ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

Picture

ខ្ចី​លុយ​ត្រូវ​សង​វិញ បើ​មិន​ចង់​ខូច​ឈ្មោះ​លែង​អាច​ខ្ចី​លុយ​បាន​ពេល​អនាគត ?

8 ខែ មុន

រាជធានី​ភ្នំពេញ ៖​ នៅ​ពេល​នេះ​ជា​ទូទៅ​រាល់​ការ​ខ្ចីប្រាក់​ពី​ធនាគារ ឬ​សកម្មភាព​នានា ពាក់ព័ន្ធ​នឹង​ធនាគារ​គេ​តម្រូវ​ឱ្យ​យើង ឬ​ក៏​ស្ថាប័ន​ធនាគារ​រាយការណ៍​ពី​សកម្មភាព​កម្ចី ឬ​សកម្មភាព​ពាក់ព័ន្ធ​នឹង​សេវា​ឥណទាន​របស់​អ្នក​ទៅ​កាន់​ការិយាល័យ​ឥណទាន ។ ការិយាល័យ​ឥណទាន គឺជា​ភ្នាក់ងារ​ដែល​ប្រមូល…

រាជធានី​ភ្នំពេញ ៖​ នៅ​ពេល​នេះ​ជា​ទូទៅ​រាល់​ការ​ខ្ចីប្រាក់​ពី​ធនាគារ ឬ​សកម្មភាព​នានា ពាក់ព័ន្ធ​នឹង​ធនាគារ​គេ​តម្រូវ​ឱ្យ​យើង ឬ​ក៏​ស្ថាប័ន​ធនាគារ​រាយការណ៍​ពី​សកម្មភាព​កម្ចី ឬ​សកម្មភាព​ពាក់ព័ន្ធ​នឹង​សេវា​ឥណទាន​របស់​អ្នក​ទៅ​កាន់​ការិយាល័យ​ឥណទាន ។

ការិយាល័យ​ឥណទាន គឺជា​ភ្នាក់ងារ​ដែល​ប្រមូល និង​រក្សា​ព័ត៌មាន​ឥណទាន​លើ​បុគ្គល និង​អាជីវកម្ម ។ ព័ត៌មាន​ដែល​បាន​រាយការណ៍​ដោយ​ធនាគារ និង​អ្នក​ផ្តល់​ប្រាក់​កម្ចី ផ្សេង​ទៀត​ទៅ​កាន់​ការិយាល័យ​ឥណទាន រួម​មាន​ព័ត៌មាន​លម្អិត​អំពី​ប្រវត្តិ​នៃ​ការ ខ្ចីប្រាក់​របស់​អ្នក ដូច​ជា​ចំនួន​ដែល​បាន​ខ្ចី ប្រវត្តិ​សង​ត្រឡប់ និង​សមតុល្យ​ដែល​មិន ទាន់​សង​បច្ចុប្បន្ន ។

នៅ​ពេល​អ្នក​ខ្ចីប្រាក់​ពី​ធនាគារ​នោះ ធនាគារ​ជា​ធម្មតា​រាយការណ៍​ព័ត៌មាន​នេះ ទៅ​កាន់​ការិយាល័យ​ឥណទាន មួយ ឬ​ច្រើន ។ វា​ជួយ​បង្កើត​ប្រវត្តិ​ឥណទាន​របស់​អ្នក ដែល​មាន​សារៈសំខាន់​សម្រាប់​ឱកាស​ខ្ចី​នា​ពេល​អនាគត និង​អាច​ប៉ះពាល់​ដល់​សមត្ថ ភាព​របស់​អ្នក​ក្នុង​ការ​មាន​លក្ខណៈសម្បត្តិ​គ្រប់គ្រាន់​សម្រាប់​ប្រាក់​កម្ចី និង​ប័ណ្ណ ឥណទាន​នា​ពេល​អនាគត ។

ការ​មាន​ប្រវត្តិ​ខ្ចីប្រាក់​ជា​វិជ្ជមាន រួម​ទាំង​ការ​ទូទាត់​ទាន់​ពេលវេលា និង​ការ​គ្រប់ គ្រង​បំណុល​ប្រកបដោយ​ការ​ទទួលខុសត្រូវ អាច​ជួយ​កែ​លម្អ​ពិន្ទុ​ឥណទាន​របស់​អ្នក ។ ម្យ៉ាងវិញទៀត ការ​បាត់​ការ​បង់ប្រាក់ ឬ​ការ​ខកខាន​លើ​ប្រាក់​កម្ចី​អាច​ជះ​ឥទ្ធិពល​អ​វិ​ជ្ជ មាន​ដល់​ពិន្ទុ​ឥណទាន​របស់​អ្នក ដែល​ធ្វើ​ឱ្យ​វា​កាន់តែ​ពិបាក​ក្នុង​ការ​ខ្ចី ប្រាក់​នា​ពេល អនាគត និង​អាច​នាំ​ឱ្យ​អត្រា​ការ​ប្រាក់​ខ្ពស់​លើ​ប្រាក់​កម្ចី ។
វា​ជា​រឿង​សំខាន់​ដែល​ត្រូវ​ដឹង​ថា មិនមែន​អ្នក​ឱ្យ​ខ្ចី​ទាំងអស់​រាយការណ៍​ទៅ ការិយាល័យ​ឥណទាន​ទេ ជា​ពិសេស​អ្នក​ផ្តល់​ប្រាក់​កម្ចី​តូច ។ ទោះជា​យ៉ាងណា​ក៏ ដោយ ធនាគារ និង​ស្ថាប័នហិរញ្ញវត្ថុ​បែប​ប្រពៃណី​ផ្សេង​ទៀត ជា​ធម្មតា​ធ្វើ​របាយ​ការ ណ៍​អំពី​សកម្មភាព​ប្រាក់​កម្ចី​ទៅ​កាន់​ការិយាល័យ​ឥណទាន​ដែល​ជា​ផ្នែក​នៃ​ការ​អនុវត្ត ស្តង់ដារ​របស់​ពួក​គេ ។

