ការបង្កើតរចនាសម្ព័ន្ធអង្គភាពរបស់ក្រុមហ៊ុនពាក់ព័ន្ធនឹងជំហានជាច្រើន ដើម្បីធានាថា តួនាទីការទទួលខុសត្រូវ និងទំនាក់ទំនងក៏ដូចជាទម្រង់បែបបទការងារត្រូវបានកំណត់ យ៉ាងច្បាស់ ។ នេះជាការណែនាំដែលកម្មវិធីលុយនៃសារព័ត៌មានកោះសន្តិភាពបានស្រាវជ្រាវ ដើម្បីជួយអ្នកបង្កើតរចនាសម្ព័ន្ធអង្គភាពប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព ៖
១.កំណត់គោលដៅ និងគោលបំណងរបស់ក្រុមហ៊ុនអ្នក
មុននឹងបង្កើតរចនាសម្ព័ន្ធអង្គការវាចាំបាច់ណាស់ក្នុងការយល់ដឹងច្បាស់លាស់អំពី បេសកកម្ម ចក្ខុវិស័យ និងគោលដៅយុទ្ធសាស្ត្ររបស់ក្រុមហ៊ុនអ្នក ។ ទាំងនេះនឹងណែនាំការរចនានៃរចនាសម្ព័ន្ធស្ថាប័នរបស់អ្នក ។
២.កំណត់មុខងារសំខាន់ៗ និងនាយកដ្ឋាន
កំណត់មុខងារសំខាន់ៗដែលត្រូវការ ដើម្បីដំណើរការអាជីវកម្មរបស់អ្នកប្រកបដោយ ប្រសិទ្ធភាព ។ នាយកដ្ឋានទូទៅរួមមានហិរញ្ញវត្ថុ ទីផ្សារ ការលក់ ប្រតិបត្តិការ ធនធានមនុស្ស និងសេវាកម្មអតិថិជន ។ កំណត់មុខងារណាមួយដែលចាំបាច់ក្នុងការសម្រេចបាននូវគោលបំណងរបស់ក្រុមហ៊ុនអ្នក ។
៣.កំណត់ទំនាក់ទំនងការរាយការណ៍
សម្រេចថា តើនាយកដ្ឋាន និងមុខតំណែងនឹងទាក់ទងគ្នាទៅវិញទៅមកយ៉ាងដូចម្តេច ។ ពិចារណា កត្តាដូចជា ឋានានុក្រម ឯកទេស និងបណ្តាញទំនាក់ទំនង ។ តើរចនាសម្ព័ន្ធរបស់ អ្នកនឹងមានលក្ខណៈជាឋានានុក្រម ប្រព័ន្ធ ឬការរួមបញ្ចូលគ្នា?
៤.បង្កើតការពិពណ៌នាការងារ
បង្កើតការពិពណ៌នាការងារលម្អិតសម្រាប់មុខតំណែងនីមួយៗនៅក្នុងស្ថាប័នរបស់អ្នក។ បង្ហាញយ៉ាងច្បាស់អំពីតួនាទីការទទួលខុសត្រូវ គុណវុឌ្ឍិ និងទំនាក់ទំនង ។ ការបង្កើត នេះនឹងជួយធានាថា អ្នកគ្រប់គ្នាយល់ពីតួនាទីរបស់ពួកគេនៅក្នុងក្រុមហ៊ុន ។
៥.បង្កើតកម្រិតនៃការគ្រប់គ្រង
កំណត់កម្រិតនៃការគ្រប់គ្រងដែលត្រូវការ ដើម្បីត្រួតពិនិត្យអង្គភាពប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព ។ នេះអាចរាប់បញ្ចូលទាំងនាយកប្រតិបត្តិថ្នាក់កំពូល (CEO, CFO ជាដើម) អ្នកគ្រប់គ្រង ថ្នាក់កណ្តាល និងអ្នកគ្រប់គ្រងជួរមុខ ។ កំណត់តួនាទី និងទំនួលខុសត្រូវរបស់ ខ្លួនឱ្យបានច្បាស់លាស់ ។
