ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

Picture

សៀវភៅ​សិក្សា​គោល​ប្រាំ​មុខ នឹងដាក់បញ្ចូលនៅ​កម្រិត​ម​ត្តេ​យ្យ​សិក្សា ក្នុងការឆ្លើយតប សមភាព​យេ​ន​ឌ័​រ​រវាង​ក្មេង​ស្រី និង​ក្មេង​ប្រុស

4 ឆ្នាំ មុន
  • កំពង់ចាម

ខេត្តកំពង់ចាម​៖ ថ្ងៃ​ទី​៤ ខែកុម្ភៈ ឆ្នាំ​២០២១ អង្គការ​ភ្លែ​ន​អន្តរជាតិ​កម្ពុជា សហការ​ជាមួយ​ក្រសួង​អប់រំ យុវជន និង​កីឡា និង​ដៃគូ​ពាក់ព័ន្ធ រួម​គ្នា​រៀបចំ​សិក្ខាសាលា​ស្តី​ពី​ការ​ពិនិត្យ​សេចក្តី​ព្រាង​ចុង​ក្រោយ​សៀវភៅ​សិក្សា​គោល​ប្រាំ​មុខ…

ខេត្តកំពង់ចាម​៖ ថ្ងៃ​ទី​៤ ខែកុម្ភៈ ឆ្នាំ​២០២១ អង្គការ​ភ្លែ​ន​អន្តរជាតិ​កម្ពុជា សហការ​ជាមួយ​ក្រសួង​អប់រំ យុវជន និង​កីឡា និង​ដៃគូ​ពាក់ព័ន្ធ រួម​គ្នា​រៀបចំ​សិក្ខាសាលា​ស្តី​ពី​ការ​ពិនិត្យ​សេចក្តី​ព្រាង​ចុង​ក្រោយ​សៀវភៅ​សិក្សា​គោល​ប្រាំ​មុខ ​សម្រាប់​ម​ត្តេ​យ្យ​សិក្សា ដែល​បាន​ដាក់​បញ្ចូល​ការ​ឆ្លើយ​តប​ សមភាព​យេ​ន​ឌ័​រ​រវាង​ក្មេង​ស្រី និង​ក្មេង​ប្រុស ដើម្បី​ប្រើប្រាស់​នៅ​សា​លាម​ត្តេ​យ្យ​សិក្សា​ទូ​ទាំង​ព្រះរាជាណាចក្រ​កម្ពុជា​។

អង្គការ​ភ្លែ​ន​អន្តរជាតិ​កម្ពុជា​គាំទ្រ​យ៉ាង​សកម្ម ក្នុង​ការ​អនុវត្ត​កម្មវិធី​អប់រំ​កុមារ​តូច​របស់​ក្រសួង​អប់រំ យុវជន និង​កីឡា នៅ​ថ្នាក់​ជាតិ និង​ថ្នាក់​ក្រោម​ជាតិ ទាំង​ផ្នែក​ធនធាន​ថវិកា និង​ធាតុ​ចូល​ផ្នែក​បច្ចេកទេស ដើម្បី​ពង្រឹងគុណភាព​សេវា​អប់រំ​កុមារ​តូច នៅ​សហគមន៍ ជា​ពិសេស​នៅ​តំបន់​ដាច់​ស្រយាល​។

លោកស្រី គ្វី​ន​នេ​ត វ៉ង នាយិកា​ប្រចាំ​ប្រទេស​នៃ​អង្គការ​ភ្លែ​ន​អន្តរជាតិ​កម្ពុជា

លោកស្រី គ្វី​ន​នេ​ត វ៉ង នាយិកា​ប្រចាំ​ប្រទេស​នៃ​អង្គការ​ភ្លែ​ន​អន្តរជាតិ​កម្ពុជា បាន​ថ្លែងអំណរគុណ​យ៉ាង​ជ្រាលជ្រៅ​ចំពោះ​ក្រសួង​អប់រំ យុវជន និង​កីឡា និង​នាយកដ្ឋាន​អប់រំ​កុមារ​តូច​ដែល​បាន​បើក​ទទួលយក​គំនិត​ថ្មី និង​សហការ​យ៉ាង​សកម្ម​ជាមួយ​អង្គការ​ភ្លែ​ន​អន្តរជាតិ​កម្ពុជា​។ តាម​រយៈ​ការ​អភិវឌ្ឍ​កម្មវិធី​សិក្សា និង​សៀវភៅ​គ្រូ​ដែល​បាន​បញ្ចូល​វិធីសាស្ត្រ​បង្រៀន ដោយ​ឆ្លើយ​តប​សមភាព​យេ​ន​ឌ័​រ ក្នុង​គោលបំណង​ធ្វើ​ឱ្យ​ប្រសើរ​ឡើង​នូវ​ការ​អនុវត្ត​យេ​ន​ឌ័​រ​នៅ​ក្នុង​សា​លាម​ត្តេ​យ្យ​ទូ​ទាំង​ប្រទេស​។ ភាព​ជា​ដៃគូ​នេះ កំពុង​គាំទ្រ​ដល់​កុមារ​ងាយ​រង​គ្រោះ​ នៅ​តំបន់​ដាច់​ស្រយាល ដើម្បី​ឱ្យ​ពួក​គេ​អភិវឌ្ឍ​ធំ​លូតលាស់​ពោ​ពេញ​ដោយ​សក្តានុពល​របស់​ពួក​គេ​។

ឯកឧត្តម​បណ្ឌិត ហង់​ជួន ណា​រ៉ុ​ន រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួង​អប់រំ យុវជន និង​កីឡា

