ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

Picture

សូមកុំ​យកទោស​កំហុស​បុគ្គល​មក​តិះដៀល​ពុទ្ធសាសនា​នោះ

4 ឆ្នាំ មុន

មាន​មនុស្ស​មិន​តិច​ទេ​ដែល​មើលឃើញ​ការ​ប្រព្រឹត្ត​ខុស​របស់​អ្នក​កាន់​ព្រះពុទ្ធ​សាសនា ហើយ​បែរជា​តិះដៀល​ព្រះពុទ្ធ​សាសនា​ទាំងមូល​មិន​បណ្តាក់​មាត់​នោះ អ្នកមាន​ហេតុផល​គួរ​បែងចែក​ឱ្យ​ដាច់​រវាង​ព្រះពុទ្ធ​សា​សា​នា​និង​អ្នក​កាន់សាសនា​ចៀសវាង​ការ​ភ័ន្ត​ច្រឡំ​ដោយ​ប្រការ​ផ្សេង​ៗ ។ ការ​ប្រព្រឹត្ត​ខុស​ទៅ​នឹង​ធម៌​វិន័យ វា​ជា​ទោស​កំហុស​របស់​បុគ្គល មិនមែន​ជា​វិបត្តិ​របស់​ពុទ្ធសាសនា​ទេ សូមកុំ​វាយប្រហារ​ព្រះពុទ្ធ​សាសនា​ទាំងមូល ពិតជា​អយុត្តិធម៌​ពេក​ហើយ គឺ​ពុទ្ធ​សាសនា​នៅ​តែ​ល្អ​បរិសុទ្ធ​ជា​និច្ច…

មាន​មនុស្ស​មិន​តិច​ទេ​ដែល​មើលឃើញ​ការ​ប្រព្រឹត្ត​ខុស​របស់​អ្នក​កាន់​ព្រះពុទ្ធ​សាសនា ហើយ​បែរជា​តិះដៀល​ព្រះពុទ្ធ​សាសនា​ទាំងមូល​មិន​បណ្តាក់​មាត់​នោះ អ្នកមាន​ហេតុផល​គួរ​បែងចែក​ឱ្យ​ដាច់​រវាង​ព្រះពុទ្ធ​សា​សា​នា​និង​អ្នក​កាន់សាសនា​ចៀសវាង​ការ​ភ័ន្ត​ច្រឡំ​ដោយ​ប្រការ​ផ្សេង​ៗ ។

ការ​ប្រព្រឹត្ត​ខុស​ទៅ​នឹង​ធម៌​វិន័យ វា​ជា​ទោស​កំហុស​របស់​បុគ្គល មិនមែន​ជា​វិបត្តិ​របស់​ពុទ្ធសាសនា​ទេ សូមកុំ​វាយប្រហារ​ព្រះពុទ្ធ​សាសនា​ទាំងមូល ពិតជា​អយុត្តិធម៌​ពេក​ហើយ គឺ​ពុទ្ធ​សាសនា​នៅ​តែ​ល្អ​បរិសុទ្ធ​ជា​និច្ច ។

ព្រោះ​តាំងពី​ដើម​មក​ព្រះពុទ្ធ​សាសនា​តែង​មាន​លម្អ​បី​បទ​ជា​និច្ច​គឺ លម្អ​បទ​ដើម ដោយ​ការ​មិន​ធ្វើ​នូវ​អំពើអាក្រក់​ទាំងពួង ។ លម្អ​បទ​កណ្តាល​ដោយ​ការ​ចម្រើន​សុចរិត​ជា​និច្ច ។ និង​លម្អ​បទ​ចុង​ដោយ​ការ​ដុសខាត់​សម្អាតចិត្ត​របស់​ខ្លួន​ឲ្យ​បាន​ស្អាត​គ្រប់​ខណៈ ។

ព្រះពុទ្ធ​សាសនា​តែង​មាន​ភាព​បរិសុទ្ធ​យ៉ាងនេះ ចំណែក​អ្នក​កាន់សាសនា​ទោះ​សុទ្ធ​ក្តី​មិន​សុទ្ធ​អាស្រ័យ​លើ​ខ្លួនឯង​ជា​អ្នក​ប្រព្រឹត្ត ។ (ដោយសាន សារិន)

អត្ថបទសរសេរ ដោយ

កែសម្រួលដោយ