ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

Picture

អ្នក​រកស៊ី​សម័យ​អន​ឡាញ​ ត្រូវ​ចេះ​ល្បិច​ធ្វើ​ទីផ្សារ​ឌី​ជី​ថ​ល

1 ខែ មុន

ការ​អនុវត្ត​ជំនាញ​ទីផ្សារ​ឌី​ជី​ថ​ល គឺ​ត្រូវ​រួម​បញ្ចូល​នូវ​យុទ្ធសាស្ត្រ និង​បណ្តាញ​ដ៏​ធំ​ទូលាយ ហើយ​ការ​ធ្វើ​វា​ឱ្យ​បាន​ល្អ គឺ​ត្រូវ​ពាក់ព័ន្ធ​នឹង​វិធីសាស្ត្រ​ដ៏​ទូលំទូលាយ​ដែល​ស្រប​តាម​គោលដៅ​អាជីវកម្ម​របស់​អ្នក ។ ទាំងនេះ​ជា​គន្លឹះ​ដែល​កម្មវិធី​លុយ​នៃ​សារព័ត៌មាន​កោះសន្តិភាព​បាន​ស្រាវជ្រាវ ដើម្បី​ជួយ​អ្នករុករក​ទិដ្ឋភាព​សំខាន់​ៗ​នៃ​ទីផ្សារ​ឌី​ជី​ថ​ល ដើម្បី​អាច​ទទួល​បាន​ជោគជ័យ ។…

ការ​អនុវត្ត​ជំនាញ​ទីផ្សារ​ឌី​ជី​ថ​ល គឺ​ត្រូវ​រួម​បញ្ចូល​នូវ​យុទ្ធសាស្ត្រ និង​បណ្តាញ​ដ៏​ធំ​ទូលាយ ហើយ​ការ​ធ្វើ​វា​ឱ្យ​បាន​ល្អ គឺ​ត្រូវ​ពាក់ព័ន្ធ​នឹង​វិធីសាស្ត្រ​ដ៏​ទូលំទូលាយ​ដែល​ស្រប​តាម​គោលដៅ​អាជីវកម្ម​របស់​អ្នក ។

ទាំងនេះ​ជា​គន្លឹះ​ដែល​កម្មវិធី​លុយ​នៃ​សារព័ត៌មាន​កោះសន្តិភាព​បាន​ស្រាវជ្រាវ ដើម្បី​ជួយ​អ្នករុករក​ទិដ្ឋភាព​សំខាន់​ៗ​នៃ​ទីផ្សារ​ឌី​ជី​ថ​ល ដើម្បី​អាច​ទទួល​បាន​ជោគជ័យ ។

១.​កំណត់​គោលដៅ​នៃ​ការ​ធ្វើ​ទីផ្សារ (Define Your Goals) គូសបញ្ជាក់​ឲ្យ​ច្បាស់​ពី​គោលបំណង​អាជីវកម្ម​របស់​អ្នក និង​អ្វី​ដែល​អ្នក​ចង់​សម្រេច​បាន​តាម​រយៈ​ទីផ្សារ​ឌី​ជី​ថ​ល ។ មិន​ថា វា​ជា​ការ​យល់​ដឹង​អំពី​ម៉ាក​យីហោ ការ​លក់ ឬ​ការ​រក្សា អតិថិជន​នោះ​ទេ ការ​មាន​គោលដៅ​ជាក់លាក់​នឹង​ដឹកនាំ​យុទ្ធសាស្ត្រ​របស់​អ្នក ។

២.​ស្គាល់​អតិថិជន​របស់​អ្នក (Know Your Audience)
ស្វែង​យល់​ពី​ប្រជាសាស្ត្រ​ចំណាប់អារម្មណ៍ និង​អាកប្បកិរិយា​ក៏​ដូច​ជា តម្រូវការ​របស់​អតិថិជន​ជា​គោលដៅ​របស់​អ្នក ។ ផល​នៃ​ការ​ស្គាល់​នេះ​នឹង​ជួយ​អ្នក​កែសម្រួល​កិច្ច​ខិតខំ​ប្រឹងប្រែង​ទីផ្សារ​ឌី​ជី​ថ​ល​របស់​អ្នក ដើម្បី​ឈាន​ទៅ​ដល់​អតិថិជន​របស់​អ្នក​ប្រកបដោយ​ប្រសិទ្ធភាព ។