លោកស្រី គ្វី​ន​នេ​ត មាន​ប្រសាសន៍​ថា​៖ «​ជាមួយ​សៀវភៅ​សិក្សា​គោល​ទាំង ​៥ ​មុខ​នេះ ពួក​យើង​សង្ឃឹមថា​លោកគ្រូ​អ្នកគ្រូ​នឹង​មាន​ឧបករណ៍ និង​វិធីសាស្ត្រ​បន្ថែម​ទៀត​ដើម្បី​ជួយ​សម្របសម្រួល​ដល់​ការ​រៀនសូត្រ និង​ការ​លេង​របស់​កុមារ​ប្រកបដោយ​សមភាព ដើម្បី​កាត់​បន្ថយ​ផ្នត់គំនិត​យេ​ន​ឌ័​រ​អវិជ្ជមាន និង​វិសមភាព​យេ​ន​ឌ័​រ​នៅ​ក្នុង​សា​លាម​ត្តេ​យ្យ​។ ទាំងនេះ​នឹង​ជួយ​ឱ្យ​កុមារ​ធំ​លូតលាស់​ដោយ​មាន​សុខភាព​ល្អ រីករាយ និង​ត្រៀមខ្លួន​ទៅ​សាលារៀន​»​។

ក្នុង​រយៈពេល ៤​ឆ្នាំ នៃ​ការ​អនុវត្ត​ផែនការ​យុទ្ធសាស្ត្រ​ប្រចាំ​ប្រទេស ​បច្ចុប្បន្ន​របស់​ខ្លួន កម្មវិធី​គាំពារ និង​អភិវឌ្ឍ​កុមារ​តូច​របស់​អង្គការ​ភ្លែ​ន​អន្តរជាតិ​កម្ពុជា បាន​ផ្តល់​ផលប្រយោជន៍​ដោយ​ផ្ទាល់​ដល់ កុមារ ២៥.៥៧៨​នាក់ (​កុមារី ១៣.២២៦ នាក់​) ដែល​មាន​អាយុ ៣-៥ ឆ្នាំ ឱ្យ​បាន​ចូល​រៀន​សា​លាម​ត្តេ​យ្យ​សហគមន៍​។ កម្មវិធី​បាន​ជួយ កុមារ ១៦.៧៨៦​នាក់ (​ក្មេង​ស្រី ៨.៤៧២​នាក់​) ដែល​មាន​អាយុ​ពី ៣-៥ ចូល​រៀន​ថ្នាក់​ទី​១ និង​ព្រមទាំង​បាន​សាងសង់​សាលា​ម​ត្តេ​យ្យ​សហគមន៍​ចំនួន ​១៩២ និង​បាន​កែ​លម្អ​សា​លាម​ត្តេ​យ្យ​សហគមន៍​ចំនួន​១២៣ និង​សមិទ្ធិ​ផល​ជា​ច្រើន​ផ្សេង​ទៀត​។

អង្គការ​ភ្លែ​ន​អន្តរជាតិ គឺជា​អង្គការ​អភិវឌ្ឍន៍ និង​មនុស្សធម៌​មួយ​ដែល​លើកកម្ពស់​សិទ្ធិ​កុមារ និង​សមភាព​សម្រាប់​ក្មេង​ស្រី​។ កម្មវិធី​គាំពារ និង​អភិវឌ្ឍ​កុមារ​តូច​របស់​អង្គការ​ភ្លែ​ន​អន្តរជាតិ​កម្ពុជា​មាន​គោលបំណង​គាំទ្រ​ក្មេង​ស្រី និង​ក្មេង​ប្រុស​ដែល​មាន អាយុ ០ ទៅ ៥​ឆ្នាំ ជា​ពិសេស​កុមារ​ដែល​មិន​ទទួល​បានការ​យកចិត្តទុកដាក់​បំផុត ឱ្យ​លូតលាស់ប្រកបដោយ​សុខភាព​ល្អ រីករាយ និង​ត្រៀមខ្លួន​ចូល​រៀន​ថ្នាក់បឋមសិក្សា​។

ពិធី​នេះ​ប្រព្រឹត្ត​ក្រោម​អធិបតីភាព ឯកឧត្តម​បណ្ឌិត ហង់​ជួន ណា​រ៉ុ​ន រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួង​អប់រំ យុវជន និង​កីឡា អម​ដោយ លោកស្រី គ្វី​ន​នេ​ត វ៉ង នាយិកា​ប្រចាំ​ប្រទេស​នៃ​អង្គការ​ភ្លែ​ន​អន្តរជាតិ​កម្ពុជា និង​លោក យី គី​ម​ថា​ន នាយករង​ប្រចាំ​ប្រទេស​ផ្នែក​កម្មវិធី​នៃ​អង្គការ​ភ្លែ​ន​អន្តរជាតិ​កម្ពុជា និង​ចូលរួម​ដោយ​អ្នកសម្របសម្រួល​ថ្នាក់​ជាតិ ថ្នាក់​ក្រសួង (​គណៈកម្មាធិការ​ដឹកនាំ និង​គណៈកម្មាធិការ​រៀបចំ​) មន្ទីរ​ពាក់ព័ន្ធ មន្ត្រី​ថ្នាក់​ស្រុក គ្រូបង្រៀន និង​ដៃគូ​អភិវឌ្ឍន៍​៕ ដោយ៖ ស្រី គំនិត

អត្ថបទសរសេរ ដោយ