ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

Picture

វិស័យ​ឯកជន​ចូលរួម​ផ្សព្វផ្សាយ​សក្ដានុពល​ទេសចរណ៍​កម្ពុជា​កាន់តែ​ច្រើន

5 ឆ្នាំ មុន
  • ភ្នំពេញ

រាជធានី​ភ្នំពេញ ៖ វិស័យ​ឯកជន​ដែល​ធ្វើការ​ក្នុង​វិស័យ​ទេសចរណ៍ បាន​និង​កំពុង​ធ្វើ​សកម្មភាព​កាន់តែ​ច្រើន​ជាង​មុន ដើម្បី​ផ្សព្វផ្សាយ​ពី​សក្តានុពល​ទេសចរណ៍​កម្ពុជា​ទៅ​កាន់​ពិភពលោក តាម​រយៈ​ការ​រៀបចំ​ព្រឹត្តិការណ៍​នានា ។ ជាមួយនឹង​មហិច្ឆតា​នេះ សមាគម​ទីភ្នាក់ងារ​ទេសចរណ៍​អាស៊ី​ប៉ា​ស៊ី​ហ្វិ​ក (PATA)…

រាជធានី​ភ្នំពេញ ៖ វិស័យ​ឯកជន​ដែល​ធ្វើការ​ក្នុង​វិស័យ​ទេសចរណ៍ បាន​និង​កំពុង​ធ្វើ​សកម្មភាព​កាន់តែ​ច្រើន​ជាង​មុន ដើម្បី​ផ្សព្វផ្សាយ​ពី​សក្តានុពល​ទេសចរណ៍​កម្ពុជា​ទៅ​កាន់​ពិភពលោក តាម​រយៈ​ការ​រៀបចំ​ព្រឹត្តិការណ៍​នានា ។ ជាមួយនឹង​មហិច្ឆតា​នេះ សមាគម​ទីភ្នាក់ងារ​ទេសចរណ៍​អាស៊ី​ប៉ា​ស៊ី​ហ្វិ​ក (PATA) និង​សហព័ន្ធ​ទេសចរណ៍​កម្ពុជា នឹង​រៀបចំ​ព្រឹត្តិការណ៍​តាំងពិព័រណ៍​ទេសចរណ៍​នៅ​ដើមខែ​កញ្ញា ខាង​មុខ​នេះ ដើម្បី​បង្កើន​ទេសចរណ៍​ថ្មី​ៗ​ជា​ច្រើន​ផ្សេង​ទៀត​មក​កម្សាន្ត​នៅ​ក្នុង​ប្រទេស​កម្ពុជា ។

លោក ធួន ស៊ី​ណា​ន ប្រធាន​សមាគម​ទេសចរណ៍​អាស៊ី​ប៉ា​ស៊ី​ហ្វិ​ក និង​ជា​ប្រធាន​ក្រុមហ៊ុន B2B Cambodia បាន​ថ្លែង​កាលពី​ថ្ងៃ​ទី​១៣ សីហា​ថា មាន​ព្រឹត្តិការណ៍​តាំងពិព័រណ៍​ជា​ច្រើន​នៅ​ក្នុង​វិស័យ​ទេសចរណ៍ តែ​ដើម្បី​ឲ្យ​កំណើន​ទេសចរណ៍​កើនឡើង ត្រូវ​តែ​ធ្វើ​សកម្មភាព​តាំងពិព័រណ៍​ទេសចរណ៍​បែប​នេះ​ឲ្យ​បាន​កាន់តែ​ច្រើន​ថែម​ទៀត ។លោក​បន្ត​ថា ៖« នៅ​ប្រទេស​មួយ​ចំនួន​ដូច​ជា ប្រទេស​ថៃ និង​ម៉ា​ឡេ​ស៊ី ជាដើម គេ​រៀបចំ​ព្រឹត្តិការណ៍​ជា​រៀងរាល់ថ្ងៃ ដើម្បី​មាន​លទ្ធភាព​ទាញ​យក​ភ្ញៀវ​ទេសចរ​បាន​កាន់តែ​ច្រើន​មក​កម្សាន្ត​ក្នុង​ប្រទេស​របស់​គេ ដើម្បី​បាន​ផ្តល់​ឱកាស​ការងារ​ដល់​ពលរដ្ឋ និង​វិនិយោគ​កាន់តែ​ច្រើន » ។

