ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

Picture

ទេស​រដ្ឋមន្ត្រី ស៊ុន ចាន់​ថុ​ល ចុះ​ត្រួតពិនិត្យ​គុណ​ភាពរឹងមាំ និង​អាច​ប្រើប្រាស់​ជាប់​បាន​យូរអង្វែង នៃ​ផ្លូវ​ខេត្ត​លេខ​១៤៨

1 ខែ មុន

ខេត្តព្រះសីហនុ​ ៖ ឯកឧត្ដម​ទេស​រដ្ឋមន្ត្រី ស៊ុន ចាន់​ថុល រដ្ឋមន្ត្រី​ក្រសួងសាធា​រណកា​រ និង​ដឹកជញ្ជូន ថ្ងៃទី0២ ខែធ្នូ ឆ្នាំ២០២១…

ខេត្តព្រះសីហនុ​ ៖ ឯកឧត្ដម​ទេស​រដ្ឋមន្ត្រី ស៊ុន ចាន់​ថុល រដ្ឋមន្ត្រី​ក្រសួងសាធា​រណកា​រ និង​ដឹកជញ្ជូន ថ្ងៃទី0២ ខែធ្នូ ឆ្នាំ២០២១ បាន អញ្ជើញ​ដឹកនាំ​ក្រុមការងារ​បច្ចេកទេស​ពាក់ព័ន្ធរបស់ក្រ​សួង អញ្ជើញ​ចុះ​ពិនិត្យ​គុណភាព និង សកម្មភាព ការងារ​សា​ង​សង់​ នៃ​ការដ្ឋាន​ស្ថាបនា​កំណាត់ផ្លូ​វ​ខេត្ត​លេខ១៤៨ និង​ប្រព័ន្ធ​លូ​បង្ហូរ ដោយមាន​ការចូលរួម​ពី ក្រុមការងារ​បច្ចេកទេស​មន្ទីរ​សាធារណការ និង​ដឹកជញ្ជូន​ខេត្ត​ព្រះសីហនុ តំណាង​ក្រុមហ៊ុន​សាងសង់ ទីប្រឹក្សា​បច្ចេកទេស និង​ភាគី​ពាក់ព័ន្ធ ដើម្បី​ធានា​ថា​សំណង់​ដែល​សាងសង់ រួច​មានគុណ​ភាពរឹងមាំ ស្របតាម​ស្តង់​ដា​បច្ចេកទេស ដែល​បាន​កំណត់ ប្រើប្រាស់​ជាប់​បាន​យូរ និង​កាត់បន្ថយ​ការ​ចំណាយ ថវិកាជាតិ​ក្នុង​ការ​ជួសជុល​ថែទាំ​ ។

ថ្លែង​ក្នុង​ដំណើរ​ចុះ​ពិនិត្យ​កំណាត់ផ្លូវ​នេះ ឯកឧត្តម​ទេស​រដ្ឋមន្ត្រី បាន​ណែនាំ​ឱ្យ​ក្រុមហ៊ុន​ទទួល​ម៉ៅការ​សាង សង់​យកចិត្ត​ទុកដាក់​ដោយ​ស្មារតី​ទទួលខុសត្រូវ​ខ្ពស់ ​លើ​ការងារ​សាងសង់​ប្រព័ន្ធ​លូ​បង្ហូរ ដោយ​អនុលោម តាម​ស្តង់​ដា​បច្ចេកទេស​ ដែល​បាន​កំណត់ ធ្វើ​យ៉ាងណា​ធ្វើ​ម្តង​ឱ្យ​ហើយ​កុំ​ធ្វើ​ម្តង​ទៀត​នាំ​ឱ្យ​ខាតបង់​ពេល វេលា និង​ថវិកា ដែល​រាជរដ្ឋាភិបាល​រកបាន​ដោយ​លំបា​ក ​។

