ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

Picture

ស្រាបំផ្លាញអ្នកតាមវិធី១០យ៉ាងនេះ ៖ ហេតុផលល្មមឈប់ផឹក

1 អាទិត្យ មុន

ការ​កាត់​បន្ថយ​ការ​ទទួលទាន​គ្រឿង​ស្រវឹង​គឺ​មាន​សារៈសំខាន់​សម្រាប់​ការ​រក្សា​បាន​នូវ​សុខភាព​ល្អ និង​សុខុមាលភាព​។ នេះ​ជា​ហេតុផល​មួយ​ចំនួន​ដែល​អ្នក​គួរតែ​ពិចារណា​លើ​ការ​កាត់​បន្ថយ​ការ​ទទួលទាន​គ្រឿង​ស្រវឹង​របស់​អ្នក​ ៖ ១ កាត់​បន្ថយ​ហានិភ័យ​នៃ​ជំងឺ​រ៉ាំរ៉ៃ ការ​ប្រើប្រាស់​គ្រឿង​ស្រវឹង​ច្រើន​ហួសប្រមាណ ​ត្រូវ​បាន​ផ្សារ​ភ្ជាប់​ជាមួយនឹង​ការ​កើនឡើង​ហានិភ័យ​នៃ​ជំងឺ​រ៉ាំរ៉ៃ​ជា​ច្រើន រួម​ទាំង​ជំងឺថ្លើម ជំងឺ​បេះដូង…

ការ​កាត់​បន្ថយ​ការ​ទទួលទាន​គ្រឿង​ស្រវឹង​គឺ​មាន​សារៈសំខាន់​សម្រាប់​ការ​រក្សា​បាន​នូវ​សុខភាព​ល្អ និង​សុខុមាលភាព​។ នេះ​ជា​ហេតុផល​មួយ​ចំនួន​ដែល​អ្នក​គួរតែ​ពិចារណា​លើ​ការ​កាត់​បន្ថយ​ការ​ទទួលទាន​គ្រឿង​ស្រវឹង​របស់​អ្នក​ ៖

១ កាត់​បន្ថយ​ហានិភ័យ​នៃ​ជំងឺ​រ៉ាំរ៉ៃ

ការ​ប្រើប្រាស់​គ្រឿង​ស្រវឹង​ច្រើន​ហួសប្រមាណ ​ត្រូវ​បាន​ផ្សារ​ភ្ជាប់​ជាមួយនឹង​ការ​កើនឡើង​ហានិភ័យ​នៃ​ជំងឺ​រ៉ាំរ៉ៃ​ជា​ច្រើន រួម​ទាំង​ជំងឺថ្លើម ជំងឺ​បេះដូង ជំងឺ​ដា.ច់​សរសៃឈា.ម​ខួរក្បាល និង​ប្រភេទ​មហារីក​មួយ​ចំនួន (​ដូច​ជា ​មហារីក​សុដន់ ថ្លើម និង​មហារីក​ពោះវៀនធំ​)​។

២ ធ្វើ​អោយ​ប្រសើរ​ឡើង​នូវ​សុខភាព​ផ្លូវចិត្ត

គ្រឿង​ស្រវឹង​ធ្វើ​អោយ​ប៉ះពាល់​ដល់​សុខភាព​ផ្លូវចិត្ត​ដូច​ជា ជំងឺ​ធ្លាក់​ទឹកចិត្ត និង​ការ​ថប់​បារម្ភ ​។ ការ​បន្ថយ​ការ​ទទួលទាន​អាច​ជួយ​រក្សា​សុខភាព​ផ្លូវចិត្ត និង​សុខុមាលភាព​ផ្លូវ​ចិត្តបាន​កាន់តែ​ប្រសើរ​ ។

៣ គ្រប់គ្រង​ទម្ងន់

ភេសជ្ជៈ​មាន​ជាតិ​អាល់កុល​ច្រើន​មាន​កាឡូរី​ខ្ពស់ ហើយ​អាច​រួមចំណែក​ដល់​ការ​ឡើង​ទម្ងន់ ​។ ការ​កាត់​បន្ថយ​ការ​ទទួលទាន​ជាតិ​អាល់កុល ​អាច​ជួយ​អ្នកគ្រប់គ្រង​ទម្ងន់​របស់​អ្នក​ឱ្យ​កាន់តែ​មាន​ប្រសិទ្ធភាព​ ។

៤ គេង​លក់​ស្កប់ស្កល់

ថ្វី​ត្បិត​តែ​គ្រឿង​ស្រវឹង​អាច​ជួយ​មនុស្ស​មួយ​ចំនួន​គេង​ឆាប់​លក់​ក៏​ដោយ ប៉ុន្តែ​ជា​រឿយ​ៗ​វា​នាំ​ឱ្យ​រំខាន​ដល់​ដំណេក និង​គុណភាព​នៃ​ការ​គេង​ ។ ការ​ឈប់​ប្រើ​គ្រឿង​ស្រវឹង​ អាច​នាំ​ឱ្យ​មានការ​សម្រាក​ឱ្យ​បាន​ច្រើន និង​មានការ​គេង​លក់​ស្រួល ​។

