ការលក់ជាប្រភពចំណូលរបស់អាជីវកម្មស្ទើរតែទាំងអស់ទៅហើយ ប៉ុន្តែវាមិនកើតមានឡើងដោយឯកឯងទេ ។ សហគ្រិនជុំវិញពិភពលោកជួបការលំបាកក្នុងការបង្កើនការលក់និងប្រាក់ចំណូលរបស់អាជីវកម្មខ្លួនជាពិសេសនៅពេលដែលពួកគេមិនយល់ដឹងពីយុទ្ធសាស្ត្រក្នុងការបង្កើនការលក់ ។
សហគ្រិនភាគច្រើនគិតថា ដើម្បីបង្កើនប្រាក់ចំណូលអាជីវកម្មពួកគេត្រូវតែចំណាយថវិកាជាច្រើនលើការផ្សព្វផ្សាយផលិតផល ឬសេវាកម្មរបស់ខ្លួន ។ ប៉ុន្តែការពិតជាក់ស្តែង គឺអ្នកមិនចាំបាច់ចំណាយថវិកាច្រើន ដើម្បីជំរុញដល់ការលក់ទេ ។ ខាងក្រោមនេះ គឺជាយុទ្ធសាស្ត្ររបស់សហគ្រិនមួយចំនួនដែលពួកគេអនុវត្ត ដើម្បីបង្កើនការលក់៖
១. ដោះស្រាយបញ្ហារបស់អតិថិជន៖
ប្រសិនបើអ្នកមិនជួយដោះស្រាយបញ្ហាដែលអតិថិជនជួបប្រទះទេនោះការលក់របស់អ្នកមិនអាចបន្តកើនឡើងរហូតទេ ។ ប៉ុន្តែប្រសិនបើផលិតផល ឬសេវាកម្មរបស់អ្នកជួយដោះស្រាយបញ្ហាអតិថិជនអ្នកនោះអ្នកមានសក្តានុពលខ្ពស់ក្នុងការបង្កើនការលក់ ។
អ្នកគួរតែស្វែងរកបញ្ហាដែលអតិថិជនមាន រួចព្យាយាមផ្តល់ផលិតផល និងសេវាកម្មដែលអាចជាដំណោះស្រាយល្អបំផុត ។ ប៉ុន្តែតើអ្នកដឹងថា អតិថិជនអ្នកមានបញ្ហាអ្វីដោយវិធីណា ? ចម្លើយ គឺសួរពួកគេ ដើម្បីស្វែងរកចំណុចខ្វះខាតនៃផលិតផល ឬសេវាកម្មដែលអ្នកផ្តល់ជូន រួចកែសម្រួលផលិតផលរហូតទទួលបានការពេញចិត្តកាន់តែខ្ពស់ ។
២. បង្កើនចំណាប់អារម្មណ៖
ពេលខ្លះទទួលបានការរិះគន់ច្រើនពីអតិថិជនក៏មិនមែនជារឿងអាក្រក់មួយសម្រាប់អាជីវកម្មរបស់អ្នកដែរ ព្រោះវាជួយទាក់ទាញអ្នកដទៃឲ្យស្គាល់ពីអាជីវកម្ម និងផលិតផល ឬសេវាកម្មរបស់អ្នក ។ អ្នកមិនគួរភ័យខ្លាចចំណាប់អារម្មណ៍ពីមនុស្សទេ ជាពិសេសចំណាប់អារម្មណ៍ដែលទទួលបានលើប្រព័ន្ធសង្គម ។ អ្នកត្រូវចាំថា លុយដើរតាមចំណាប់អារម្មណ៍របស់មនុស្ស ។
៣. ជំរុញឲ្យអតិថិជនប្រញាប់ទិញ៖
អ្នកប្រហែលជាឧស្សាហ៍ឃើញហើយថា អាជីវកម្មភាគច្រើនមានការលក់បញ្ចុះតម្លៃក្នុងរយៈពេលខ្លី ឬមានការលក់ផលិតផលប៉ុន្មានប្រភេទក្នុងរយៈពេលខ្លី ។ យុទ្ធសាស្ត្រទាំងពីរនេះជំរុញឲ្យអតិថិជនមានអារម្មណ៍ប្រញាប់ក្នុងការទិញមុននឹងបាត់បង់ឱកាស ហើយវាជាយុទ្ធសាស្ត្រដែលមានប្រសិទ្ធិភាពខ្ពស់ក្នុងការផ្សព្វផ្សាយផលិតផល ឬសេវាកម្ម ៕ កែសម្រួលដោយ ៖ សុឃាក់
ចែករំលែកព័តមាននេះ