ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

Picture

គួរ​សប់​កង់​រថយន្ត​កម្រិត​ណា​ឱ្យ​បាន​ល្អ​ប្រសើរ​

10 ឆ្នាំ មុន

​ចំពោះ​បរិមាណ​​ខ្យល់​នៅ​ក្នុង​កង់​រថយន្ត​ថា​តើ យើង​គួរ​តែ​​សប់​បំប៉ោង​​វា​ឱ្យ​ដល់​កម្រិត​ណា​ គឺ​​​អាស្រ័យ​​ទៅ​​លើ​ប្រតិ​បត្តិ​​ការ​រ​បស់​រថយន្ត​​​​ ខ្នាត​សម្បក​កង់​​ ទម្ងន់​​ផ្ទុក​​​កម្រិត​ណា ពិសេស​គឺ​គុណ​សម្បត្តិ​នៃ​ការ​សន្សំ​សំចៃ​​ប្រេង​ឥន្ធនៈ​ឱ្យ​បាន​ប្រសើ​រ​បំផុត​​​​ក្នុង​ពេល​ធ្វើ​ដំណើរ​ ។ ដោយ​ឡែក​​បញ្ជី​នៃ​ការស្ទង់​កម្រិត​​សម្ពាធ​ខ្យល់​ក្នុង​កង់​រថយន្ត​​ដែល​មាន​មក​ជាមួយ​ ខណៈ​ពេល​ទិញ​រថយន្ត​​​ដែល​បាន​

​ចំពោះ​បរិមាណ​​ខ្យល់​នៅ​ក្នុង​កង់​រថយន្ត​ថា​តើ យើង​គួរ​តែ​​សប់​បំប៉ោង​​វា​ឱ្យ​ដល់​កម្រិត​ណា​ គឺ​​​អាស្រ័យ​​ទៅ​​លើ​ប្រតិ​បត្តិ​​ការ​រ​បស់​រថយន្ត​​​​ ខ្នាត​សម្បក​កង់​​ ទម្ងន់​​ផ្ទុក​​​កម្រិត​ណា ពិសេស​គឺ​គុណ​សម្បត្តិ​នៃ​ការ​សន្សំ​សំចៃ​​ប្រេង​ឥន្ធនៈ​ឱ្យ​បាន​ប្រសើ​រ​បំផុត​​​​ក្នុង​ពេល​ធ្វើ​ដំណើរ​ ។ ដោយ​ឡែក​​បញ្ជី​នៃ​ការស្ទង់​កម្រិត​​សម្ពាធ​ខ្យល់​ក្នុង​កង់​រថយន្ត​​ដែល​មាន​មក​ជាមួយ​ ខណៈ​ពេល​ទិញ​រថយន្ត​​​ដែល​បាន​បិទភ្ជាប់​ត្រង់​ចំណុច​មេទ្វារ​រថយន្ត​​នីមួយៗ​​ ឬ​នៅ​ចំណុច​ប្រអប់​​មេ​ក្នុង​កាប៊ីន​មុខ​ ដែល​ជា​ការ​កំណត់​​ឱ្យ​ប្រើ​របស់​​នាយក​ដ្ឋាន​​​សិក្សា​ស្រាវ​ជ្រាវ​​ពី​​តំហែ​ទាំ​​រថយន្ត​​ ឬ​ក៏​ការ​ចែក​ខិត​ប័ណ្ណ​​​ពី​អ្នក​លក់​ផ្ទាល់​​​ គឺ​​ជា​អនុសាសន៍​​នៃ​សម្ពាធ​អតិ​បរមា​មក​ពី​រោង​ចក្រ​​ផ្ទាល់​​ ។