ការស្ថាបនា​ផ្លូវ​នេះ ​មានការ​ប្រើប្រាស់​ម៉ាស៊ីន​អ៊ុត​បេ​តុង (Concrete Paving Machine) ទំនើប ដែល​ធ្វើ​ឱ្យ ផ្ទៃ​ផ្លូវ​មាន​ភាព​រាបស្មើ​ល្អ និង​រក្សា​បាន​គុណភាព​បេតុង ដែល​ជួយ​ឱ្យ​ផ្លូវ​រឹងមាំ​ ជាប់​បាន​យូរ និង​ជា​ផ្លូវ​ទី១ នៅ​កម្ពុជា​ដែល​ប្រើ​ម៉ាស៊ីន​ឆូត​កាត់​ធ្វើ​ក្រឡាផ្ទៃ​បេតុង ដើម្បី​កុំឱ្យ​យានយន្ត​រអិល​ក្នុង​ពេល​បើកបរ និង​គ្រប់ គ្រង​ស្នាមប្រេះ​បាន​ល្អ ដែល​កន្លងមក​ការ​ឆូត​កាត់​ផ្លូវ​បេតុង (ទទឹង​ផ្លូវ) ត្រូវ​បាន​ធ្វើឡើង​ដោយដៃ​ប៉ុណ្ណោះ​ ។

កំណាត់ផ្លូវ​នេះ​ សាងសង់​ដោយក្រុម​ហ៊ុន​សាជីវកម្ម​ស្ពាន​ថ្នល់​ចិន (CRBC) ដោយ​ប្រើប្រាស់​ថវិកា​សន្សំ របស់​ជាតិ ក្រោម​ការ​ត្រួតពិនិត្យ​បច្ចេកទេស​ដោយ នាយកដ្ឋាន​ផ្លូវថ្នល់ នាយកដ្ឋាន​ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ សាធារណៈ និង​នាយកដ្ឋាន​បច្ចេកទេស​សាធារណការ និង​ដឹកជញ្ជូន នៃ​អគ្គនាយក​ដ្ឋាន​បច្ចេកទេស ក្រសួងសាធារណការ និង​ដឹកជញ្ជូន ដែល​គ្រោង​ចំណាយពេល​សាងសង់​ចំនួន ២៨ខែ​ ។

គម្រោង​នេះ បាន​ចាប់​បើក​ការដ្ឋាន​សាងសង់​ កាលពី​ថ្ងៃ​ទី១៧ ខែមេសា ឆ្នាំ២០២០ ហើយ​គិត​មក​ត្រឹម​សប្តាហ៍​ទី៤ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ២០២១ ការងារ​សាងសង់​សម្រេច​បាន​ប្រមា​ណ ៤០,៨៩% ដែល​លឿន​ជាង​ផែនការ​ប្រមា​ណ ១,៥៥% ។

សូមជម្រាប​ជូន​ថា​ ផ្លូវ​ខេត្ត​លេខ១៤៨ ចាប់ពី​រង្វង់​មូល​ស្ទឹងហា​វ ដល់ កំពង់ផែ​ស្វយ័ត​ក្រុង​ព្រះសីហនុ ខេត្ត​ព្រះសីហនុ ស្ថាបនា​ដោយ​ក្រាល​បេតុង​សរសៃ​ដែក ប្រវែង២២,៣៤៧ គីឡូម៉ែត្រ ទទឹង១១ម៉ែត្រ កម្រាស់២៦សង់ទីម៉ែត្រ និង​ចិញ្ចើម​ក្រួស​ក្រហម ០,៥០ម៉ែត្រ​សងខាង ចាប់ពីPK២៤+៣៥០ ដល់ PK៤៣ +០២៥ (មាន​ស្រទាប់Sub Base ១៥សង់ទីម៉ែត្រ និង​ស្រទាប់ Base Course កម្រាស់ ៣០ សង់ទីម៉ែត្រ) ។

កំណាត់ផ្លូវ​នេះ​ គឺជា​ផ្លូវវាង​ក្រុង​ដ៏​មាន​សក្ដានុពល​ សម្រាប់​បម្រើ​ឱ្យ​ការ​ដឹកជញ្ជូន ទំនិញ​នាំចេញ-ចូល​តាម នាវា កសិផល និង​ជលផល​របស់​បងប្អូន​ប្រជាពលរដ្ឋ នៅ​ស្រុក​ស្ទឹងហាវ ក៏ដូចជា​បងប្អូន​រស់នៅ​តំបន់ ទំនប់រលក​ចាស់ ​នៃ​ក្រុង​ព្រះសីហនុ​ទៅកាន់​ទី​ផ្សារ កាន់តែ​មាន​លក្ខណៈ ងាយស្រួល ឆាប់រហ័ស និង ចំណាយ តិច និង​ចូលរួម​ចំណែក​ដល់​ការកាត់បន្ថយ​ការ​កកស្ទះ​ចរាចរណ៍ យានយន្ត​ដឹកជញ្ជូន​ទំនិញ​ធុន ធ្ងន់​តាមផ្លូវ​ជាតិ​លេខ៤ផង​ដែរ ​៕

Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture