ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

Picture

ការនាំចេញសម្លៀកបំពាក់កម្រើកឡើងវិញ បន្ទាប់ធ្លាក់ចុះ១៨ខែ

1 ខែ មុន
  • ភ្នំពេញ

ការ​នាំ​ចេញ​សម្លៀក​បំពាក់​ស្បែកជើង និង​ទំនិញ​ជា​សម្ភារៈ​ធ្វើ​ដំណើរ​របស់​កម្ពុជា បាន​ចាប់ផ្តើម​កម្រើក​ឡើង​វិញ គួរ​ឲ្យ​កត់សម្គាល់​នៅ​ក្នុង​ឆមាស​ទី​១ នៃ​ឆ្នាំ​២០២៤ ក្រោយ​ពេល​ដែល​ធ្លាក់​ចុះ​តាំងពី​ឆ្នាំ​២០២២ ។ យោង​តាម​ទិន្នន័យ​ពាណិជ្ជកម្ម​ដែល​ចេញផ្សាយ ដោយ​អគ្គនាយកដ្ឋាន​គយ និង​រដ្ឋ​ករ​កម្ពុជា​បាន​ឲ្យ​ដឹង​ថា…

ការ​នាំ​ចេញ​សម្លៀក​បំពាក់​ស្បែកជើង និង​ទំនិញ​ជា​សម្ភារៈ​ធ្វើ​ដំណើរ​របស់​កម្ពុជា បាន​ចាប់ផ្តើម​កម្រើក​ឡើង​វិញ គួរ​ឲ្យ​កត់សម្គាល់​នៅ​ក្នុង​ឆមាស​ទី​១ នៃ​ឆ្នាំ​២០២៤ ក្រោយ​ពេល​ដែល​ធ្លាក់​ចុះ​តាំងពី​ឆ្នាំ​២០២២ ។

យោង​តាម​ទិន្នន័យ​ពាណិជ្ជកម្ម​ដែល​ចេញផ្សាយ ដោយ​អគ្គនាយកដ្ឋាន​គយ និង​រដ្ឋ​ករ​កម្ពុជា​បាន​ឲ្យ​ដឹង​ថា ការ​នាំ​ចេញ​សម្លៀក​បំពាក់ ស្បែកជើង និង​ទំនិញ​ជា​សម្ភារៈ​នៅ​ឆមាស​ទី​១ នៃ​ឆ្នាំ​២០២៤​នេះ កើនឡើង​ដល់​១៦,៨៩​ភាគរយ​ធៀប​នឹង​រយៈពេល​ដូច​គ្នា កាលពី​ឆ្នាំ​មុន ជាមួយនឹង​តម្លៃ​ដែល​មាន​ប្រមាណ​ជា​៦,១៥​ពាន់​លាន​ដុល្លារ ។

នេះ គឺជា​លើក​ទី​១​ហើយ ដែល​ការ​នាំ​ចេញ​សម្លៀក​បំពាក់​ស្បែកជើង និង​ទំនិញ​ជា​សម្ភារៈ​ធ្វើ​ដំណើរ​របស់​កម្ពុជា​កម្រើក​ឡើង​វិញ បន្ទាប់​ពី​បាន​ធ្លាក់​ចុះ​ជា​បន្តបន្ទាប់ អស់​រយៈពេល​ជិត​១៨​ខែ ចាប់តាំងពី​ពាក់កណ្តាល​ឆ្នាំ​២០២២ ដែល​បណ្តាល​ឱ្យ​មានការ​បិទ​រោងចក្រ និង​ការ​បាត់បង់​ការងារ​ជា​ច្រើន ។

មក​ដល់​ពេល​នេះ សេដ្ឋកិច្ច​កម្ពុជា​ពឹងផ្អែក​យ៉ាង​ខ្លាំង​លើ​ការ​នាំ​ចេញ​សម្លៀក​បំពាក់ ស្បែកជើង និង​ទំនិញ​ជា​សម្ភារៈ​ធ្វើ​ដំណើរ​របស់​កម្ពុជា​ដោយ​វិស័យ​នេះ កំពុង​ចិញ្ចឹម​កម្មករ និង​កម្ម​ការ​នី​ប្រមាណ​ជា​ជិត​១​លាន​នាក់ ។

នៅ​ក្នុង​ឆមាស​ទី​១​ទំហំ​នៃ​ការ​នាំ​ចេញ​របស់​កម្ពុជា​មាន​តម្លៃ​ប្រមាណ​ជា ១២,២៩​ពាន់​លាន​ដុល្លារ ខណៈ​ដែល​ទំហំ​នៃ​ការ​នាំ​ចេញ​សម្លៀក​បំពាក់ ស្បែកជើង និង​ទំនិញ​ជា​សម្ភារៈ​ធ្វើ​ដំណើរ​របស់​កម្ពុជា គឺ​មាន​តម្លៃ​ដល់​ទៅ ៦,១៥​ពាន់​លាន​ដុល្លារ ៕

អត្ថបទសរសេរ ដោយ

កែសម្រួលដោយ