៦.ពិចារណាលើវិសាលភាពនៃការគ្រប់គ្រង
សម្រេចថា តើបុគ្គលិកប៉ុន្មាននាក់ដែលអ្នកគ្រប់គ្រងនីមួយៗនឹងគ្រប់គ្រងដោយផ្ទាល់។ វិសាលភាពនៃការគ្រប់គ្រងតូចចង្អៀតមានន័យថា បុគ្គលិកតិចជាងរាយការណ៍ទៅអ្នកគ្រប់គ្រងម្នាក់ៗ ខណៈដែលការគ្រប់គ្រងដ៏ធំទូលាយមានន័យថា បុគ្គលិកកាន់តែច្រើនរាយការណ៍ទៅអ្នកគ្រប់គ្រងម្នាក់ៗ ។ ពិចារណាកត្តាដូចជា ភាពស្មុគស្មាញនៃការងារ កម្រិតជំនាញរបស់និយោជិត និងសមត្ថភាពរបស់អ្នកគ្រប់គ្រង នៅពេលកំណត់វិសាលភាពនៃការគ្រប់គ្រង ។
៧.តុល្យភាពមជ្ឈិមកម្ម និងវិមជ្ឈការ
កំណត់កម្រិតនៃសិទ្ធិអំណាចធ្វើសេចក្តីសម្រេចដែលនឹងត្រូវបានដាក់កណ្តាលនៅផ្នែកខាងលើនៃអង្គការធៀបនឹងវិមជ្ឈការទៅកម្រិតទាប ។ មជ្ឈិមភាវូបនីយកម្មអាចផ្តល់នូវ ភាពស៊ីសង្វាក់គ្នា និងការគ្រប់គ្រង ខណៈពេលដែលវិមជ្ឈការអាចជំរុញការបង្កើតថ្មី និងការឆ្លើយតប ។
៨.ទំនាក់ទំនងរចនាសម្ព័ន្ធ
នៅពេលដែលរចនាសម្ព័ន្ធអង្គការត្រូវបានបង្កើតឡើងទំនាក់ទំនងវាយ៉ាងច្បាស់ទៅកាន់ បុគ្គលិកទាំងអស់ ។ ត្រូវប្រាកដថា អ្នកគ្រប់គ្នាយល់ពីតួនាទីរបស់ពួកគេទំនាក់ទំនង រាយការណ៍ និងរបៀបដែលអង្គភាពដំណើរការទាំងមូល ។
៩.វាយតម្លៃ និងសម្របខ្លួន
ពិនិត្យ និងវាយតម្លៃរចនាសម្ព័ន្ធស្ថាប័នរបស់អ្នកជាប្រចាំ ដើម្បីធានាថាវា នៅតែស្របតាម គោលដៅ និងគោលបំណងរបស់ក្រុមហ៊ុនអ្នក ។ នៅពេលដែលអាជីវកម្មរបស់អ្នកមានការវិវឌ្ឍ អ្នកប្រហែលជាត្រូវធ្វើការកែសម្រួលរចនាសម្ព័ន្ធ ដើម្បីសម្របទៅនឹងកំណើនការផ្លាស់ប្តូរទីផ្សារ ឬកត្តាផ្សេងៗទៀត ។
១០.ស្វែងរកមតិកែលម្អ
លើកទឹកចិត្តឱ្យមានមតិកែលម្អពីបុគ្គលិកអំពីប្រសិទ្ធភាពនៃរចនាសម្ព័ន្ធអង្គភាព ។ ពួកគេអាចមានការយល់ដឹងដ៏មានតម្លៃទៅលើផ្នែកដែលត្រូវការការកែលម្អ ឬការកែតម្រូវ។ ដោយធ្វើតាមជំហានទាំងនេះ អ្នកអាចបង្កើតរចនាសម្ព័ន្ធអង្គភាពរបស់ក្រុមហ៊ុនដែលគាំទ្រ គោលបំណងអាជីវកម្មរបស់អ្នក ។ រចនាសម្ព័ន្ធទាំងនេះនឹងជួយសម្របសម្រួលការទំនាក់ទំនង និងកិច្ចសហការ និងធ្វើឱ្យប្រតិបត្តិការប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព ៕ ដោយៈ ស ផាត់
ចែករំលែកព័តមាននេះ