ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

Picture

យុទ្ធសាស្ត្រពិសេសដើម្បីកែលម្អឥរិយាបថកូនអ្នកនៅសាលារៀន

1 ឆ្នាំ មុន
  • ភ្នំពេញ

រាជធានីភ្នំពេញ ៖ ការទទួលកំណត់ចំណាំ ឬការហៅទូរស័ព្ទពីគ្រូអំពីអាកប្បកិរិយាមិនល្អរបស់កូនអ្នកអាចជារឿងមិនសប្បាយចិត្តសម្រាប់ឪពុកម្តាយ ។ អ្នក​ប្រហែល​ជា​មាន​អារម្មណ៍​ច្របូកច្របល់ តូចចិត្ត ឬ​ខ្មាសអៀន ទាំងអស់​នេះ​ជា​ប្រតិកម្ម​ធម្មជាតិ ។…

រាជធានីភ្នំពេញ ៖ ការទទួលកំណត់ចំណាំ ឬការហៅទូរស័ព្ទពីគ្រូអំពីអាកប្បកិរិយាមិនល្អរបស់កូនអ្នកអាចជារឿងមិនសប្បាយចិត្តសម្រាប់ឪពុកម្តាយ ។ អ្នក​ប្រហែល​ជា​មាន​អារម្មណ៍​ច្របូកច្របល់ តូចចិត្ត ឬ​ខ្មាសអៀន ទាំងអស់​នេះ​ជា​ប្រតិកម្ម​ធម្មជាតិ ។ ប្រសិនបើកូនរបស់អ្នកមានការឈ្លោះប្រកែកគ្នានៅពេលសម្រាក ឬនិយាយអ្វីមួយមិនសមរម្យចំពោះសិស្ស ឬគ្រូផ្សេងទៀត កុំភ័យស្លន់ស្លោ ។ ជំហានដំបូង គឺត្រូវធ្វើការជាមួយអ្នកគ្រប់គ្រងសាលា និងគ្រូបង្រៀនដើម្បីកំណត់ពីមូលហេតុនៃអាកប្បកិរិយារបស់កូនអ្នក ។ បន្ទាប់មក អ្នក​នឹង​អាច​ចូលរួម​ជាមួយពួកគេ​ក្នុង​ដំណើរ​ការ​បង្កើត​ផែនការ​អាកប្បកិរិយា​ដែល​ឆ្លើយតប​នឹង​តម្រូវការ​របស់​ពួកគេ ។

-ដោះស្រាយបញ្ហាជាមួយកូនរបស់អ្នក ៖ នៅថ្ងៃដែលកូនរបស់អ្នកមានការលំបាកក្នុងការគ្រប់គ្រងអាកប្បកិរិយារបស់ពួកគេ ចូរដោះស្រាយបញ្ហាជាមួយពួកគេអំពីរបៀបដែលពួកគេអាចធ្វើបានកាន់តែប្រសើរនៅថ្ងៃបន្ទាប់ ។ ជាឧទាហរណ៍ សួរកូនរបស់អ្នកពីអ្វីដែលបានកើតឡើង ហើយប្រាប់ពួកគេថា អ្នកចង់ជួយពួកគេឱ្យធ្វើបានល្អនៅថ្ងៃស្អែក ។

-រក្សាភាពស្ងប់ស្ងាត់ ៖ និយាយជាមួយកូនរបស់អ្នកដោយស្ងប់ស្ងាត់ ។ ការប្រើវិធីសាស្រ្តដោះស្រាយបញ្ហាអាចធ្វើឱ្យពួកគេកាន់តែមានឆន្ទៈក្នុងការនិយាយអំពីរបៀបដែលពួកគេមានអារម្មណ៍ ។

-សួរអំពីអ្វីដែលពួកគេកំពុងធ្វើការ ៖ ពេលខ្លះ កុមារអាចពន្យល់យ៉ាងច្បាស់អំពីហេតុផលសម្រាប់អាកប្បកិរិយារបស់ពួកគេ ។ ជាឧទាហរណ៍ កូនរបស់អ្នកប្រហែលជារំខានដល់ថ្នាក់រៀន ដោយសារពួកគេធុញទ្រាន់ ។ ដំណោះ​ស្រាយ​អាច​នឹង​កំពុង​សួរ​គ្រូ​របស់​កូន​អ្នក​ដើម្បី​ផ្តល់​ឱ្យ​ពួកគេ​នូវ​កិច្ចការ​ដែល​ពិបាក​បន្ថែម​ទៀត ។

-មើលប្រសិនបើពួកគេត្រូវការជំនួយបន្ថែម ៖ អាកប្បកិរិយា​មិន​ល្អ​អាច​កើត​ចេញ​ពី​ការ​មិន​ដឹង​ពី​របៀប​ធ្វើ​ការងារ ។ ពួកគេអាចធ្វើសកម្មភាពជាជាងសុំជំនួយ ។ អនុញ្ញាតឱ្យកូនរបស់អ្នកបង្ហាញពីអារម្មណ៍របស់ពួកគេ ។ កុមារជារឿយៗនឹងមិននិយាយអំពីកង្វល់របស់ពួកគេទេ ដោយសារតែពួកគេមានការភ័ន្តច្រឡំ ឬមិនចង់ឱ្យឪពុកម្តាយព្រួយបារម្ភ ។