៥ សុខភាព​ថ្លើម

ថ្លើម​ គឺជា​សរីរាង្គ​ចម្បង​ដែល​ទទួលខុសត្រូវ​ក្នុង​ការ​បំប្លែង​សារជាតិ​ស្រវឹង​ ។ ការ​ផឹកស្រា​ច្រើន​ពេក ​អាច​នាំ​អោយ​មាន​ខ្លាញ់​រុំ​ថ្លើម រលាក​ថ្លើម និង​ក្រិន​ថ្លើម​ ។ ការ​កាត់​បន្ថយ​ការ​ទទួលទាន​អាច​ការពារ​ស្ថានភាព​ថ្លើម​ទាំងនេះ និង​លើកកម្ពស់​សុខភាព​ថ្លើម​ ។

៦ ការ​ការពារ​គ្រោះថ្នាក់

គ្រឿង​ស្រវឹង​ធ្វើ​ឱ្យ​ប៉ះពាល់​ដល់​ស្មារតី ការ​សម្របសម្រួល ដែល​បង្កើន​ហានិភ័យ​នៃ​គ្រោះថ្នាក់ និង​របួស​ ។ តាម​រយៈ​ការ​ផឹក​តិច អ្នក​កាត់​បន្ថយ​ហានិភ័យ​នៃ​គ្រោះថ្នាក់​ដល់​ខ្លួន​អ្នក និង​អ្នក​ដទៃ ជា​ពិសេស​នៅ​ពេល​បើកបរ ឬ​ប្រតិបត្តិការ​ម៉ាស៊ីន​ ។

៧ ធ្វើ​អោយ​ប្រសើរ​ឡើង​នូវ​មុខងារ​នៃ​ការ​យល់​ដឹង

ការ​ផឹកស្រា​ច្រើន​រ៉ាំរ៉ៃ​អាច​នាំ​អោយ​មានការ​ថយ​ចុះ​នៃ​ការ​យល់​ដឹង និង​ប៉ះពាល់​ដល់​ការ​ចង​ចាំ ការ​រៀនសូត្រ និង​មុខងារ​នៃ​ការ​យល់​ដឹង​ផ្សេង​ទៀត ​។ ការ​កំណត់​ជាតិ​អាល់កុល​អាច​ជួយ​រក្សា​សុខភាព​ខួរក្បាល​។

៨ ការ​រំលាយ​អាហារ​កាន់តែ​ប្រសើរ

ជាតិ​អាល់កុល​អាច​ធ្វើ​អោយរ​លាក​ក្រពះ​ពោះវៀន ដែល​នាំ​អោយ​មាន​បញ្ហា​ដូច​ជា​រលាក​ក្រពះ និង​ដំបៅ​ ។ កាត់​បន្ថយ​ការ​ទទួលទាន​ជាតិ​អាល់កុល​អាច​ធ្វើ​អោយ​សុខភាព​រំលាយ​អាហារ​ប្រសើរ​ឡើង ​។

៩ សន្សំ​លុយ

គ្រឿង​ស្រវឹង​អាច​មាន​តម្លៃ​ថ្លៃ ហើយ​ការ​កាត់​បន្ថយ​ការ​ផឹកស្រា​អាច​នាំ​ឱ្យ​មានការ​សន្សំ​លុយ​បាន​ច្រើន​។

១០ ទំនាក់ទំនង​ដែល​មាន​សុខភាព​ល្អ

ការ​ផឹកស្រា​ច្រើន​ពេក​អាច​ធ្វើ​អោយ​ទំនាក់ទំនង​គ្រួសារ មិត្តភក្តិ និង​មិត្ត​រួមការ​ងារ​មាន​ភាព​តានតឹង​។ តាម​រយៈ​ការ​ផឹក​តិច អ្នក​អាច​បង្កើន​ទំនាក់ទំនង និង​ទំនាក់ទំនង​របស់​អ្នក​ជាមួយ​អ្នក​ដទៃ​ ។

វា​ជា​រឿង​សំខាន់​ក្នុង​ការ​កត់​សម្គាល់ថា បុគ្គល​មួយ​ចំនួន​ប្រហែលជា​ត្រូវ​ជៀសវាង​គ្រឿង​ស្រវឹង ដូច​ជា ​អ្នក​ដែល​មាន​ប្រវត្តិ​ញៀ.ន ស្ត្រី​មាន​ផ្ទៃពោះ អ្នក​ប្រើ​ថ្នាំ​មួយ​ចំនួន និង​អ្នក​ដែល​មាន​ជំងឺ​ ។ ប្រឹក្សា​ជាមួយ​អ្នកជំនាញ​ថែទាំ​សុខភាព​ជា​និច្ច ប្រសិនបើ​អ្នក​មានការ​ព្រួយបារម្ភ​អំពី​ការ​ទទួលទាន​គ្រឿង​ស្រវឹង​របស់​អ្នក និង​ផល​ប៉ះពាល់​របស់​វា​ទៅ​លើ​សុខភាព​របស់​អ្នក ​៕

អត្ថបទសរសេរ ដោយ

កែសម្រួលដោយ