ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

Picture

ក្រុមហ៊ុនស្រា​បៀរ​សឹង្ហា​ត្រៀម​សំបុត្រ​60​​សន្លឹក​ សម្រាប់​​អតិ​ថិ​ជន​​ចូល​ទស្សនា​​ការ​​ប្រកួត​​បាល់​​ទាត់​ ​អន្តរ​​ជាតិ​​របស់​ក្រុម​ Man ​Utd ​និង​ក្រុម​ Chelsea​

11 ឆ្នាំ មុន

រាជ​ធានី​ភ្នំពេញ ៖ ដើម្បី​អបអរ​សាទរ​ខួប​៨០​ឆ្នាំ​របស់​ស្រា​បៀរ​សឹង្ហា​ ក្រុម​ហ៊ុន​បាន​កក់​សំបុត្រ​រហូត​ដល់​ទៅ​៦០​សន្លឹក​សម្រាប់​អតិថិជន​ស្រាបៀរ​សឹង្ហា​ ក៏​ដូចជា​អ្នក​ស្នេហា​វិស័យ​កីឡា​បាល់​ទាត់​ពី​កម្ពុជា​ឱ្យ​ចូលរួម​ទស្សនា​ដោយ​ផ្ទាល់​ក្នុង​ជំនួប​មិត្ត​ភាពរវាង​ក្រុម​ Singha All Star ប្រកួត​ជា​លក្ខណៈ​មិត្តភាព​ជាមួយ​ក្រុម​ស្ថិត​ក្នុង​ League កំពូលៗ​របស់​ពិភព​លោក​ដូច​ជា​ ក្រុម​បិសាច​ក្រហម​ Man Utd និង​ក្រុម​តោ​ខៀវ​ Chelsea ដែល​រៀបចំ​ឡើង​នៅ​ទីក្រុង​បាង​កក​ប្រទេសថៃ​

រាជ​ធានី​ភ្នំពេញ ៖ ដើម្បី​អបអរ​សាទរ​ខួប​៨០​ឆ្នាំ​របស់​ស្រា​បៀរ​សឹង្ហា​ ក្រុម​ហ៊ុន​បាន​កក់​សំបុត្រ​រហូត​ដល់​ទៅ​៦០​សន្លឹក​សម្រាប់​អតិថិជន​ស្រាបៀរ​សឹង្ហា​ ក៏​ដូចជា​អ្នក​ស្នេហា​វិស័យ​កីឡា​បាល់​ទាត់​ពី​កម្ពុជា​ឱ្យ​ចូលរួម​ទស្សនា​ដោយ​ផ្ទាល់​ក្នុង​ជំនួប​មិត្ត​ភាពរវាង​ក្រុម​ Singha All Star ប្រកួត​ជា​លក្ខណៈ​មិត្តភាព​ជាមួយ​ក្រុម​ស្ថិត​ក្នុង​ League កំពូលៗ​របស់​ពិភព​លោក​ដូច​ជា​ ក្រុម​បិសាច​ក្រហម​ Man Utd និង​ក្រុម​តោ​ខៀវ​ Chelsea ដែល​រៀបចំ​ឡើង​នៅ​ទីក្រុង​បាង​កក​ប្រទេសថៃ​ នាខែ​កក្កដា​ខាង​មុខ​នេះ​ ។​

លោក​ប្រធាន​ផ្នែក​ទីផ្សារ​របស់​ស្រាបៀរ​​សឹង្ហា​ប្រចាំ​កម្ពុជាបាន​ឱ្យដឹង​ថា​ តាម​ពិត​ទៅ​សំបុត្រ​ដែល​ក្រុម​ហ៊ុន​រៀបចំ​ចាប់​រង្វាន់​នោះ​មាន​តែ​២០​សន្លឹក​ប៉ុណ្ណោះ​ ។ ប៉ុន្តែ​២០​សន្លឹក​សម្រាប់​ការ​ចាប់​ឆ្នោត​ដល់អតិថិជន​នេះ​ ក្រុម​ហ៊ុន​ផ្តល់​ឱកាស​ឱ្យ​អ្នក​ឈ្នះ​ម្នាក់ៗ​នាំ​ដៃគូ​ ឬ​មនុស្ស​ជាទី​ស្រឡាញ់​របស់​ខ្លួន​ទៅ​ជាមួយ​បាន​ម្នាក់​ ។ ដូច្នេះ​អ្នក​ឈ្នះ​ម្នាក់​ ប្រៀប​ដូច​ឈ្នះ​សំបុត្រ​២​សន្លឹក​អុីចឹង ។​ ចំពោះ​អ្នក​ឈ្នះ​ការ​ចាប់​ឆ្នោត​ សរុប​ទៅ​៤០​សន្លឹក​ ។ រី​ឯ​២០​សន្លឹក​ផ្សេង​ទៀត​នឹង​ផ្តល់​ជូន​ដោយ​ស្វ័យ​ប្រវត្តិ​ដល់​តំណាង​ហាង​ តូប ស្តង់​ ដែល​ចែក​ចាយ​ស្រាបៀរ​សឹង្ហា​ ដោយ​អតិថិជន​របស់​គាត់​បាន​ឈ្នះ​ពី​ការ​ចាប់​រង្វាន់​នៅ​ SKY ក្លិប​នា​រាត្រី​ថ្ងៃ​ទី​១៧​ មិថុនា​ ឆ្នាំ​២០១៣ ។

