ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

ភាព​ច្នៃប្រឌិត​ដ៏​ពិសេសរបស់​ភ្លេ​ត​ហ្វ​ម TIKTOK និង​មុខងារ​សុវត្ថិភាព ទាក់ទាញ​ឱ្យមានការ​កើនឡើងនៃ​ចំនួន​អ្នក​ប្រើប្រាស់

10 ខែ មុន

រាជធានីភ្នំពេញ ៖ បេសកកម្ម​របស់​ក្រុមហ៊ុន TikTok ក្នុង​ការ​បំផុសគំនិត​ច្នៃប្រឌិត និង​នាំ​មក​នូវ​ភាព​រីករាយ​ជាមួយនឹង​មុខងារ​សុវត្ថិភាព​ដែល​បន្ត​កើនឡើង​ឥត​ឈប់​ឈរ​ គឺ​កំពុង​ដំណើរការ​យ៉ាង​ល្អ​នៅ​ក្នុង​ប្រទេស​កម្ពុជា ខណៈ​ដែល​ភ្លេ​ត​ហ្វ​ម​នេះ​កំពុង​បន្ត​រីក​ចម្រើន ​។ ភ្លេ​ត​ហ្វ​ម…

រាជធានីភ្នំពេញ ៖ បេសកកម្ម​របស់​ក្រុមហ៊ុន TikTok ក្នុង​ការ​បំផុសគំនិត​ច្នៃប្រឌិត និង​នាំ​មក​នូវ​ភាព​រីករាយ​ជាមួយនឹង​មុខងារ​សុវត្ថិភាព​ដែល​បន្ត​កើនឡើង​ឥត​ឈប់​ឈរ​ គឺ​កំពុង​ដំណើរការ​យ៉ាង​ល្អ​នៅ​ក្នុង​ប្រទេស​កម្ពុជា ខណៈ​ដែល​ភ្លេ​ត​ហ្វ​ម​នេះ​កំពុង​បន្ត​រីក​ចម្រើន ​។

ភ្លេ​ត​ហ្វ​ម TikTok ជា​គោលដៅ​ឈានមុខ​គេ​សម្រាប់​វី​ដេ​អូ​ទម្រង់​ខ្លី​ដែល​ប្រភេទ​វី​ដេ​អូ​នេះ​កំពុង​បន្ត​មានការ​ប្រើប្រាស់ និង​ក្រុម​អ្នក​ប្រើប្រាស់​ជា​ច្រើន​ក្រុម​នៅ​ប្រទេស​កម្ពុជា​ ។ អ្នក​ប្រើប្រាស់​ក្នុង​ប្រទេស​កម្ពុជា​ត្រូវ​បាន​ទាក់ទាញ​កាន់តែ​ខ្លាំង​ឡើង​ចំពោះ​មាតិការ​ប្រកបដោយ​ភាព​ច្នៃប្រឌិត និង​ប្លែក​ពី​គេ​របស់ TikTok និង​មុខងារ​សុវត្ថិភាព​ដែល​ផលិត​ឡើង​តាម​តម្រូវការ​របស់​ភ្លេ​ត​ហ្វ​ម​ដែល​លើកកម្ពស់​បទ​ពិសោធន៍​សុវត្ថិភាព​គួរ​ឱ្យ​ទុកចិត្ត និង​រស់​រវើក​សម្រាប់​អ្នក​ប្រើប្រាស់​ទាំងអស់​ ។

ភ្លេ​ត​ហ្វ​ម​នេះ​ផ្តោត​សំខាន់​ទៅ​លើ​សុវត្ថិភាព​របស់​អ្នក​ប្រើប្រាស់ ដូច្នេះ​ថ្មី​ៗ​នេះ ភ្លេ​ត​ហ្វ​ម TikTok បាន​ធ្វើ​បច្ចុប្បន្នភាព​បទ​ប្បញ្ញត្តិ​ព័ត៌មាន​នៅ​លើ​គេហទំព័រ​គោលការណ៍​ណែនាំ​សហគមន៍​របស់​ខ្លួន​ ។ ការ​ធ្វើ​បច្ចុប្បន្នភាព​ទាំងនេះ​ត្រូវ​បាន​រៀបចំ​ឡើង​ដើម្បី​បង្កើន​ភាព​ច្បាស់លាស់ ហើយ​គោលការណ៍​ណែនាំ​ដែល​បាន​កែសម្រួល​បាន​ដោះស្រាយ​ទិដ្ឋភាព​ផ្សេង​ៗ​នៃ​ការ​ផ្សព្វផ្សាយ​ព័ត៌មាន រួម​ទាំង​ការ​ហាមឃាត់​ព័ត៌មាន​មិន​ពិត និង​ការ​ការពារ​ភាព​ឯកជន​របស់​អ្នក​ប្រើប្រាស់​ ។

