ឧបសគ្គចម្បងក្នុងការធ្វើទីផ្សារអាចប្រែប្រួលអាស្រ័យលើឧស្សាហកម្ម ផលិតផល និងកាលៈទេសៈជាក់លាក់ ប៉ុន្តែបញ្ហាប្រឈមទូទៅមួយចំនួនរួមមាន ៖
១.ស្វែងយល់ពីអតិថិជនគោលដៅ
ការកំណត់អត្តសញ្ញាណ និងការយល់ដឹងពីទីផ្សារគោលដៅ គឺមានសារៈសំខាន់ណាស់ ។ ប្រសិនបើអ្នកទីផ្សារមិនមានការយល់ដឹងច្បាស់លាស់អំពីតម្រូវការ ចំណូលចិត្ត និងអាកប្បកិរិយារបស់អ្នកទស្សនារបស់ពួកគេ នោះវាពិបាកក្នុងការបង្កើតយុទ្ធសាស្ត្រទីផ្សារដ៏មានប្រសិទ្ធភាព ។

២.ការប្រកួតប្រជែង
នៅក្នុងឧស្សាហកម្មជាច្រើនការប្រកួតប្រជែង គឺខ្លាំង ។ ការឈរចេញពីដៃគូប្រកួតប្រជែង និងភាពខុសគ្នានៃផលិតផល ឬសេវាកម្មអាចជាបញ្ហាប្រឈមដ៏សំខាន់មួយ ។
៣.ឧបសគ្គថវិកា
ថវិកាមានកំណត់អាចរារាំងដល់ការអនុវត្តយុទ្ធនាការទីផ្សារដ៏ទូលំទូលាយ ។ ការស្វែងរកយុទ្ធសាស្ត្រ និងបណ្តាញដែលមានប្រសិទ្ធភាពចំណាយក្លាយជារឿងសំខាន់នៅពេលដែលធនធានត្រូវបានរឹតបន្តឹង ។
៤.បម្រែបម្រួលបច្ចេកវិទ្យាឆាប់រហ័ស
ទិដ្ឋភាពទីផ្សារកំពុងវិវឌ្ឍន៍ឥតឈប់ឈរជាមួយនឹងភាពជឿនលឿននៃបច្ចេកវិទ្យា ។ ការបន្តជាមួយនឹងឧបករណ៍ និងនិន្នាការថ្មីៗអាចជាបញ្ហាប្រឈមសម្រាប់អ្នកទីផ្សារ ។

៥.ការវាស់វែង ROI
ការបង្ហាញពីអត្រាត្រឡប់មកវិញលើការវិនិយោគ (ROI) គឺជាកិច្ចការចាំបាច់ ។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ ការបញ្ជាក់ពីលទ្ធផលជាក់លាក់ចំពោះសកម្មភាពទីផ្សារអាចមានភាពស្មុគ្រស្មាញ ជាពិសេសជាមួយនឹងភាពខុសគ្នានៃបណ្តាញ និងចំណុចដែលពាក់ព័ន្ធនឹងការវិវត្តន៍ទៅមុខរបស់អតិថិជន ។
៦.ការព្រួយបារម្ភអំពីឯកជនភាពទិន្នន័យ
ការព្រួយបារម្ភកាន់តែខ្លាំងឡើង អំពីឯកជនភាពទិន្នន័យអាចកំណត់ការប្រើប្រាស់បច្ចេកទេសទីផ្សារជាក់លាក់ ជាពិសេសអ្នកដែលពាក់ព័ន្ធនឹងការប្រមូល និងប្រើប្រាស់ព័ត៌មានផ្ទាល់ខ្លួន ។ ការប្រកាន់ខ្ជាប់នូវបទប្បញ្ញត្តិឯកជនភាព គឺមានសារៈសំខាន់សម្រាប់ការកសាងទំនុកចិត្តជាមួយអតិថិជន ។
៧.ការសម្របខ្លួនទៅនឹងការផ្លាស់ប្តូរឥរិយាបទអ្នកប្រើប្រាស់
អាកប្បកិរិយារបស់អតិថិជនមានភាពស្វាហាប់ ហើយអាចផ្លាស់ប្តូរយ៉ាងឆាប់រហ័ស ។ អ្នកទីផ្សារត្រូវតាមដានការផ្លាស់ប្តូរចំណូលចិត្ត ទម្លាប់ទិញ និងបណ្តាញទំនាក់ទំនង ដើម្បីរក្សាទំនាក់ទំនង ។

៨.បញ្ហាប្រឈមសកលភាវូបនីយកម្ម សម្រាប់អាជីវកម្មដែលកំពុងប្រតិបត្តិការក្នុងទីផ្សារជាច្រើន ការសម្របតាម យុទ្ធសាស្ត្រ ទីផ្សារទៅនឹងបរិយាកាសវប្បធម៌ ភាសា និងបទប្បញ្ញត្តិចម្រុះ អាចជាឧបសគ្គយ៉ាងសំខាន់ ។
៩.ការច្នៃប្រឌិត
ការច្នៃប្រឌិត គឺជាជំហរមួយ ដើម្បីរក្សាជំហរ និងការឈរលើទីផ្សារដែលមានមនុស្សច្រើនទាមទារ ការទទួលបានគំនិតថ្មីៗទាក់ទាញ និងខ្លឹមសារថ្មីជាប់លាប់ ។
១០.ការកសាងភាពស្មោះត្រង់នៃម៉ាកយីហោ
ការបង្កើត និងរក្សាភាពស្មោះត្រង់ចំពោះ អតិថិជន គឺចាំបាច់សម្រាប់ភាពជោគជ័យរយៈពេលវែង ។ ការកសាងម៉ាកយីហោដ៏រឹងមាំ និងការផ្តល់តម្លៃជាប់លាប់ដល់អតិថិជនអាចជាការពិបាកនៅក្នុងទិដ្ឋភាពប្រកួតប្រជែង ។
សរុបមកការរុករកបញ្ហាប្រឈមទាំងនេះដោយជោគជ័យជារឿយៗតម្រូវឱ្យមានការរួមបញ្ចូលគ្នាក្នុងការគិតជាយុទ្ធសាស្ត្រ ការសម្របខ្លួន ការស្រាវជ្រាវទីផ្សារ និងការយល់ដឹងស៊ីជម្រៅ ទាំងផលិតផល និងអតិថិជនជនគោលដៅ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