ក្នុងនាមជាសហគ្រិនមួយរូបអ្នកប្រហែលជាជួបនឹងករណីជាច្រើនដែលអ្នកត្រូវបានស្នើឲ្យធ្វើការ ឬផ្តល់ជាការឧបត្ថម្ភផ្សេងៗដោយឥតគិតថ្លៃដើម្បីទទួលបានការផ្សព្វផ្សាយផ្សេងៗ ។ ប្រាកដណាស់ វាជាវិធីសាស្ត្រដែលមានប្រសិទ្ធិភាពក្នុងការផ្សព្វផ្សាយពីអាជីវកម្ម និងឈ្មោះរបស់អ្នក ប៉ុន្តែមុននឹងយល់ព្រម សហគ្រិនគ្រប់រូបគួរតែចេះគូសព្រំដែនបានច្បាស់លាស់ដោយធ្វើតាមវិធីសាស្ត្រខាងក្រោមនេះ៖
១. និយាយពីតម្លៃរបស់អ្នក៖ តើអ្នកអាចរក្សាតម្លៃខ្លួន និងអាជីវកម្មរបស់អ្នកខណៈដែលធ្វើការដោយមិនគិតថ្លៃបានដោយដូចម្តេច? ដំណោះស្រាយគឺទាក់ទិននឹងការបង្កើតប្រព័ន្ធមួយច្បាស់លាស់សម្រាប់សំណើរនីមួយៗ ។ សហគ្រិនជាច្រើនត្រូវបានស្នើឲ្យចូលរួមចែករំលែកមតិយោបល់លើប្រធានបទណាមួយសម្រាប់សិក្ខាសាលា ឬកម្មវិធីផ្សេងៗ ។ ប៉ុន្តែមិនថាអ្នកធ្វើវាដោយគិតថ្លៃ ឬមិនគិតថ្លៃទេ អ្នកគួរបង្កើតវិធីស្នើសុំដូចគ្នាដែលអ្នកដទៃត្រូវឆ្លងកាត់ ។
ឧទាហរណ៍ដូចជាពួកគេត្រូវបំពេញឯកសារណាមួយរួចត្រូវឆ្លងកាត់អ្នកពិចារណាមុនពេលធ្វើការសម្រេចចិត្តជាដើម ។
២. រៀបចំផែនការឲ្យបានច្បាស់លាស់៖ អ្នកមិនអាចចេះតែទទួលយករាល់សំណើរដែលត្រូវបានដាក់មុខអ្នកទេ ។ ជារៀងរាល់ឆ្នាំ ឬកន្លះឆ្នាំម្តង អ្នកគួរតែកំណត់ដោយខ្លួនឯងថា អ្នកនឹងទទួលការងារដែលមិនគិតថ្លៃប៉ុន្មានរួចធានាថាចំនួនមិនលើសពីអ្វីដែលបានកំណត់ ។ ពេលវេលាជាធនធានសំខាន់មួយសម្រាប់សហគ្រិន ដូច្នេះអ្នកគួរតែចេះគណនាឲ្យបានច្បាសលាស់ ។
៣. បង្កើតបេសកកម្មសម្រាប់អាជីវកម្មអ្នក៖ អាជីវកម្មជាច្រើននាពេលបច្ចុប្បន្នដឹងថាការផ្តល់បេសកកកម្ម និងទស្សនៈវិស័យមួយច្បាស់លាស់អាចផ្តល់ជាកត្តាជំរុញដល់អាជីវកម្ម និងយីហោផងដែរ ។ តើអ្នកមានដែលគិតពីបេសកកម្មដែលអ្នកចង់គាំទ្រទេ? ការកំណត់ច្បាស់លាស់ពីបេសកកម្មរបស់អាជីវកម្មរបស់អ្នកក៏អាចជួយផ្តល់ភាពងាយស្រួលក្នុងការសម្រេចចិត្តលើសំណើរឲ្យធ្វើការឥតគិតថ្លៃដែរ ។ ឧទាហរណ៍ដូចជា អ្នកអាចបដិសេធនឹងសំណើរដែលទាក់ទិននឹងជំងឺអេដស៍ជាដើមព្រោះអាជីវកម្មរបស់អ្នកផ្តោតស្មារតីសំខាន់លើការជួយស្ត្រីនៅកន្លែងការងារ ៕ កែសម្រួលដោយ ៖ សុឃាក់
ចែករំលែកព័តមាននេះ