ពេលចុងឆ្នាំជាពេលដែលអនុញ្ញាតឲ្យមនុស្សមើលឃើញកាន់តែច្បាស់នូវឧបសគ្គដែលបានរារាំងមិនឲ្យពួកគេសម្រេចគោលដៅណាមួយទាំងក្នុងការងារ និងអាជីវកម្ម ។ មិនថាវាជាការបរាជ័យតូចឬធំទេ ជាទូទៅមនុស្សនៅតែអាចរៀនសូត្រពីការបរាជ័យរបស់ខ្លួនជានិច្ចដើម្បីដកបទពិសោធន៍បន្ថែមក្នុងការអភិវឌ្ឍន៍ខ្លួន ឬយកវាធ្វើជាឈ្នាន់សម្រាប់សម្រេចគោលដៅផ្សេងៗនាថ្ងៃអនាគត ។
ខាងក្រោមនេះ គឺជាឧបសគ្គទូទៅដែលអាជីវករតែងតែជួបប្រទះ និងវិធីដើម្បីយកវាមកជួយឲ្យអ្នកជោគជ័យនៅឆ្នាំក្រោយ៖
១-បរាជ័យផ្នែកគំនិត៖
វាជារឿងទូទៅដែលការគិតមានលក្ខណៈខុសពីការពិតជាក់ស្តែង ។ បើអ្នកស្ថិតក្នុងចំណោមអាជីវកម្មដែលបានចេញ ឬដាក់លក់ផលិតផល ឬសេវាកម្មថ្មីៗក្នុងឆ្នាំ ២០១៩ តែមិនជោគជ័យនោះ អ្នកត្រូវចងចាំថាអ្នកមិនបរាជ័យទាំងស្រុងទេ ។ ប្រាកដណាស់ អ្នកគួរទទួលស្គាល់ថាជាក់ស្តែងអតិថិជនមិនគិតដូចអ្នក ប៉ុន្តែវាជាឱកាសមួយដែលអាចបង្រៀនអ្នកឲ្យដឹងថាមុនពេលសម្រេចចិត្តចេញលក់ផលិតផល ឬសេវាកម្មថ្មីមួយ អ្នកគួរតែធ្វើការសិក្សាឲ្យាបានច្បាស់ជាមុនសិនថាពិតជាមានតម្រូវការពិតប្រាកដក្នុងទីផ្សារដែរ ឬទេ ។ ក្រៅពីនេះហើយតើផលិតផលរបស់អ្នកមានភាពខុសគ្នាច្រើនពីដៃគូប្រកួតប្រជែងទេ?
២-ចំណាយលើសអ្វីដែលបានកំណត់៖
ការចំណាយមួយចំនួនមិនអាចជៀសផុតបានទេ ដូចជាការជួសជុលជាដើម ប៉ុន្តែការចំណាយផ្សេងទៀតគឺអ្នកអាចត្រៀមទុកមុនបានដូចជាថ្លៃប្រាក់ខែបុគ្គលិកថ្មី ។ ការធ្វេសប្រហែសពេលខ្លះអាចបង្កឲ្យអ្នកគិតទុកមិនបានដិតដល់ដែលបង្កឲ្យអ្នកត្រូវចំណាយលើសការកំណត់នៅចុងឆ្នាំ ។ ប៉ុន្តែបន្ទាប់ពីកំហុសឆ្គងក្នុងឆ្នាំនេះហើយ ឆ្នាំក្រោយអ្នកនឹងដឹងកាន់តែច្បាស់ពីការគ្រប់គ្រងហិរញ្ញវត្ថុក្នុងអាជីវកម្ម ។ បើអ្នកគិតថាអ្នកមិនមានសមត្ថភាពគ្រប់គ្រាន់ក្នុងការកាន់កាប់វាទេនោះ អ្នកអាចរកបុគ្គលិកថ្មី ឬរកអ្នកដែលមានបទពិសោធន៍ដើម្បីជួយណែនាំ ។
៣-អ្នកមិនអាចរកសមាជិកក្រុមការងារដែលល្អ៖
ការពិតជាក់ស្តែង អ្នកមិនអាចដឹងថាមនុស្សម្នាក់សាកសមនឹងការងារណាមួយពិតប្រាកដឬទេរហូតដល់អ្នកឲ្យការងារទៅមនុស្សនោះបំពេញ ។ ប៉ុន្តែអ្នកនៅតែអាចរៀនសូត្រពីវាបានដូចជា រៀនប្រើប្រាស់បណ្តាញរបស់អ្នក និងការចងចាំថាមិនមានបេក្ខជនណាមួយដែលល្អឥតខ្ចោះសម្រាប់ការងារឡើយ ៕
ប្រែសម្រួលដោយ៖ ណៃ ដាលីន
ចែករំលែកព័តមាននេះ