ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

Picture

ឧបសគ្គ​ធំ​ៗ​ក្នុង​ការ​ធ្វើ​ទីផ្សារ​ដែល​នាំ​ឲ្យប៉ះពាល់​ដល់​ការ​រកស៊ី

1 ខែ មុន

ឧបសគ្គ​ចម្បង​ក្នុង​ការ​ធ្វើ​ទីផ្សារ​អាច​ប្រែប្រួល​អាស្រ័យ​លើ​ឧស្សាហកម្ម ផលិតផល និង​កាលៈទេសៈ​ជាក់លាក់ ប៉ុន្តែ​បញ្ហា​ប្រឈម​ទូទៅ​មួយ​ចំនួន​រួម​មាន ៖ ១.​ស្វែង​យល់​ពី​អតិថិជន​គោលដៅការ​កំណត់​អត្តសញ្ញាណ និង​ការ​យល់​ដឹង​ពី​ទីផ្សារ​គោលដៅ គឺ​មាន​សារៈសំខាន់​ណាស់ ។ ប្រសិនបើ​អ្នក​ទីផ្សារ​មិន​មានការ​យល់​ដឹង​ច្បាស់លាស់​អំពី​តម្រូវការ…

ឧបសគ្គ​ចម្បង​ក្នុង​ការ​ធ្វើ​ទីផ្សារ​អាច​ប្រែប្រួល​អាស្រ័យ​លើ​ឧស្សាហកម្ម ផលិតផល និង​កាលៈទេសៈ​ជាក់លាក់ ប៉ុន្តែ​បញ្ហា​ប្រឈម​ទូទៅ​មួយ​ចំនួន​រួម​មាន ៖

១.​ស្វែង​យល់​ពី​អតិថិជន​គោលដៅ
ការ​កំណត់​អត្តសញ្ញាណ និង​ការ​យល់​ដឹង​ពី​ទីផ្សារ​គោលដៅ គឺ​មាន​សារៈសំខាន់​ណាស់ ។ ប្រសិនបើ​អ្នក​ទីផ្សារ​មិន​មានការ​យល់​ដឹង​ច្បាស់លាស់​អំពី​តម្រូវការ ចំណូលចិត្ត និង​អាកប្បកិរិយា​របស់​អ្នក​ទស្សនា​របស់​ពួក​គេ នោះ​វា​ពិបាក​ក្នុង​ការ​បង្កើត​យុទ្ធសាស្ត្រ​ទីផ្សារ​ដ៏​មាន​ប្រសិទ្ធភាព ។

២.​ការ​ប្រកួតប្រជែង
នៅ​ក្នុង​ឧស្សាហកម្ម​ជា​ច្រើន​ការ​ប្រកួតប្រជែង គឺ​ខ្លាំង ។ ការ​ឈរ​ចេញពី​ដៃគូ​ប្រកួតប្រជែង និង​ភាព​ខុស​គ្នា​នៃ​ផលិតផល ឬ​សេវាកម្ម​អាច​ជា​បញ្ហា​ប្រឈម​ដ៏​សំខាន់​មួយ ។

៣.​ឧបសគ្គ​ថវិកា
ថវិកា​មាន​កំណត់​អាច​រារាំង​ដល់​ការ​អនុវត្ត​យុទ្ធនាការ​ទីផ្សារ​ដ៏​ទូលំទូលាយ ។ ការ​ស្វែងរក​យុទ្ធសាស្ត្រ និង​បណ្តាញ​ដែល​មាន​ប្រសិទ្ធភាព​ចំណាយ​ក្លាយជា​រឿង​សំខាន់​នៅ​ពេល​ដែល​ធនធាន​ត្រូវ​បាន​រឹត​បន្តឹង ។

៤.​បម្រែបម្រួល​បច្ចេកវិទ្យា​ឆាប់រហ័ស
ទិដ្ឋភាព​ទីផ្សារ​កំពុង​វិវឌ្ឍន៍​ឥត​ឈប់​ឈរ​ជាមួយនឹង​ភាព​ជឿនលឿន​នៃ​បច្ចេកវិទ្យា ។ ការ​បន្ត​ជាមួយនឹង​ឧបករណ៍ និង​និន្នាការ​ថ្មី​ៗ​អាច​ជា​បញ្ហា​ប្រឈម​សម្រាប់​អ្នក​ទីផ្សារ ។

៥.​ការ​វាស់វែង ROI
ការ​បង្ហាញ​ពី​អត្រា​ត្រឡប់​មក​វិញ​លើ​ការ​វិនិយោគ (ROI) គឺជា​កិច្ចការ​ចាំបាច់ ។ ទោះជា​យ៉ាងណា​ក៏​ដោយ ការ​បញ្ជាក់​ពី​លទ្ធផល​ជាក់លាក់​ចំពោះ​សកម្មភាព​ទីផ្សារ​អាច​មាន​ភាព​ស្មុ​គ្រ​ស្មាញ ជា​ពិសេស​ជាមួយនឹង​ភាព​ខុស​គ្នា​នៃ​បណ្តាញ និង​ចំណុច​ដែល​ពាក់ព័ន្ធ​នឹង​ការ​វិវត្តន៍​ទៅ​មុខ​របស់​អតិថិជន ។