លោក ធួន ស៊ី​ណា​ន បាន​បន្ថែម​ថា សមាគម PATA និង​សហព័ន្ធ​ទេសចរណ៍​មើលឃើញ​ពី​សក្តានុពល​បែប​នេះ នឹង​រៀបចំ​ព្រឹត្តិការណ៍​តាំងពិព័រណ៍​នេះ​ឡើង បើ​ទោះ​មាន​ទំហំ​តូច តែ​វា​ខ្លឹម អាច​ទាក់ទាញ​ទេសចរ​មក​ពី​បណ្តា​ប្រទេស​នៅ​ក្នុង​តំបន់​អាស៊ាន និង​អាស៊ី​ខាងកើត ដែល​ជាទី​ផ្សារ​ថ្មី​ៗ​សម្រាប់
កម្ពុជា ។ សម្រាប់​ការ​រៀបចំ​ព្រឹត្តិការណ៍​ទេសចរណ៍​នេះ នឹង​ត្រូវ​រៀបចំ​២​ដង គឺ​នៅ​ខេត្តសៀមរាប និង​នៅ​ក្នុង​រាជធានី​ភ្នំពេញ នៅ​ដើមខែ​កញ្ញា ឆ្នាំ​២០១៨ ខាង​មុខ​នេះ ។ ចាប់ពី​ឆ្នាំ​២០១៩ ខាង​មុខ សមាគម PATA និង​សហព័ន្ធ​ទេសចរណ៍​នឹង​រៀបចំ​ព្រឹត្តិការណ៍​បែប​នេះ​៤​ដង​នៅ​ក្នុង​១​ឆ្នាំ ដោយ​គ្រោង​ធ្វើ​នៅ​សៀមរាប​២​ដង និង​នៅ​ក្នុង​រាជធានី​ភ្នំពេញ ២​ដង ។

លោក លូ ម៉េ​ង ប្រធាន​សហព័ន្ធ​ទេសចរណ៍​កម្ពុជា បាន​ថ្លែង​ថា បើសិនជា​មានការ​គាំទ្រ​ពី​អ្នក​រកស៊ី​វិស័យ​ទេសចរណ៍​នេះ សមាគម​នឹង​ពង្រីក​ការ​រៀបចំ​រហូត​ដល់​បណ្តា​រាជធានី​-​ខេត្ត​គោលដៅ​មួយ​ចំនួន​ទៀត ដូច​ជា ខេត្តបាត់ដំបង ខេត្ត​នៅ​ជាប់​សមុទ្រ និង​តំបន់​ភូមិភាគ​ខាងកើត​នៃ​ប្រទេស​កម្ពុជា ជាដើម ។ លោក លូ ម៉េ​ង បន្ដ​ថា ៖« ប្រទេស​កម្ពុ​ជានា​ពេល​បច្ចុប្បន្ន​នេះ លក់​ទេសចរណ៍​តែ​នៅ​ក្នុង​រាជធានី​ភ្នំពេញ និង​នៅ​សៀមរាប​ដែល​ជា​គោលដៅ​ធំ​ប៉ុណ្ណោះ តែ​តាម​ពិត កម្ពុជា​មាន​តំបន់​ទេសចរណ៍​ជា​ច្រើន​ផ្សេង​ទៀត​នៅ​ទូ​ទាំង​ប្រទេស ដែល​មិន​ត្រូវ​បាន​គេ​ស្គាល់ ហើយ​វា​គឺជា​គោលដៅ​របស់​សមាគម​យើង ក្នុង​ការ​ខិតខំ​ប្រឹងប្រែង​ធ្វើ​ឲ្យ​មាន​ចំណូល និង​ពលកម្ម​ជូន​ដល់​ប្រជាជន​នៅ​តាម​មូលដ្ឋាន » ។ លោក​បន្ត​ថា ក្រុមហ៊ុន​ប្រមាណ​ជា​៧០​នឹង​ចូលរួម​ក្នុង​ព្រឹត្តិការណ៍​មួយ​នេះ គឺ​មក​ពី​តំបន់​អាស៊ាន និង​អាស៊ី​ខាងកើត ព្រមទាំង​មានការ​ចូលរួម​ពី​អ្នក​វិនិយោគ​លើ​វិស័យ​សណ្ឋាគារ ភោជនីយដ្ឋាន និង​ផ្ទះសំណាក់​ជា​ច្រើន​ក្នុង​ព្រឹត្តិការណ៍​ពិព័រណ៍​មួយ​នេះ​ផង​ដែរ ៕

អត្ថបទសរសេរ ដោយ

កែសម្រួលដោយ