បន្ទាប់ពីការបង្ហើបព័ត៌មាននៃការមកដល់របស់ Honda City សេ៊រីថ្មីក្រុមហ៊ុន Honda Malaysia បានប្រកាសថា ខ្លួនមានមហិច្ឆតាពង្រីកទីផ្សារលក់របស់ខ្លួនឱ្យបាន ៧៦.០០០គ្រឿងក្នុងរយៈពេលពេញមួយឆ្នាំ២០១៤ នៅក្នុងប្រទេសមា៉ឡេសីុ ដែលនឹងធ្វើឱ្យក្រុមហ៊ុនក្លាយជាយីហោបរទេសដែលលក់ដាច់ជាងគេបំផុតទី២បន្ទាប់ពី Toyota ។
បន្ទាប់ពីការបង្ហើបព័ត៌មាននៃការមកដល់របស់ Honda City សេ៊រីថ្មីក្រុមហ៊ុន Honda Malaysia បានប្រកាសថា ខ្លួនមានមហិច្ឆតាពង្រីកទីផ្សារលក់របស់ខ្លួនឱ្យបាន ៧៦.០០០គ្រឿងក្នុងរយៈពេលពេញមួយឆ្នាំ២០១៤ នៅក្នុងប្រទេសមា៉ឡេសីុ ដែលនឹងធ្វើឱ្យក្រុមហ៊ុនក្លាយជាយីហោបរទេសដែលលក់ដាច់ជាងគេបំផុតទី២បន្ទាប់ពី Toyota ។
ចែករំលែកព័តមាននេះ