អ្នកលក់អនឡាញមិនអាចរងចាំតែការ Boost ឬផ្សាយពាណិជ្ជកម្មតាមប្រព័ន្ធសង្គមដើម្បីផ្សព្វផ្សាយពីផលិតផល ឬសេវាកម្មខ្លួនដល់អតិថិជនគ្រប់ពេលវេលាទេ ។ បើអ្នកចង់រក្សាភាពស្មោះត្រង់របស់អតិថិជន អ្នកត្រូវតែយល់ដឹងពីវិធីបង្កើតការ Post ដែលទាក់ទាញ និងគួរឲ្យចាប់អារម្មណ៍ ។ ខាងក្រោមនេះ គឺជាគន្លឹះពីអ្នកជំនាញមួយចំនួនដែលអ្នកអាចរៀនសូត្របាន៖
១. ចាត់ទុកអតិថិជនជាតារាល្បី៖
អ្នកប្រហែលជាធ្លាប់ឃើញអ្នកលក់មួយចំនួនដែលមានតារាល្បីតែងតែចួលរួម Mention និង Share ដើម្បីជួយទាក់ទាញអតិថិជនម្តងហើយម្តងទៀត ។ អ្នកអាចនឹងគិតថាអ្នកមិនអាចធ្វើដូចពួកគេបានទេ តែការពិតជាក់ស្តែង អ្នកមិនចាំបាច់ធ្វើដូចពួកគេឡើយ ។
ផ្ទុយមកវិញ អ្នកអាចរកអ្នកប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធសង្គមដទៃដែលមានអ្នកគាំទ្រច្រើនគួរសមឲ្យសហការជាមួយអ្នកវិញ ។ ពួកគេអាចស្ថិតក្នុងចំណោមអតិថិជនរបស់អ្នកផងដែរ ហើយពួកគេជាមនុស្សដែលស្គាល់ច្បាស់ពីផលិតផលរបស់អ្នក ។ សព្វថ្ងៃនេះអ្នកអាចសហការជាមួយពួកគេបានដោយស្នើឲ្យមានការជួយ Share ឬណែនាំអ្នកដទៃមកកាន់ Page អ្នក ។ ដើម្បីតបស្នង អ្នកអាចផ្តល់ជាការបញ្ចុះតម្លៃ ឬអំណោយតិចតួចជាការស្រេច ។
២. ប្រើអ្វីដែលបាន Post ហើយសាជាថ្មី៖
ជាទូទៅ អ្នកលក់អនឡាញត្រូវតែរក្សា Page ឲ្យមានភាពសកម្មជារៀងរាល់ថ្ងៃ ដូច្នេះពួកគេត្រូវតែគិតពីគំនិតថ្មីៗដើម្បីទាក់ទាញអតិថិជនជារៀងរាល់ថ្ងៃដែរ ។ ប៉ុន្តែពេលខ្លះ អ្នកក៏អាចយកអ្វីដែលបានចែករំលែកហើយមកចែករំលែកម្តងទៀតបាន ឬកែសម្រួលវាឲ្យវាកាន់តែចាប់អារម្មណ៍ជាងមុន ។ ឧទាហរណ៍ដូចជា បើអ្នកជាអ្នកលក់សម្លៀកបំពាក់អនឡាញ អ្នកអាចចែករំលែកពីសម្លៀកបំពាក់ទាំង៤ឈុតដែលអតិថិជនទិញច្រើនជាងគេក្នុងឆ្នាំនេះជាដើម ។
៣. ចែករំលែកមតិអតិថិជន៖
រាល់ពេលដែលអតិថិជនទិញអ្វីពីអ្នក អ្នកគួរតែមានទម្លាប់សួរពីមតិយោបល់របស់ពួកគេលើផលិតផលរបស់អ្នកប៉ុន្មានថ្ងៃបន្ទាប់ពីទំនិញទៅដល់ដៃអតិថិជន ។ វាបង្ហាញពីការយកចិត្តទុកដាក់របស់អ្នកហើយ អនុញ្ញាតឲ្យអ្នកដឹងពីចំណុចខ្វះខាតរបស់ផលិតផលផងដែរ ។
បើអ្នកមើលឃើញមតិល្អៗវិញ អ្នកអាចសុំអនុញ្ញាតចែករំលែកមតិនេះជាមួយសាធារណជនដទៃដូចជាធ្វើការ Post វាលើ Page របស់អ្នកជាដើម ។ អតិថិជនថ្មីៗដែលមើលឃើញមតិយោបល់ទាំងនេះនឹងកាន់តែជឿទុកចិត្តលើអ្នកពេលដែលពិចារណាទិញផលិតផលអ្នក ៕ កែសម្រួលដោយ ៖ សុឃាក់
ចែករំលែកព័តមាននេះ