សហរដ្ឋអាមេរិក ៖ ក្រុមស្រាវជ្រាវទីផ្សារឌីជីថលមួយបានកត់ត្រាពីការលក់តាមអនឡាញក្នុងកម្រិតខ្ពស់បំផុត គឺស្មើនឹង៣,៣៤ប៊ីលានដុល្លារអាមេរិកសម្រាប់ការទិញទំនិញនៅថ្ងៃសុក្រពណ៌ខ្មៅ ។
យោងតាម Adobe Digital Insights (ADI) កាលពីថ្ងៃសៅរ៍ឱ្យដឹងថា វាកើនឡើងក្នុងអត្រា២១,៦% បើធៀបនឹងរយៈពេលដូចគ្នាឆ្នាំមុន ស្មើនឹង២៩០លានដុល្លារ លើសការព្យាករ៣,០៥ប៊ីលានដុល្លារនៃការលក់ទំនិញប្រពៃណី បន្ទាប់ពីថ្ងៃឈប់សម្រាកអរព្រះគុណ ។
ការទិញទំនិញអនឡាញតាមរយៈទូរស័ព្ទចល័ត នៅថ្ងៃសុក្រពណ៌ខ្មៅឆ្នាំនេះ ត្រូវបានចុះបញ្ជីថ្ងៃដំបូងស្មើនឹងជាង១ប៊ីលានដុល្លារ ។ ការលក់តាមរយៈទូរស័ព្ទដៃ មានចំនួនសរុប១,២ប៊ីលានដុល្លារ ឬស្មើនឹង៣៦%នៃការលក់តាមអនឡាញទាំងអស់ និងកើនឡើង៣៣%លើសរយៈពេលដូចគ្នាឆ្នាំមុន ។
ការស្រាវជ្រាវរបស់ ADI បានពឹងផ្អែកតាមការវិភាគនៃការជ្រើសរើស អនាមិក និងការប្រមូលទិន្នន័យពីក្រុមហ៊ុនជាង៥.០០០ ដែលប្រើកម្មវិធី Adobe Digital Marketing Cloud ដើម្បីទទួលបានទិន្នន័យពិតប្រាកដ និងការវិភាគសកម្មភាពនៅលើគេហទំព័រ បណ្តាញសង្គម និងការផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