តាម​ការ​ស្រាវជ្រាវ​របស់​កម្មវិធី​លុយ​នៃ​សារព័ត៌មាន កោះសន្តិភាព បានឱ្យ​ដឹង ថា រាល់ ការ​រាយការណ៍​ប្រាក់​កម្ចី​របស់​អ្នក​ទៅ​កាន់​ការិយាល័យ​ឥណទាន​បម្រើ​គោល បំណង​ជា​ច្រើន​ដូច​ខាងក្រោម ៖

១.​ប្រវត្តិ​ឥណទាន ៖ វា​ជួយ​បង្កើត​ប្រវត្តិ​ឥណទាន​របស់​អ្នក ។ ការ​មាន​ប្រវត្តិ​ទូទាត់ វិជ្ជមាន​លើ​ប្រាក់​កម្ចី និង​គណនី​ឥណទាន ផ្សេង​ទៀត​អាច​ធ្វើ​ឱ្យ​ពិន្ទុ​ឥណទាន​របស់ អ្នក​ប្រសើរ​ឡើង​តាម​ពេលវេលា ។

២.​ភាព​សក្តិ​សម​ក្នុង​ការ​ផ្តល់​ឥណទាន ៖ អ្នក​ឱ្យ​ខ្ចី​ប្រើ​របាយការណ៍​ឥណទាន និង​ពិន្ទុ ដើម្បី​វាយតម្លៃ​ភាព​សក្តិ​សម​នៃ​ឥណទាន​របស់​អ្នក នៅ​ពេល​អ្នក​ស្នើ សុំ​ប្រាក់​កម្ចី​នា ពេល​អនាគត ឬ​បន្ទាត់​ឥណទាន ។ ប្រវត្តិ​ឥណទាន​ដ៏​ល្អ​អាច​ធ្វើ​ឱ្យ​វា​កាន់តែ​ងាយ ស្រួល​ក្នុង​ការ​មាន​លក្ខណៈសម្បត្តិ​គ្រប់គ្រាន់​សម្រាប់​ប្រាក់​កម្ចី​ជាមួយនឹង​លក្ខខណ្ឌ​ល្អ​ប្រសើរ និង​អត្រា​ការ​ប្រាក់​ទាប ។

៣.​ការ​គ្រប់គ្រង​ហានិភ័យ ៖​ការ​រាយការណ៍​ទៅ​កាន់​ការិយាល័យ​ឥណទាន​ជួយ​ឱ្យ​អ្នក ផ្តល់​ប្រាក់​កម្ចី​វាយតម្លៃ​ហានិភ័យ​ដែល​ទាក់ទង​នឹង​ការ​ផ្តល់​ប្រាក់​កម្ចី​ដល់​អ្នក ។ ប្រវត្តិ ឥណទាន​របស់​អ្នក​ផ្តល់​នូវ​ការ​យល់​ដឹង​អំពី​លទ្ធភាព​ដែល​អ្នក​ចង់​សងបំណុល​របស់ អ្នក​ទាន់​ពេល ។

៤.​ការ​អនុលោម​តាម​បទ​ប្បញ្ញត្តិ ៖ ស្ថាប័នហិរញ្ញវត្ថុ​ជា​ច្រើន​ត្រូវ​បាន​តម្រូវ​ដោយ​ច្បាប់ ដើម្បី​រាយការណ៍​ព័ត៌មាន​ឥណទាន​ទៅ​កាន់​ការិយាល័យ​ឥណទាន​ដែល​ជា​ផ្នែក​នៃ​កាតព្វកិច្ច​អនុលោម​តាម​ច្បាប់​របស់​ពួក​គេ ។

សរុប​មក​នៅ​ពេល​អ្នក​ខ្ចីប្រាក់​ពី​ធនាគារ រាល់ ប្រាក់​កម្ចី និង​ប្រវត្តិ​ការ​ទូទាត់​របស់​អ្នក​នឹង​ត្រូវ​បាន​រាយការណ៍​ទៅ​ការិយាល័យ​ឥណ ទាន ដូច្នេះ​វា​ចាំបាច់​ណាស់​ក្នុង​ការ​គ្រប់គ្រង​ប្រាក់​កម្ចី​របស់​អ្នក​ប្រកបដោយ​ទំនួល​ខុស ត្រូវ ដើម្បី​រក្សា និង​កែ​លម្អ​ភាព​សក្ដិ​សម​ឥណទាន​របស់​អ្នក​តាម​ពេលវេលា ៕ ដោយ ៖ ហេង ចេស្តា

អត្ថបទសរសេរ ដោយ

កែសម្រួលដោយ