សហគ្រិនជាច្រើនតែងតែភ័យព្រួយថា អាជីវកម្មរបស់ពួកគេនឹងជួបវិបត្តិនៅថ្ងៃណាមួយដែលអាចធ្វើឲ្យពួកគេខ្ជះខ្ជាយថាមពល និងពេលវេលាជាដើម ។ វាគួរឲ្យព្រួយបារម្ភពិតមែនព្រោះវាអាចបង្កឲ្យសហគ្រិនខាតបង់ថវិកាជាច្រើន ។
ប៉ុន្តែវិបត្តិមិនមែនតែងតែជារឿងមិនល្អទេ ។ ប្រសិនបើក្រុមហ៊ុនអ្នកនៅតែរកប្រាក់ចំណូលបានច្រើនទៅៗដដែលនោះវិបត្តិនោះ ស្ថិតក្រោមការគ្រប់គ្រងបានល្អនៅឡើយ ។ ហើយក្នុងកំឡុងពេលមានវិបត្តិនេះអ្នកនៅតែអាចសម្រេចការងារបានឲ្យមានប្រសិទ្ធិភាព និងបន្តពង្រីកអាជីវកម្មរបស់អ្នកទៅមុខដដែល ។ ខាងក្រោមនេះ គឺជាគន្លឹះចែករំលែកដោយលោក Bedros Keuilian ដែលជានាយកប្រតិបត្តិ និងស្ថាបនិករបស់ Fit Body Boot Camp ដែលអាចជួយដល់អាជីវកម្មអ្នកមានពេលដែលកំពុងជួបវិបត្តិណាមួយ ៖
១. គ្រប់គ្រងខ្លួនឯងជាមុនសិន ៖ ប្រសិនបើអ្នកមិនមានសមត្ថភាពក្នុងការគ្រប់គ្រងខ្លួនឯងជាមុនទេនោះ អ្នកមិនអាចសម្រេចកិច្ចការដទៃបានទេ ។ លើសពីនេះទៅទៀតរាល់អ្វីៗដែលកើតមាននៅជុំវិញអ្នកនឹងធ្វើឲ្យអ្នកខឹង ឬរំខាន់អារម្មណ៍របស់អ្នកមិនឲ្យផ្តោតទៅលើដំណោះស្រាយ និងការសម្រេចចិត្តសំខាន់ៗនានាជាដើម ។
២. ដកដៃខ្លះ ៖ អាជីវករជាច្រើនចូលចិត្តធ្វើអ្វីគ្រប់យ៉ាងដោយខ្លួនឯង ព្រោះពួកគេដឹងថា ពួកគេយល់ច្បាស់ពីអាជីវកម្មច្រើនជាងនរណាទាំងអស់ ។ ប៉ុន្តែអ្នកត្រូវយល់ដឹងថា មនុស្សដែលធ្វើការឲ្យអ្នកសុទ្ធតែមានសមត្ថភាពធ្វើការទើបអ្នកជ្រើសយកពួកគេ ។ ប្រសិនបើអ្នកមិនពេញចិត្តនឹងបុគ្គលិករបស់អ្នកទេនោះ អ្នកអាចផ្តល់ការហ្វឹកហាត់ ទូន្មាន ឬប្តូរបុគ្គលិកជាដើម ។កត្តាសំខាន់ដែលអ្នកត្រូវធ្វើគឺរៀនចេះដកដៃចេញពីអាជីវកម្មខ្លះ និងចាប់ផ្តើមឲ្យអ្នកដទៃធ្វើការឲ្យខ្លួនវិញ ។ មនុស្សច្រើន ខួរក្បាលច្រើនអាចជួយគិតឃើញវិធីសាស្ត្រ និងដំណោះស្រាយល្អៗជាងអ្នកគិតម្នាក់ឯង ។
៣. បង្កើតបរិស្ថានដែលអ្នកអាចគ្រប់គ្រងបាន ៖ វាមិនមែនជាការងាររបស់អ្នកក្នុងការគ្រប់គ្រងមនុស្សដទៃទេ ហើយអ្នកក៏មិនមានសមត្ថភាពក្នុងការធ្វើដូច្នេះដែរ ។ ដោយហេតុដូចនេះ អ្នកត្រូវតែគ្រប់គ្រងបរិស្ថានជុំវិញអ្នកវិញ។
ប្រសិនបើអ្នកមានអារម្មណ៍ធុញថប់ខ្លាំង អ្នកគួរតែប្រាប់ដល់បុគ្គលិកទាំងអស់មិនឲ្យទាក់ទងទៅអ្នកក្រៅម៉ោងធ្វើការជាដើម ។ អ្នកត្រូវចេះគ្រប់គ្រងការដែលអ្នកប្រើប្រាស់ពេលវេលា ៕ កែសម្រួលដោយ ៖ សុឃាក់
ចែករំលែកព័តមាននេះ