ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

Picture

អាត្មា​ថា វេន​បិណ្ឌ​ទី​១៣​និង​បិណ្ឌ​ទី​១៤​អត់​ម្ចាស់​វេន មិន​មាន​ន័យ​ថា​ដាច់​ចង្ហាន់​ទេ

3 ម៉ោង មុន
  • កំពង់ឆ្នាំង

ខេត្តកំពង់ឆ្នាំង ៖ បន្ទាប់​ពី​ល្បី​ក្នុង​បណ្ដាញ​សង្គម​កាលពី​ពេល​ថ្មី​ៗ​នេះ ដោយសារ​តែ​មានការ​បង្ហោះ​តាម​ហ្វេ​ស​ប៊ុ​ក​ពី​វត្ត​ទិ​ត្តំ​រង្សី ហៅ​វត្ត​អណ្ដូងប្រេង ស្ថិត​នៅ​ក្នុងភូមិ​អណ្តូងប្រេង ឃុំ​ក្រាំងលាវ ស្រុក រលាប្អៀរ​ថា ជា​វត្ត​អត្តខាត់…

ខេត្តកំពង់ឆ្នាំង ៖ បន្ទាប់​ពី​ល្បី​ក្នុង​បណ្ដាញ​សង្គម​កាលពី​ពេល​ថ្មី​ៗ​នេះ ដោយសារ​តែ​មានការ​បង្ហោះ​តាម​ហ្វេ​ស​ប៊ុ​ក​ពី​វត្ត​ទិ​ត្តំ​រង្សី ហៅ​វត្ត​អណ្ដូងប្រេង ស្ថិត​នៅ​ក្នុងភូមិ​អណ្តូងប្រេង ឃុំ​ក្រាំងលាវ ស្រុក រលាប្អៀរ​ថា ជា​វត្ត​អត្តខាត់ ពុំ​មានពុទ្ធបរិស័ទ​ទៅ​ដាក់​បិណ្ឌ ភ្នាក់ងារ​កោះសន្តិភាព បាន​ព្យាយាម​ទាក់ទង​ទៅ​ព្រះ​គ្រូ​ចៅអធិការ​វត្ត​ខាងលើ និង​ទទួល​បាន​ព័ត៌មាន​ថា ការ​ផុស​បង្ហោះ​របស់​ព្រះ​ចៅអធិការ​វត្ត​ត្រឹមតែ​មួយ​ថ្នាំងដៃ ប៉ុន្តែ​អ្នក​យក​ទៅ​ផុស​បន្ត​ពន្លើស​ប្រវែង​ជាង​១​ម៉ែត្រ ធ្វើ​ឲ្យ​មានការ​ភ័ន្ត​ច្រឡំ ។

ព្រះ​គ្រូ​ចៅអធិការ​វត្ត​ទិ​ត្តំ​រង្សី ហៅ​វត្ត​អណ្ដូងប្រេង ព្រះ​នាម ពេជ្រ វេហា មាន​ថេរ​ដីកា​តាម​ទូរស័ព្ទ​ប្រាប់​ភ្នា​ក់កោះ​សន្តិភាព នៅ​ព្រឹក​ថ្ងៃ​ទី១៧ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ​២០២៥​ថា ព្រះ​អង្គ​ពិតជា​បាន​ផុស​ថា វេន​បិណ្ឌ​ទី​១៣​និង​ទី​១៤ មិន​មាន​ម្ចាស់​កាន់បិណ្ឌ​ពិតមែន ។ ប៉ុន្តែ​អ្នក​យក​ទៅ​ផុស​បន្ត​ពន្លូត​វែង​ឆ្ងាយ​ហួស​ព្រំដែន ដែល​មិនមែន​ជា​គំនិត​អាត្មា ធ្វើ​ឲ្យ​មានការ​ភ័ន្ត​ច្រឡំ ។

ទោះជា​យ៉ាងនេះ​ក្តី ព្រះ​ចៅអធិការ​វត្ត​ក៏​បាន​រំឭក​ថា ចាប់ពី​បិណ្ឌ​១​រហូត​មក​ដល់​ថ្ងៃនេះ ក៏​មាន​បាត់​ម្ចាស់​កាន់បិណ្ឌ​២​វេន​មែន តែ​ក៏​មាន​ពុទ្ធបរិស័ទ​ចូល​មក​បំពេញ​បង្គ្រប់​អស់ហើយដែរ ។ ថ្ងៃនេះ​ជា​ថ្ងៃ​បិណ្ឌ​ទី​១០ និង​រហូត​ដល់​ថ្ងៃ​បិណ្ឌ​ទី​១២ គឺ​មាន​ម្ចាស់​កាន់បិណ្ឌ​ហើយ​ដែរ លើកលែងតែ​បិណ្ឌ​ទី​១៣​និង​ទី​១៤ ពិតជា​មិន​មាន​ម្ចាស់​កាន់បិណ្ឌ​មែន តែទោះ​មិន​មាន​ម្ចាស់​វេន ក៏​មាន​ពុទ្ធបរិស័ទ​យក
ចង្ហាន់​មក​វត្ត​ពី​គ្រប់​ទិស​ទី​ដែរ ។

ទាក់ទិន​នឹង​ការ​បង្ហោះ​របស់​ព្រះ​ចៅអធិការ ដែល​ធ្វើ​ឱ្យ មាន ការ​យល់​ច្រឡំ​ថា វត្ត​អត្តខាត់​នោះ
ដោយសារ​តែ​គេ​មិន​យល់ តាម​រយៈ​ព្រះ​តេជគុណថា វេន​បិណ្ឌ​ទី​១៣​និង​ទី​១៤​មិន​មាន​ម្ចាស់​បិណ្ឌ តែ​មិន​មាន​ន័យ​ថា ដាច់​ចង្ហាន់​ទេ ៕

អត្ថបទសរសេរ ដោយ

កែសម្រួលដោយ