កាលពីមុន អ្នក​ប្រើប្រាស់​ភ្លេ​ត​ហ្វ​ម​នេះ​មាន​ក្រុម​យុវជន និង​យុវវ័យ​អាយុប្រមាណ​ជាង ២០ ឆ្នាំ ប៉ុន្តែ​ភ្លេ​ត​ហ្វ​ម​មួយ​នេះ​បាន​ពង្រីក​ប្រជាសាស្ត្រ​អ្នក​ប្រើប្រាស់​របស់​ខ្លួន​ដើម្បី​រួម​បញ្ចូល​ក្រុម Millenials ដែល​មាន​អាយុ ២៨ ដល់ ៤៣ ឆ្នាំ និង​ក្រុម Gen X ដែល​មាន​អាយុ ៤៤ ដល់ ៥៩​ ។ ឥឡូវនេះ អាណាព្យាបាល​នៅ​ប្រទេស​កម្ពុជា​បានដឹង​ថា ពួក​គេ​ក៏​ត្រូវ​យល់​អំពី​រឿងរ៉ាវ​ដែល​កំពុង​កើតឡើង​នៅ​លើ​ភ្លេ​ត​ហ្វ​ម TikTok ដើម្បី​មាន​ទំនាក់ទំនង​ជាមួយ​កូន​ៗ​របស់​ពួក​គេ​ដែល​មាន​អាយុ​ពី ១៣ ឆ្នាំ​ឡើង​ទៅ (​អ្នក​ប្រើប្រាស់ TikTok ទាំងអស់​ត្រូវ​មាន​អាយុ​លើស​ពី ១៣ ឆ្នាំ​)​ ។

នៅ​ក្នុង​យុទ្ធនាការ​ថ្មី​ៗ​នេះ​របស់​ក្រុមហ៊ុន​ក្នុងស្រុក​ដ៏​ធំ​មួយ អ្នក​បង្កើត​មាតិកា TikTok បាន​បង្ហាញ​ឱ្យ​ឃើញ​ពី​ទំនាក់ទំនង​របស់​ពួក​គេ​ជាមួយ​ឪពុក​ម្តាយ​របស់​ពួក​គេ​។ ការ​សន្ទនា​ជាមួយ​ឪពុក​ម្តាយ​របស់​ពួក​គេ​បាន​បញ្ជាក់​យ៉ាង​ច្បាស់​ថា​អាណាព្យាបាល​ក៏​កំពុង​ប្រើ​ភ្លេ​ត​ហ្វ​ម TikTok ដើម្បី​យល់​ពី​សកម្មភាព​និង​ចំណាប់អារម្មណ៍​របស់​កូន​ៗ​របស់​ពួក​គេ​ដែរ ​។

អ្នកនាំពាក្យ​របស់​ក្រុមហ៊ុន TikTok បាន​និយាយ​ថា ​៖ «​អ្នក​បង្កើត​មាតិកា​មាន​តួនាទី​ជា​មូលដ្ឋាន​ក្នុង​ការ​ជួយ​រក្សា​បរិយាកាស​សុវត្ថិភាព និង​ការ​កម្សាន្ត​សម្រាប់​មនុស្ស​គ្រប់​គ្នា​នៅ​លើ​ភ្លេ​ត​ហ្វ​ម TikTok ។ យើង​ផ្តោត​លើ​ការ​ផ្តល់​សិទ្ធិ​អំណាច​ដល់​អ្នក​ប្រើប្រាស់​ជាមួយនឹង​ព័ត៌មាន​អំពី​គោលការណ៍ និង​មុខងារ​របស់​យើង ​។ ដូច្នេះ​ពួក​គេ​អាច​បង្ហាញ​ពី​ខ្លួនឯង​ដោយ​សុវត្ថិភាព ហើយ​ភ្ជាប់​ទំនាក់ទំនង​ជាមួយ​អ្នក​ដទៃ​នៅ​លើ​ភ្លេ​ត​ហ្វ​ម​នេះ ​។ យើង​ជឿ​ថា​ការ​រួមចំណែក​ជា​ផ្នែក​មួយ​នៃ​កម្មវិធី​ទាំងនេះ​គឺជា​ឱកាស​ដែល​ភ្ជាប់​មក ​ជាមួយ​នូវ​ទំនួល​ខុស​ត្រូវ​បន្ថែម ហើយ​នេះ​ក៏​នឹង​ជួយ​ផ្តល់​ឱ្យ​អ្នក​បង្កើត​មាតិកា​នូវ​ការ​ធានា​បន្ថែម​ថា អ្នកចូលរួម​ផ្សេង​ទៀត​កំពុង​ប្រើប្រាស់​ភ្លេ​ត​ហ្វ​ម​តាម​ស្តង់ដារ​ទាំងនេះ​ផង​ដែរ ​។ យើង​នឹង​បន្ត​ផ្តោត​ទៅ​ល់​ការ​ជួយ​សហគមន៍​របស់​យើង និង​ជា​ពិសេស​អ្នក​បង្កើត​មាតិកា​របស់​យើង​ឲ្យ​យល់​កាន់តែ​ច្បាស់​ អំពី​គោលការណ៍​របស់​យើង​ ដើម្បី​ផ្តល់​នូវ​បទ​ពិសោធន៍​សុវត្ថិភាព​ សម្រាប់​មនុស្ស​ជាង​មួយ​ពាន់​លាន​នាក់​ នៅ​លើ​ភ្លេ​ត​ហ្វ​ម TikTok»​ ។