៦.​ការ​ព្រួយបារម្ភ​អំពី​ឯកជន​ភាព​ទិន្នន័យ
ការ​ព្រួយបារម្ភ​កាន់តែ​ខ្លាំង​ឡើង អំពី​ឯកជន​ភាព​ទិន្នន័យ​អាច​កំណត់​ការ​ប្រើប្រាស់​បច្ចេកទេស​ទីផ្សារ​ជាក់លាក់ ជា​ពិសេស​អ្នក​ដែល​ពាក់ព័ន្ធ​នឹង​ការ​ប្រមូល និង​ប្រើប្រាស់​ព័ត៌មាន​ផ្ទាល់ខ្លួន ។ ការ​ប្រកាន់ខ្ជាប់​នូវ​បទ​ប្បញ្ញត្តិ​ឯកជន​ភាព គឺ​មាន​សារៈសំខាន់​សម្រាប់​ការ​កសាង​ទំនុកចិត្ត​ជាមួយ​អតិថិជន ។

៧.​ការ​សម្រប​ខ្លួន​ទៅ​នឹង​ការ​ផ្លាស់​ប្តូរ​ឥរិយា​បទ​អ្នក​ប្រើប្រាស់
អាកប្បកិរិយា​របស់​អតិថិជន​មាន​ភាព​ស្វាហាប់ ហើយ​អាច​ផ្លាស់​ប្តូរ​យ៉ាង​ឆាប់រហ័ស ។ អ្នក​ទីផ្សារ​ត្រូវ​តាមដាន​ការ​ផ្លាស់​ប្តូរ​ចំណូលចិត្ត ទម្លាប់​ទិញ និង​បណ្តាញ​ទំនាក់ទំនង ដើម្បី​រក្សា​ទំនាក់ទំនង ។

៨.​បញ្ហា​ប្រឈម​សកលភាវូបនីយកម្ម សម្រាប់​អាជីវកម្ម​ដែល​កំពុង​ប្រតិបត្តិការ​ក្នុង​ទីផ្សារ​ជា​ច្រើន ការ​សម្រប​តាម យុទ្ធសាស្ត្រ ទីផ្សារ​ទៅ​នឹង​បរិយាកាស​វប្បធម៌ ភាសា និង​បទ​ប្បញ្ញត្តិ​ចម្រុះ អាច​ជា​ឧបសគ្គ​យ៉ាង​សំខាន់ ។

៩.​ការ​ច្នៃប្រឌិត
ការ​ច្នៃប្រឌិត គឺជា​ជំហរ​មួយ ដើម្បី​រក្សា​ជំហរ និង​ការ​ឈរ​លើ​ទីផ្សារ​ដែល​មាន​មនុស្ស​ច្រើន​ទាមទារ ការ​ទទួល​បាន​គំនិត​ថ្មី​ៗ​ទាក់ទាញ និង​ខ្លឹមសារ​ថ្មី​ជាប់លាប់ ។

១០.​ការ​កសាង​ភាព​ស្មោះត្រង់​នៃ​ម៉ាក​យីហោ
ការ​បង្កើត និង​រក្សា​ភាព​ស្មោះត្រង់​ចំពោះ អតិថិជន គឺ​ចាំបាច់​សម្រាប់​ភាព​ជោគជ័យ​រយៈពេល​វែង ។ ការ​កសាង​ម៉ាក​យីហោ​ដ៏​រឹង​មាំ និង​ការ​ផ្តល់​តម្លៃ​ជាប់លាប់​ដល់​អតិថិជន​អាច​ជា​ការ​ពិបាក​នៅ​ក្នុង​ទិដ្ឋភាព​ប្រកួតប្រជែង ។

សរុប​មក​ការ​រុករក​បញ្ហា​ប្រឈម​ទាំងនេះ​ដោយ​ជោគជ័យ​ជា​រឿយ​ៗ​តម្រូវ​ឱ្យ​មានការ​រួម​បញ្ចូល​គ្នា​ក្នុង​ការ​គិត​ជា​យុទ្ធសាស្ត្រ ការ​សម្រប​ខ្លួន ការ​ស្រាវជ្រាវ​ទីផ្សារ និង​ការ​យល់​ដឹង​ស៊ីជម្រៅ ទាំង​ផលិតផល និង​អតិថិជន​ជន​គោលដៅ​៕

អត្ថបទសរសេរ ដោយ

កែសម្រួលដោយ