៗរបស់ពួកគាត់ ។
លោក Niels B. Christianen បានបន្តថា ការវិនិយោគរបស់ក្រុមហ៊ុនជាច្រើនឆ្នាំមកហើយ បានបញ្ចប់ភ្លាមៗ នៅពេលដែលជំងឺរាតត្បាតបានចូលមកដល់ ។ ប៉ុន្តែយើងក៏នៅតែមានដំដោះស្រាយ ដោយយើងបានងាកមកចាប់យកប្រព័ន្ធលក់តាមអ៊ិនធើណេតវិញ និងការត្រឡប់មកជាមួយនឹងការច្នៃប្រឌិតថ្មី ដែលគ្រប់គ្នាអាចសាងសង់រូបផ្សេងៗពីឥដ្ឋប្លាស្ទិច ដូចជាការសាងសង់រ៉ូបូតជាដើម ត្រូវបានដាក់បញ្ចូលក្នុងកម្មវិធីស្មាតហ្វូនផងដែរ ។
លោកបានបន្តថា ៖ «COVID បានពន្លឿននិន្នាការ ឱ្យយើងដើរលឿនជាងអ្វីដែលយើងធ្លាប់មានរួចហើយនោះ ។ មនុស្សជាច្រើនបានទិញទំនិញតាមអ៊ិនធើណេត និងអ៊នឡាញ ។ មនុស្សជាច្រើនរស់នៅក្នុងផ្ទះ និងមានភាពស្និទ្ធស្នាលគ្នាកាន់តែខ្លាំង រវាងឪពុកម្តាយនិងកូនៗ ក្នុងការលេងតំរៀបរូបនានាជាមួយគ្នា» ។
ក្រុមហ៊ុន Lego បានបញ្ចប់នូវការស្វែងរកអ្នកដែលមានសមត្ថភាព ក្នុងការធ្វើយុទ្ធសាស្ត្រទីផ្សារឱ្យរីកចម្រើន ឬលក់ទ្វេដងក្នុងរយៈពេល ១០ឆ្នាំ ហើយនៅក្នុង ឆ្នាំ ២០១៧ ក្រុមហ៊ុន Lego បានរកឃើញអ្នកដែលមានសមត្ថភាពពិតមែន ក្រោមការជ្រើសរើសរបស់ក្រុមគ្រួសារ ដែលជាម្ចាស់ក្រុមហ៊ុន Lego នោះគឺជាការលើកឱ្យលោក Christiansen ជានាយកប្រតិបត្តិរបស់ក្រុមហ៊ុន ។
យោងតាមសេចក្តីរាយបន្ទាប់មក ការលក់នៅក្នុងឆ្នាំ ២០២០ បានកើនឡើង ១៣ ភាគរយ ដែលស្មើនឹងប្រមាណជាជាង ៤៣,៧ ពាន់លាន ក្រោនដាណឺម៉ាក (Danish crowns ) (គិតជាប្រាក់ដុល្លារអាមេរិក គឺ ៦,៩៨ ពាន់លាន) ។ កើនឡើង ៦ភាគរយ ក្នុងឆ្នាំ ២០១៩ ដែលធ្វើឱប្រាក់ចំណេញ សរុបបានកើនឡើង ១៩ ភាគរយ ស្មើនឹង ១២,៩ ពាន់លានក្រោនដាណឺម៉ាក ។
លោក Christianen បានមានប្រសាសន៍ថា ៖ «ក្នុងរយៈពេលពីរឆ្នាំកន្លងមកនេះ យើងបានធ្វើការវិនិយោគទ្រង់ទ្រាយធំនៅក្នុងគំនិតផ្តួចផ្តើមមួយ ដែលត្រូវបានរចនាឡើង ដើម្បីឱ្យមានកំណើនរយៈពេលវែង ។ ហើយនៅក្នុងឆ្នាំ ២០២០ យើងបានចាប់ផ្តើមមើលឃើញអំពីអត្ថប្រយោជន៍ ក្នុងការធ្វើពាណិជ្ជកម្មអេឡិចត្រូនិច និងការច្នៃប្រឌិតផលិត ផលថ្មីដើម្បីស្របតាមតម្រូវការអ្នកប្រើប្រាស់» ។
លោក Christianen បានប្រាប់រ៉យទ័រថា ក្រុមហ៊ុន Lego នឹងជួលមនុស្សជាច្រើនរយនាក់ ដើម្បីធ្វើការខាងឌីជីថលបន្ថែមទៀតនៅឆ្នាំ ២០២១។ លោកបន្តថា បច្ចុប្បន្ន Lego បានកាន់កាប់ចំណែកទីផ្សារប្រហែល ១ ភាគរយ នៅទូទាំងពិភពលោក ដែលជាចំនួនមិនធ្លាប់មានរបស់ក្រុមហ៊ុន ។ ក្រុមហ៊ុននេះក៏បានបង្កើនចំនួនហាងលក់របស់ខ្លួនផងដែរ ដោយបង្កើតបានចំនួន ១៣៤ ហាង រួមទាំងហាងថ្មីចំនួន ៩១ កន្លែងនៅក្នុងប្រទេសចិន ដែលជាទីផ្សាររីកចម្រើនធំជាងគេរបស់ខ្លួន ។ ក្រុមហ៊ុនរំពឹងថានឹងបើកហាងចំនួន ១២០បន្ថែមទៀតក្នុងឆ្នាំ ២០២១ នេះ ដែល ៨០ ហាង នឹងបើកនៅក្នុងប្រទេសចិន ។
សូមជម្រាបជូនថា ក្រុមហ៊ុនដែលជាគូប្រជែងដែលមាន ដូចជា ក្រុមហ៊ុនផលិតតុក្កតា Mattel (MAT.O) ដែលមានយីហោ Barbie នៅក្នុងខែ កុម្ភៈ បានរាយការណ៍ ពីកំណើនលក់ប្រចាំឆ្នាំត្រឹម ២ ភាគរយ ក្នុងឆ្នាំ ២០២០ ខណៈក្រុមហ៊ុន Hasbro (HAS.O) ដែលជាអ្នកបង្កើតក្រុមហ៊ុន Monopoly បានរកឃើញថាប្រាក់ចំណូលធ្លាក់ចុះ ៨ ភាគរយក្នុងឆ្នាំមុនផងដែរ ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