ខាងក្រោមនេះ គឺជាគំនិតមួយចំនួនសម្រាប់ការនិយាយជាមួយកូនរបស់អ្នក ៖

លើកទឹកចិត្តពួកគេឱ្យចែករំលែកអារម្មណ៍របស់ពួកគេ ៖ ផ្តល់ឱ្យកូនរបស់អ្នកនិយាយអំពីរបៀបដែលពួកគេមានអារម្មណ៍ និងមូលហេតុ បើទោះបីជាការនិយាយរបស់ពួកគេមិនសមហេតុផល ឬគំនិតរបស់ពួកគេមានភាពច្របូកច្របល់ក៏ដោយ ។ រឿងសំខាន់គឺថាពួកគេកំពុងបង្ហាញខ្លួនឯង ។

ផ្តល់ការធានា ៖ នៅពេលដែលពួកគេចែករំលែករួចរាល់ហើយ សូមបញ្ជាក់ម្តងទៀតថា វាមិនអីទេក្នុងការមានអារម្មណ៍តូចចិត្ត ប៉ុន្តែសូមធានាពួកគេឡើងវិញថា ពួកគេមានសុវត្ថិភាព ។ អ្នកប្រហែលជាចង់ចែករំលែកគំនិតអំពីរបៀបដែលអ្នកដោះស្រាយជាមួយនឹងភាពតានតឹង និងការថប់បារម្ភ ។បន្ទាប់មក សូមធ្វើការជាមួយគ្នាដើម្បីស្វែងរកដំណោះស្រាយដែលស័ក្តិសមនឹងតម្រូវការរបស់ពួកគេ ។

ផ្តល់ឱ្យពួកគេនូវជម្រើស ៖ កុមារក្លាយជាអ្នកមានអំណាចនៅពេលដែលពួកគេមានអារម្មណ៍ថា ពួកគេហាក់ដូចជាមានការគ្រប់គ្រងលើជីវិតរបស់ពួកគេ ។ ដូចគ្នានេះដែរ ការមានសិទ្ធិជ្រើសរើសអាចកាត់បន្ថយការភ័យខ្លាចបាន ។ ចូរមានចិត្តអាណិតអាសូរចំពោះបញ្ហាដែលកូនរបស់អ្នកកំពុងជួបប្រទះ ហើយស្វែងរកវិធីដើម្បីផ្តល់ឱ្យពួកគេនូវការគ្រប់គ្រងខ្លះៗនៅក្នុងជីវិតរបស់ពួកគេ ដូចជាអនុញ្ញាតឱ្យពួកគេសម្រេចចិត្តថា តើត្រូវវេចខ្ចប់អ្វីសម្រាប់អាហារថ្ងៃត្រង់របស់ពួកគេ ឬសម្លៀកបំពាក់មួយណាដែលត្រូវស្លៀក ។

ចៀសវាងសម្ពាធ ៖ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ ប្រសិនបើកូនរបស់អ្នកមិនទាន់ត្រៀមខ្លួន ឬចង់និយាយទេ កុំដាក់សម្ពាធលើពួកគេ ។ ផ្ទុយទៅវិញ នៅពេលក្រោយកូនរបស់អ្នកមានថ្ងៃល្អ សូមសួរពួកគេពីអ្វីដែលពួកគេបានធ្វើ និងរបៀបដែលអ្វីៗបានដើរទៅមុខ ដើម្បីជួយពួកគេឱ្យយល់កាន់តែច្បាស់អំពីអ្វីដែលបានដំណើរការ ៕

អត្ថបទនេះផលិតឡើងក្រោមកិច្ចសហប្រតិបតិ្តការជាមួយបណ្តាញគ្រឹះស្ថានអប់រំ វេសឡាញ អេឌ្យូខេសិន គ្រុប ។ បណ្តាញគ្រឹះស្ថាអប់រំ វេសឡាញ អេឌ្យូខេសិន គ្រុប នឹងបើកដំណើរការបណ្តាញអប់រំថ្មីបន្ថែមទៀតគឺ «សាលារៀនសហគមន៍ ២១» នៅតំបន់ក្រាំងធ្នង់ និងតំបន់ព្រែកអញ្ចាញ ។

សាលារៀនមានកម្មវិធីមត្តេយ្យភាសាអង់គ្លេស និងភាសាខ្មែរ កម្មវិធីចំណេះទូទៅខ្មែរ កម្មវិធីភាសាអង់គ្លេសជាមួយតម្លៃសមរម្យ និងបញ្ចូលកម្មវិធីទម្លាប់ល្អទាំង ៧ សម្រាប់បុគ្គលឆ្មើម កម្មវិធីបណ្តុះបណ្តាលផ្នែកហិរញ្ញវត្ថុ និងកម្មវិធី STEM ។ សាខាទាំងពីរចាប់ទទួលចុះឈ្មោះសិស្សចូលរៀនរៀងរាល់ថ្ងៃ ។ ព័ត៌មានបន្ថែម សូមទំនាក់ទំនងលេខទូរស័ព្ទ 092 24 31 68 / 071 95 55 837 ។