៣.​បង្កើត​គេហទំព័រ​ដែល​ងាយស្រួល​ប្រើ​(Create a User-Friendly Website)
គេហទំព័រ​របស់​អ្នកជា​ញឹកញាប់ គឺជា​ចំណុច​ដំបូង​នៃ​ទំនាក់ទំនង​សម្រាប់​អតិថិជន​ដែល​មាន​សក្តានុពល ។ ត្រូវ​ប្រាកដ​ថា វា​ត្រូវ​បាន​រចនា​ឡើង​យ៉ាង​ល្អ ងាយស្រួល​រុករក និង​ធ្វើ​ឱ្យ ដំណើរការ​ស្វែងរក​ប្រសើរ​ឡើង ។ គេហទំព័រ​ដែល​ងាយស្រួល​ប្រើ​សម្រាប់​ទូរស័ព្ទ​ក៏​សំខាន់​ផង​ដែរ ។

៤. ពង្រឹង​នូវ Search Engine Optimization
បង្កើន​ប្រសិទ្ធភាព​គេហទំព័រ និង​ខ្លឹមសារ​របស់​អ្នក​សម្រាប់ Search Engine ដើម្បី​កែ​លម្អ​ភាព​លេច​ចេញ​នៃ​ផលិតផល ឬ​សេវាកម្ម​របស់​អ្នក ។ ផ្តោត​លើ​ពាក្យ​គន្លឹះ​ដែល​ពាក់ព័ន្ធ បង្កើត​មាតិកា​ដែល​មានគុណ​ភាព​ខ្ពស់ និង​បង្កើត backlinks ដើម្បី​បង្កើន​ចំណាត់ថ្នាក់ Search Engine រក​គេហទំព័រ​របស់​អ្នក ។

៥. មាតិកា​ទីផ្សារ (Content Marketing)
បង្កើត​យុទ្ធសាស្ត្រ​មាតិកា​ដែល​ស្រប​ទៅ​នឹង​តម្រូវការ និង​ចំណូលចិត្ត​របស់​អតិថិជន​គោល ដៅ​របស់​អ្នក ។ បង្កើត​ខ្លឹមសារ​ដ៏​មាន​តម្លៃ​ពាក់ព័ន្ធ និង​ជាប់លាប់​នៅ​ទូ​ទាំង​ទម្រង់​ផ្សេង​ៗ ដូច​ជា ការ​បង្ហោះ​ប្លក់ វី​ដេ​អូ ព័ត៌មាន និង​បច្ចុប្បន្នភាព​ប្រព័ន្ធ​ផ្សព្វផ្សាយ​សង្គម ។

៦.​ទីផ្សារ​ប្រព័ន្ធ​ផ្សព្វផ្សាយ​សង្គម​(Social Media Marketing)
ជ្រើសរើស​វេទិកា​ប្រព័ន្ធ​ផ្សព្វផ្សាយ​សង្គម​ដែល​ពាក់ព័ន្ធ​បំផុត​ចំពោះ​ទស្សនិកជន និង ឧស្សាហកម្ម​របស់​អ្នក ។ បង្កើត​កាលវិភាគ​នៃ​ការ​បង្ហោះ​ដែល​ជាប់លាប់​ចូលរួម​ជាមួយ អតិថិជន​ជន​របស់​អ្នក និង​ប្រើប្រាស់​ចម្រុះ​នៃ​ប្រភេទ​មាតិកា (​អត្ថបទ រូបភាព វី​ដេ​អូ​) ដើម្បី​រក្សា​វត្តមាន​ប្រព័ន្ធ​ផ្សព្វផ្សាយ​សង្គម​របស់​អ្នក​ថាមវន្ត ។

៧.​ការ​ផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម​តាម​រូបភាព Pay-Per-Click
ប្រើ​វេទិកា​ដូច​ជា Google Ads ឬ​ការ​ផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម​តាម​ប្រព័ន្ធ​ផ្សព្វផ្សាយ​សង្គម ដើម្បី ទៅ​ដល់​ទស្សនិកជន​គោលដៅ​បាន​យ៉ាង​ឆាប់រហ័ស ។ ធ្វើការ​ស្រាវជ្រាវ​ពាក្យ​គន្លឹះ​ឱ្យ​បាន​ហ្មត់ចត់ បង្កើត​ច្បាប់​ចម្លង​ផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម​ដ៏​គួរ​ឱ្យ​ទាក់ទាញ និង​តាមដាន​ជា​ប្រចាំ ។