ចំពោះ​រថយន្ត​​​​ប្រភេទ​ទេស​ចរណ៍​ រថយន្ត​ដឹក​អ្នក​ដំណើរ​​និង​រថយន្ត​មួយ​បាំង​កន្លះ​​​ខ្នាត​តូច​​​ បើ​យោង​តាម​អនុ​សាសន៍​របស់​ស្ថាប័ន​ជំនាញ​ខាង​លើ​​​​ គឺ​លោក​​អ្នក​គួរ​តែ​​សប់​កង់​​រថ​យ​ន្ត​​ពី កម្រិត​​១,៩​គីឡូ​ក្រាម​​​ក្នុង​មួយ​សង់​ទី​ម៉ែត្រ​​​គូប ទៅ​​២,២៥​គីឡូ​ក្រាម​ ក្នុង​​មួយ​សង់​ទី​ម៉ែត្រ​គូប ។ រី​ឯ​រថយន្ត​​​មួយ​បាំង​កន្លះ​ខ្នាត​ធំ និង​រថយន្ត​​ទេស​ចរណ៍​​ធុន​ធំ​​ (SUV) ត្រូវ​​ផ្តល់​សម្ពាធ​ខ្យល់​ដល់​កង់​ត្រឹម​តែ​​០,៣៥​គីឡូ​ក្រាម ក្នុង​មួយ​​សង់​ទី​ម៉ែត្រ​​គូប ទៅ​០,៥​៦​គីឡូ​ក្រាម​​ក្នុង​មួយ​សង់​ទី​ម៉ែត្រ​​គូប​ប៉ុណ្ណោះ​ ​លើក​លែង​តែ​​​រថយន្ត​ទាំង​នោះ​​​មាន​ផ្ទុក​ទម្ងន់​ធ្ងន់​​ ឬ​សម្បក​កង់​​មាន​ខ្នាត​​ធំ​ដែល​តម្រូវ​ឱ្យ​បង្កើន​​សម្ពាធ​ខ្យល់​ច្រើន​ជាង​នេះ ។​

​វា​​មាន​សារសំខាន់​ណាស់​ដែល​គួរ​កត់​សម្គាល់​ទៅ​លើ​សម្ពាធ​​អតិ​បរមា​ដែល​គេ​បាន​​ដាក់​កំណត់​​ឱ្យ​ប្រើ​​ អាច​នឹ​ង​ប្រែ​ប្រួល​ចំពោះ​​សម្បក​កង់​​មុខ​និង​ក្រោយ​​ ។ ការ​ផ្តល់​អនុ​សាសន៍​​ ពី​រោង​ចក្រ​​ ពុំ​មែន​​ជា​ការ​​ចាំ​បាច់​​ដែល​ត្រូវ​តែ​អនុ​វត្ត​​​នោះ​ឡើយ​ ប៉ុន្តែ​​វា​គ្រាន់​តែ​​ជា​ជម្រើស​​ដ៏​ប្រសើរ​​បំផុត​​ក្នុង​ការ​យល់​ដឹង​​​សុី​ជម្រៅ​​ក្នុង​ការ​បើក​បរ​ជា​ទូ​ទៅ​​ ។

ការ​បន្ថែម​នូវ​កម្រិត​គីឡូ​ នឹង​ធ្វើ​ឱ្យ​​ភាព​ធន់​នៃ​ចលនា​រង្វិល​របស់​សម្បក​កង់​​ថយ​ចុះ​​បន្តិច​ម្តងៗ​ ហើយ​ធ្វើ​ឱ្យ​ដំណើរ​ការ​នៃ​អត្រា​សន្សំ​សំចៃ​ប្រេង​​​ឥន្ធ​នៈ​​ធ្លាក់​ចុះ​ ។ ប្រសិន​បើ​លោក​អ្នក​​ផ្ទុក​​អីវ៉ាន់​បន្ថែម​​ និង​វត្ថុ​សណ្តោង​​ច្រើន​លើស​លុប​​​នៅ​ផ្នែក​ខាង​ក្រោយ​​នៃ​រថយន្ត​មួយ​បាំង​កន្លះ​​របស់​លោក​អ្នក ការ​បន្ថែម​សម្ពាធ​ខ្យល់​បី​ទៅ​បួន​គីឡូ​ក្រាម​​ គឺ​ជា​អនុ​សាសន៍​​ដើម្បី​ទូទាត់​នឹង​​ទម្ងន់​ផ្ទុក​លើស​ចំណុះ​ ហើយ​ការ​បន្ថែម​ខ្យល់​កង់​​ត្រូវ​​អនុ​វត្ត​​ទៅ​លើ​កង់​ក្រោយ​ ៕