​សំបុត្រ​សរុប​៦០​សន្លឹក​ដែល​ក្រុម​ហ៊ុន​រៀបចំ​ត្រូវ​បានបែង​ចែក​៣០​សន្លឹក​សម្រាប់​ការ​ប្រកួត​រវាង​ជើង​ឯក​ League កំពូល​របស់​អង់​គ្លេស​ ២០​សម័យ​កាល​ ក្រុម​បិសាច​ក្រហម​ Man Utd ជាមួយ Singha All Star ។ ៣០​សន្លឹក​ផ្សេង​ទៀត​សម្រាប់​ចូលទស្សនា​ការ​ប្រកួត​រវាងក្រុម​ Singha All Star ដដែល​ជួប​ក្រុម​ Chelsea ជើង​ឯក​ UEFA Europe League 2013 ។​ លោកប្រធាន​ផ្នែក​ទីផ្សារ​បន្ត​ទៀត​ថា​ ការ​បើក​ឱកាស​ផ្តល់​ជា​ដំណើរ​កម្សាន្ត​ និង​ចូលរួម​ទស្សនា​ដោយ​ផ្ទាល់​នៃ​ការ​ប្រកួត​បាល់​ទាត់​មិត្ត​ភាព​ជា​លក្ខណៈ​អន្តរ​ជាតិ​នេះ គឺស្តែង​ឱ្យ​ឃើញ​ពី​ការ​លើក​ទឹក​ចិត្ត និង​បង្កើន​ភាព​សិ្នទ្ធ​ស្នាល​រវាង​អតិថិជន​ តំណាង​ចែក​ចាយ​ ជាមួយ​នឹង​ក្រុម​ហ៊ុន​ ក៏​ដូច​ជា​ Fan របស់​ក្រុម​បាល់​ទាត់​ខ្លាំង​ទាំង​ពីរ​របស់​ពិភព​លោក​ ទាំង​កម្ពុជា​ និង​ប្រទេស​ជិត​ខាង​ ឱ្យ​បាន​ជួប​និង​ហ៊ោ​កញ្ជ្រៀវ​គាំទ្រ​នូវ​ក្រុម​ដែល​ខ្លួន​ស្រឡាញ់​ដោយ​ផ្ទាល់ ។​

ម្យ៉ាង​វិញ​ទៀត​ ស្រាបៀរ​ដែល​ទទួល​ស្គាល់​ជា​សកល​ ស្រាបៀរ​សឹង្ហា​ ជា​ក្រុម​ហ៊ុន​លំដាប់​កំពូល​មួយ​ដែល​ឧបត្ថម្ភ​ (Sponsor) ក្រុមបាល់​ទាត់​នៅ​ League កំពូលៗ​របស់​ពិភព​លោក​ ។ ស្រាបៀរ​សឹង្ហា​ បាន​ក្លាយ​ជា​ស្រាបៀរ​ដ៏ពេញ​និយម​នៅ​ប​កម្ពុជា​ក្នុង​ពេល​បច្ចុប្បន្ន​នេះ​ មិ​ន​ថា​កម្មវិធី​ជួបជុំ​មិត្ត​ភក្តិ​ ដំណើរ​កម្សាន្ត​ កម្មវិធី​ឡើងគេហ​ដ្ឋាន​ ឬ​កម្មវិធី​អាពាហ៍​ពិពាហ៍​ ។ល។ សុទ្ធ​តែ​ជ្រើស​រើស​យក​ស្រាបៀរ​សឹង្ហា​មក​ទទួល​ទាន​ ហើយ​ក៏​ជា​ស្លាក​សញ្ញា​មួយ​ដែលពិភព​លោក​បាន​ទទួល​ស្គាល់​ថា​ជា​ស្រាបៀរ​លំដាប់​ថ្នាក់​ពិភព​លោក​ ៕