៨.​ការ​វិភាគ​ទិន្នន័យ​(Analytics and Data Analysis)
ប្រើប្រាស់​ឧបករណ៍​វិភាគ ដើម្បី​តាមដាន​ដំណើរការ​នៃ​កិច្ច​ខិតខំ​ប្រឹងប្រែង​ទីផ្សារ​ឌី​ជី​ថ​ល​របស់​អ្នក ។ វិភាគ​ទិន្នន័យ​ឱ្យ​បាន​ទៀងទាត់ ដើម្បី​យល់​ពី​អ្វី​ដែល​កំពុង​ដំណើរការ និង​អ្វី​ដែល​ត្រូវការ​ការ​កែ​លម្អ ។ កែសម្រួល​យុទ្ធសាស្ត្រ​របស់​អ្នក​ដោយ​ផ្អែក​លើ​ការ​យល់​ដឹង​ដែល​ទទួល​បាន​ពី​ការ​វិភាគ ។

៩.​បង្កើត​ទំនាក់ទំនង និង​ទំនុកចិត្ត​(Build Relationships and Trust)
ផ្តោត​លើ​ការ​កសាង​ទំនាក់ទំនង​រឹង​មាំ​ជាមួយ​អតិថិជន​របស់​អ្នក ។ ឆ្លើយ​តប​ភ្លាម​ៗ​ចំពោះ ការ​សាកសួរ​លើកទឹកចិត្ត​អតិថិជន និង​បង្ហាញ​សក្ខីកម្ម ដើម្បី​បង្កើត​ទំនុកចិត្ត និង​ភាព​ជឿជាក់ ។

១០.​បន្ត​ធ្វើ​បច្ចុប្បន្នភាព​លើ​និន្នាការ​ឧស្សាហកម្ម
(Stay Updated on Industry Trends) ទីផ្សារ​ឌី​ជី​ថ​ល គឺជា​វិស័យ​ថាមវន្ត ដោយ​មាន​និន្នាការ និង​បច្ចេកវិជ្ជា​វិវត្តន៍​យ៉ាង​ឆាប់រហ័ស ដូច្នេះ​ការ​ទទួល​បាន​ព័ត៌មាន​អំពី​ការ​អភិវឌ្ឍ​ចុង​ក្រោយ​បំផុត គឺជា​ការ​ព័ត៌មាន​សំខាន់​សម្រាប់​ការ​ផ្លាស់​ប្តូរ​ក្នុង​ក្បួន​ដោះស្រាយ ដើម្បី​ធានា​ថា យុទ្ធសាស្ត្រ​របស់​អ្នក​នៅ​តែ​មាន​ប្រសិទ្ធភាព ។

សរុប​មក​វិញ​សូម​ចាំ​ថា ទីផ្សារ​ឌី​ជី​ថ​ល គឺជា​ទីផ្សារ​ដ៏​មាន​ប្រសិទ្ធភាព ប៉ុន្តែ​វា​ពិបាក​នៅ​ក្នុង ការ​បន្សាំ​ដូច្នេះ ការ​ធ្វើ​ទីផ្សារ​ឌី​ជី​ថ​ល គឺជា​ដំណើរការ​បន្ត​ដែល​ទាមទារ​ការ​សម្រប​ខ្លួន និង​មាន​ឆន្ទៈ​ក្នុង​កា​រវិ​វត្ត ។ ចូរ​សាកល្បង​ជាមួយ​យុទ្ធសាស្ត្រ​អំណត់ និង​ព្យាយាម​ដោយ​អនុវត្ត​ការ​ធ្វើ​តេស្ត A/B ដើម្បី​កំណត់​នូវ​អ្វី​ដែល​សម​ស្រប​បំផុត​ជាមួយ​អតិថិជន​របស់​អ្នក ។ បន្ត​ធ្វើ​ឡើង​វិញ និង​កែ​លម្អ​វិធីសាស្ត្រ​ទីផ្សារ​ឌី​ជី​ថ​ល​របស់​អ្នក​ដោយ​ផ្អែក​លើ​ទិន្នន័យ​ប្រតិបត្តិការ ៕ ដោយៈ ស ផាត់

អត្ថបទសរសេរ ដោយ

កែសម្រួលដោយ