ការអនុវត្តជំនាញទីផ្សារឌីជីថល គឺត្រូវរួមបញ្ចូលនូវយុទ្ធសាស្ត្រ និងបណ្តាញដ៏ធំទូលាយ ហើយការធ្វើវាឱ្យបានល្អ គឺត្រូវពាក់ព័ន្ធនឹងវិធីសាស្ត្រដ៏ទូលំទូលាយដែលស្របតាមគោលដៅអាជីវកម្មរបស់អ្នក ។
ទាំងនេះជាគន្លឹះដែលកម្មវិធីលុយនៃសារព័ត៌មានកោះសន្តិភាពបានស្រាវជ្រាវ ដើម្បីជួយអ្នករុករកទិដ្ឋភាពសំខាន់ៗនៃទីផ្សារឌីជីថល ដើម្បីអាចទទួលបានជោគជ័យ ។
១.កំណត់គោលដៅនៃការធ្វើទីផ្សារ (Define Your Goals) គូសបញ្ជាក់ឲ្យច្បាស់ពីគោលបំណងអាជីវកម្មរបស់អ្នក និងអ្វីដែលអ្នកចង់សម្រេចបានតាមរយៈទីផ្សារឌីជីថល ។ មិនថា វាជាការយល់ដឹងអំពីម៉ាកយីហោ ការលក់ ឬការរក្សា អតិថិជននោះទេ ការមានគោលដៅជាក់លាក់នឹងដឹកនាំយុទ្ធសាស្ត្ររបស់អ្នក ។
២.ស្គាល់អតិថិជនរបស់អ្នក (Know Your Audience)
ស្វែងយល់ពីប្រជាសាស្ត្រចំណាប់អារម្មណ៍ និងអាកប្បកិរិយាក៏ដូចជា តម្រូវការរបស់អតិថិជនជាគោលដៅរបស់អ្នក ។ ផលនៃការស្គាល់នេះនឹងជួយអ្នកកែសម្រួលកិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងទីផ្សារឌីជីថលរបស់អ្នក ដើម្បីឈានទៅដល់អតិថិជនរបស់អ្នកប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព ។
៣.បង្កើតគេហទំព័រដែលងាយស្រួលប្រើ(Create a User-Friendly Website)
គេហទំព័ររបស់អ្នកជាញឹកញាប់ គឺជាចំណុចដំបូងនៃទំនាក់ទំនងសម្រាប់អតិថិជនដែលមានសក្តានុពល ។ ត្រូវប្រាកដថា វាត្រូវបានរចនាឡើងយ៉ាងល្អ ងាយស្រួលរុករក និងធ្វើឱ្យ ដំណើរការស្វែងរកប្រសើរឡើង ។ គេហទំព័រដែលងាយស្រួលប្រើសម្រាប់ទូរស័ព្ទក៏សំខាន់ផងដែរ ។
៤. ពង្រឹងនូវ Search Engine Optimization
បង្កើនប្រសិទ្ធភាពគេហទំព័រ និងខ្លឹមសាររបស់អ្នកសម្រាប់ Search Engine ដើម្បីកែលម្អភាពលេចចេញនៃផលិតផល ឬសេវាកម្មរបស់អ្នក ។ ផ្តោតលើពាក្យគន្លឹះដែលពាក់ព័ន្ធ បង្កើតមាតិកាដែលមានគុណភាពខ្ពស់ និងបង្កើត backlinks ដើម្បីបង្កើនចំណាត់ថ្នាក់ Search Engine រកគេហទំព័ររបស់អ្នក ។
៥. មាតិកាទីផ្សារ (Content Marketing)
បង្កើតយុទ្ធសាស្ត្រមាតិកាដែលស្របទៅនឹងតម្រូវការ និងចំណូលចិត្តរបស់អតិថិជនគោល ដៅរបស់អ្នក ។ បង្កើតខ្លឹមសារដ៏មានតម្លៃពាក់ព័ន្ធ និងជាប់លាប់នៅទូទាំងទម្រង់ផ្សេងៗ ដូចជា ការបង្ហោះប្លក់ វីដេអូ ព័ត៌មាន និងបច្ចុប្បន្នភាពប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម ។
៦.ទីផ្សារប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម(Social Media Marketing)
