ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

Picture

អង្គភាពច្រកចេញចូលតែមួយខេត្តកណ្តាល បម្រើពលរដ្ឋជាង២ម៉ឺនសេវាបានចំណូលជាង ៥ពាន់លានរៀល ក្នុងឆមាសទី១

16 ម៉ោង មុន
  • ភ្នំពេញ

រាជធានី​ភ្នំពេញ ៖ ក្រសួងមហាផ្ទៃ បាន​ប្រកាស​នា​ព្រឹក​ថ្ងៃ​ទី​០៣ ខែកញ្ញា​នេះ​ថា ៖ ក្នុង​ឆមាស​ទី​១ គិត​ចាប់ពី​ថ្ងៃ​ទី​២៦ ខែធ្នូ ឆ្នាំ​២០២៤…

រាជធានី​ភ្នំពេញ ៖ ក្រសួងមហាផ្ទៃ បាន​ប្រកាស​នា​ព្រឹក​ថ្ងៃ​ទី​០៣ ខែកញ្ញា​នេះ​ថា ៖ ក្នុង​ឆមាស​ទី​១ គិត​ចាប់ពី​ថ្ងៃ​ទី​២៦ ខែធ្នូ ឆ្នាំ​២០២៤ រហូត​ដល់​ថ្ងៃ​ទី​២៥ ខែមិថុនា ដើមឆ្នាំ​២០២៥ អង្គភាព​ច្រក​ចេញចូល​តែ​មួយ​ខេត្តកណ្តាល បាន​ផ្តល់​សេវា​ជូន​ប្រជាពលរដ្ឋ​សរុប​ចំនួន​២៤.៧៦២​សេវា និង​ទទួល​បាន​ចំណូល​៥.២២៤.៣៧០.៩០០​រៀល ។ នេះ​បើ​យោង​តាម​របាយការណ៍ ស្តី​ពី​វឌ្ឍនភាព​របស់​អង្គភាព​ច្រក​ចេញចូល​តែ​មួយ​នៃ​រដ្ឋ​ខេត្តកណ្តាល ។

ផ្អែក​តាម​របាយការណ៍​ដដែល សេវា​ដែល​មាន​ពលរដ្ឋ​ស្នើ​សុំ​ច្រើន​ជាងគេ​មាន​វិស័យ​សាធារណការ និង​ដឹក​ជញ្ជូន​ផ្តល់​បាន​ចំនួន ៨.២៦៤​សេវា វិស័យ​សុខាភិបាល​ចំនួន ៤.៨៥៣​សេវា វិស័យ​រៀបចំ​ដែនដី នគរូបនីយកម្ម សំណង់ និង​សូ​រិ​យោ​ដី​ចំនួន​៤.៣៣៧​សេវា (​តាម​ប្រព័ន្ធ​អន​ឡាញ​បាន​ចំនួន​៥.៧១០​សេវា​) វិស័យ​កសិកម្ម រុក្ខា​ប្រមាញ់ និង​នេសាទ​ចំនួន ៥៨៤​សេវា វិស័យ​នីត្យានុកូលកម្ម​ផ្តល់​បាន​ចំនួន​៤៦៩​សេវា វិស័យ​ព័ត៌មាន​ចំនួន ២០៥​សេវា វិស័យ​ឧស្សាហកម្ម វិទ្យាសាស្ត្រ បច្ចេកវិទ្យា និង​នវានុវត្តន៍​ចំនួន​១៥០​សេវា និង​វិស័យ​ទេសចរណ៍​ចំនួន ៧២​សេវា ។

សូម​បញ្ជាក់​ផង​ដែរ​ថា អង្គភាព​ច្រក​ចេញចូល​តែ​មួយ​របស់​រដ្ឋបាល​ខេត្តកណ្ដាល​មាន​ទាំង​១៣​ក្រុង​-​ស្រុក និង​បាន​ដាក់​ឱ្យ​ដំណើរការ​ដំបូង ចាប់ពី​ថ្ងៃ​ទី​២៥ ខែកក្កដា ឆ្នាំ​២០១៨ ដោយ​អនុវត្ត​តាម​អនុក្រឹត្យ​លេខ​១៨ អន​ក្រ​.​បក និង​តាម​ប្រកាស​លេខ​៣៨៧១ ប្រ​.​ក ក្នុង​គោលបំណង​លើកកម្ពស់ គុណភាព ប្រសិទ្ធភាព ប្រសិទ្ធ​ផល តម្លាភាព និង​គណនេយ្យ​ភាព​នៃ​ការ​ផ្តល់​សេវា​រដ្ឋបាល នៅ​រដ្ឋបាល​ថ្នាក់​ក្រោម​ជាតិ​តាម​រយៈ​ការ​ប្រមូលផ្ដុំ​ការ​ផ្តល់​សេវា​រដ្ឋបាល ទាំង​១៤​វិស័យ​ស្មើនឹង​៧០៥​សេវា ។

ស្រប​តាម​គោលនយោបាយ​រាជរដ្ឋាភិបាល និង​ការ​ដឹកនាំ​តម្រង់​ទិស​ដោយ​ឯកឧត្តម​អភិ​សន្តិ​បណ្ឌិត ស សុខា ឧបនាយករដ្ឋមន្ត្រី រដ្ឋមន្ត្រី​ក្រសួងមហាផ្ទៃ រដ្ឋបាល​ខេត្តកណ្ដាល ក្រោម​ការ​ដឹកនាំ​របស់​ឯកឧត្តម គួ​ច ចំរើន អភិបាល នៃ​គណៈ​អភិបាលខេត្ត​បាន​ជំរុញ​ឱ្យ​ច្រក​ចេញចូល​តែ​មួយ ចាប់​ថ្នាក់​ខេត្ត ដល់​ឃុំ សង្កាត់ ខិតខំ​យកចិត្តទុកដាក់​ផ្តល់​សេវា​ជូន​ប្រជាពលរដ្ឋ​ឱ្យ​បាន​ល្អ​បំផុត ជា​ពិសេស​រិះរក​គ្រប់​មធ្យោបាយ​កាត់​បន្ថយ​ការ​កកស្ទះ​ឯកសារ​នានា សំដៅ​ធ្វើ​យ៉ាងណា​ឱ្យ​ការ​បម្រើសេវា​សាធារណៈ កាន់តែ​មាន​ប្រសិទ្ធភាព និង​ប្រសិទ្ធ​ផល​ខ្ពស់ ។

ក៏​ដូច​បណ្ដា​រាជធានី ខេត្ត​ផ្សេង​ទៀត​ដែរ ប្រជាពលរដ្ឋ​ខេត្តកណ្តាល បាន​បង្ហាញ​ការ​ពេញចិត្ត ចំពោះ​ការ​ផ្តល់​សេវា តាំងពី​ពេល​ចាប់ផ្តើម​រហូត​មក​ដល់​បច្ចុប្បន្ន ។ ការ​ពេញចិត្ត​នេះ ក៏​ដោយសារ​ការ​ផ្តល់​សេវា មាន​ភាព​លឿន​រហ័ស​ទាន់ចិត្ត មិន​មានការ​ស្មុគស្មាញ​ច្រើន ខណៈ​មន្ត្រី​ទទួល​បន្ទុក​ការងារ​នេះ តែង​ពន្យល់​ណែនាំ សម្របសម្រួល ដែល​ធ្វើ​ឱ្យ​ប្រជាពលរដ្ឋ​មាន​ទំនុកចិត្ត និង​ទទួល​បាន​នូវ​ភាព​កក់ក្តៅ ៕

អត្ថបទសរសេរ ដោយ

កែសម្រួលដោយ