ក្រុមហ៊ុន​ល្បី​ៗ​ជា​ច្រើន​របស់​ប្រទេស​កម្ពុជា​ឥឡូវនេះ​កំពុង​ប្រើប្រាស់​អ្នក​ផលិត​មាតិកា TikTok ដើម្បី​ផ្សព្វផ្សាយ​ផលិតផល​របស់​ពួក​គេ​តាម​រយៈ​យុទ្ធនាការ​អន​ឡាញ ​។ ក្រុមហ៊ុន​ទាំងនេះ​កំពុង​យល់​ថា ទីផ្សារ​នៅ​លើ TikTok គឺ​ខុស​ពី​ការ​ផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម​បែប​ប្រពៃណី​គឺ​ត្រូវ​តែ​មាន​ភាព​ច្នៃប្រឌិត និង​ទាក់ទាញ​បន្ថែម​ទៀត​ដើម្បី​ទាក់ទាញ​អ្នក​ប្រើប្រាស់ TikTok ។

ការ​កើនឡើង​នៃ​ការ​ប្រើប្រាស់​ភ្លេ​ត​ហ្វ​ម​នេះ​ គឺ​ក្រោយ​ពី​ក្រុមហ៊ុន​នេះ​ចូលរួម​ឧបត្ថម្ភ​ព្រឹ​ត្ត​ការណ៍ SEA GAMES លើក​ទី ៣២ ក្នុង​ឆ្នាំ ​២០២៣​ ។ កាលពី​ឆ្នាំ ២០២៣ អ្នកគាំទ្រ​កីឡា​ក្នុង​តំបន់​រាប់​លាន​នាក់​បាន​ពឹងផ្អែក​លើ​ភ្លេ​ត​ហ្វ​ម TikTok ដើម្បី​បន្ត​ទំនាក់ទំនង​ជាមួយ​កម្ពុជា​ធ្វើ​ជា​ម្ចាស់ផ្ទះ​នៃ​ព្រឹត្តិការណ៍ SEA GAMES លើក​ទី ៣២ និង ASEAN PARA GAMES លើក​ទី ១២ ដែល​ពង្រីក​វិសាលភាព​នៃ​ទស្សនីយភាព​កីឡា​នៅ​ទូ​ទាំង​ពិភពលោក ​។

យោង​តាម​ទិន្នន័យ​ដែល​ផ្តល់​ដោយ TikTok hashtag ផ្លូវការ #SEAGames2023 ទទួល​បានការ​ចូល​មើល​ជាង ២៧ ពាន់​លាន​ដង​។ ប្រកាស​សរុប​ក្រោម hashtag #SEAGames2023 មាន​ចំនួន​ជាង ២ លាន ​។ នៅ​ពេល​ដែល TikTok បន្ត​វិ​វ​ឌ្ឍ និង​សម្រប​ខ្លួន​ទៅ​នឹង​ទិដ្ឋភាព​ឌី​ជី​ថ​ល​ដែល​ផ្លាស់​ប្តូរ​ជា​និច្ច ការ​យកចិត្តទុកដាក់​របស់​ខ្លួន​ចំពោះ​សុវត្ថិភាព និង​សុខុមាលភាព​នឹង​នៅ​តែ​មាន​ស្ថិរភាព​ដោយ​ធានា​ថា​អ្នក​ប្រើប្រាស់​នៅ​ក្នុង​ប្រទេស​កម្ពុជា និង​ជុំវិញ​ពិភពលោក​អាច​ទទួល​បាន​បទ​ពិសោធន៍​វិជ្ជមាន និង​សម្បូរ​បែប​នៅ​លើ​ភ្លេ​ត​ហ្វ​ម​នេះ ​។

សម្រាប់​ការ​សាកសួរ​ព័ត៌មាន និង​ព័ត៌មាន​បន្ថែម សូម​ទាក់ទង​ការិយាល័យ​សារព័ត៌មាន ​របស់ TikTok ៕ អត្ថបទសហការ