ជ្រើសរើសវេទិកាប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមដែលពាក់ព័ន្ធបំផុតចំពោះទស្សនិកជន និង ឧស្សាហកម្មរបស់អ្នក ។ បង្កើតកាលវិភាគនៃការបង្ហោះដែលជាប់លាប់ចូលរួមជាមួយ អតិថិជនជនរបស់អ្នក និងប្រើប្រាស់ចម្រុះនៃប្រភេទមាតិកា (អត្ថបទ រូបភាព វីដេអូ) ដើម្បីរក្សាវត្តមានប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមរបស់អ្នកថាមវន្ត ។
៧.ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មតាមរូបភាព Pay-Per-Click
ប្រើវេទិកាដូចជា Google Ads ឬការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មតាមប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម ដើម្បី ទៅដល់ទស្សនិកជនគោលដៅបានយ៉ាងឆាប់រហ័ស ។ ធ្វើការស្រាវជ្រាវពាក្យគន្លឹះឱ្យបានហ្មត់ចត់ បង្កើតច្បាប់ចម្លងផ្សាយពាណិជ្ជកម្មដ៏គួរឱ្យទាក់ទាញ និងតាមដានជាប្រចាំ ។
៨.ការវិភាគទិន្នន័យ(Analytics and Data Analysis)
ប្រើប្រាស់ឧបករណ៍វិភាគ ដើម្បីតាមដានដំណើរការនៃកិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងទីផ្សារឌីជីថលរបស់អ្នក ។ វិភាគទិន្នន័យឱ្យបានទៀងទាត់ ដើម្បីយល់ពីអ្វីដែលកំពុងដំណើរការ និងអ្វីដែលត្រូវការការកែលម្អ ។ កែសម្រួលយុទ្ធសាស្ត្ររបស់អ្នកដោយផ្អែកលើការយល់ដឹងដែលទទួលបានពីការវិភាគ ។
៩.បង្កើតទំនាក់ទំនង និងទំនុកចិត្ត(Build Relationships and Trust)
ផ្តោតលើការកសាងទំនាក់ទំនងរឹងមាំជាមួយអតិថិជនរបស់អ្នក ។ ឆ្លើយតបភ្លាមៗចំពោះ ការសាកសួរលើកទឹកចិត្តអតិថិជន និងបង្ហាញសក្ខីកម្ម ដើម្បីបង្កើតទំនុកចិត្ត និងភាពជឿជាក់ ។
១០.បន្តធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពលើនិន្នាការឧស្សាហកម្ម
(Stay Updated on Industry Trends) ទីផ្សារឌីជីថល គឺជាវិស័យថាមវន្ត ដោយមាននិន្នាការ និងបច្ចេកវិជ្ជាវិវត្តន៍យ៉ាងឆាប់រហ័ស ដូច្នេះការទទួលបានព័ត៌មានអំពីការអភិវឌ្ឍចុងក្រោយបំផុត គឺជាការព័ត៌មានសំខាន់សម្រាប់ការផ្លាស់ប្តូរក្នុងក្បួនដោះស្រាយ ដើម្បីធានាថា យុទ្ធសាស្ត្ររបស់អ្នកនៅតែមានប្រសិទ្ធភាព ។
សរុបមកវិញសូមចាំថា ទីផ្សារឌីជីថល គឺជាទីផ្សារដ៏មានប្រសិទ្ធភាព ប៉ុន្តែវាពិបាកនៅក្នុង ការបន្សាំដូច្នេះ ការធ្វើទីផ្សារឌីជីថល គឺជាដំណើរការបន្តដែលទាមទារការសម្របខ្លួន និងមានឆន្ទៈក្នុងការវិវត្ត ។ ចូរសាកល្បងជាមួយយុទ្ធសាស្ត្រអំណត់ និងព្យាយាមដោយអនុវត្តការធ្វើតេស្ត A/B ដើម្បីកំណត់នូវអ្វីដែលសមស្របបំផុតជាមួយអតិថិជនរបស់អ្នក ។ បន្តធ្វើឡើងវិញ និងកែលម្អវិធីសាស្ត្រទីផ្សារឌីជីថលរបស់អ្នកដោយផ្អែកលើទិន្នន័យប្រតិបត្តិការ ៕ ដោយៈ ស ផាត់
ចែករំលែកព័តមាននេះ