ប្រទេសថៃ ៖ យោងតាមភ្នាក់ងារសារពត៌មាន Bangkok Post បានឲ្យដឹងកាលពីថ្ងៃព្រហស្បត្តិ៍កន្លងមកថា ក្រុមហ៊ុន Amazon ដែលជាក្រុមហ៊ុនពាណិជ្ជកម្មលើប្រព័ន្ធអេឡិចត្រូណិចធំជាងគេរបស់ពិភពលោកបានបើកដំណើរការការិយាល័យថ្មីមួយក្នុងប្រទេសថៃ ដែលជាការិយាល័យទីពីរក្នុងអាស៊ានបន្ទាប់ពីការិយាល័យក្នុងប្រទេសសិង្ហបុរី។ ការសម្រេចចិត្តនេះត្រូវបានកើតមានឡើងខណៈដែលក្រុមហ៊ុនពង្រីកអាជីវកម្មក្នុងប្រទេសថៃដើម្បីផ្តល់ធនធាន និងការហ្វឹកហាត់ដល់អ្នកលក់ក្នុងប្រទេសក្នុងការលក់ផលិតផលនៅបរទេសលើគេហទំព័រ Amazon។
លោក Bernard Tay ដែលជាប្រធានផ្នែកលក់ជុំវិញពិភពលោកប្រចាំអាស៊ីអាគ្នេយ៍របស់ Amazon បាននិយាយថា «ការផ្តោតសំខាន់របស់ពួកយើងគឺការជួយដល់អ្នកលក់ជនជាតិថៃក្នុងការពង្រីកអាជីវកម្មក្នុងទីផ្សារពិភពលោក។ ពួកយើងទើបតែចាប់ផ្តើមរៀបចំក្រុមការងារ និងបើកដំណើរការការិយាល័យទេ។ ពួកយើងមើលឃើញសក្តានុពលសម្រាប់អ្នកលក់ជនជាតិថៃថាអាចនឹងប្រកបអាជីវកម្មបានល្អក្នុងទីផ្សារអាមេរិក និងជប៉ុន ប៉ុន្តែបច្ចុប្បន្ននេះចំនួនអ្នកលក់នៅមានតិចនៅឡើយ»។
ក្រុមហ៊ុនមានផ្តល់ជាសេវាកម្មហ្វឹកហាត់ដល់អ្នកលក់តាមប្រព័ន្ធអេឡិចត្រូណិចលើការប្រើគេហទំព័ររបស់ក្រុមហ៊ុន និងការទាក់ទាញអតិថិជនបរទេសជាដើម។
លោក Tay បាននិយាយថា ក្រុមហ៊ុនថៃមួយចំនួនបានប្រើប្រាស់គេហទំព័ររបស់ Amazon ហើយដើម្បីលក់ផលិតផលពួកគេដូចជា PJ Wood ដែលជាក្រុមហ៊ុនផលិតគ្រឿងសង្ហារឹមជាដើម ដែលមើលឃើញការលក់លើប្រព័ន្ធអ៊ីនធើណែតកើនឡើង ១៥០%ក្នុងរយៈពេល២ឆ្នាំព្រោះតែការលក់លើ Amazon ។
លើគេហទំព័រនេះ អ្នកលក់អាចផ្ញើផលិតផលឲ្យទៅអតិថិជនដោយផ្ទាល់ ឬអាចសហការជាមួយនឹងសេវាកម្មដែល Amazon កំពុងតែចង់បង្កើតក្នុងប្រទេសដែលអាចជួយផ្ញើផលិតផល និងទទួលការបង់ប្រាក់អន្តរជាតិបាន។ ក្នុងរយៈពេលវែង Amazon ចង់បង្កើតសេវាកម្មដឹកជញ្ជូនរបស់ក្រុមហ៊ុនផ្ទាល់ និងក្លាយជាមធ្យោបាយតែមួយសម្រាប់អ្នកលក់ក្នុងប្រទេសថៃ។
លោក Tay បានបន្ថែមទៀតថា “ប្រទេសថៃកំពុងតែក្លាយជាមូលដ្ឋានផលិតនាំមុខគេមួយ។ រដ្ឋាភិបាលបានចេញការផ្តួចផ្តើមគំនិតជាច្រើនដើម្បីជួយដល់ការអភិវឌ្ឍន៍វិស័យពាណិជ្ជកម្មលើប្រព័ន្ធអ៊ីនធើណែតរបស់ប្រទេស”៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