រដ្ឋាភិបាលពន្លឿនគម្រោងសាងស់ផ្លូវ ៣៨ ខ្សែ នៅក្រុងសៀមរាបឱ្យចប់នៅចុងឆ្នាំនេះ
- ភ្នំពេញ
រាជធានីភ្នំពេញ ៖ ផ្លូវ ៣៨ ខ្សែនៅខេត្តសៀមរាបដែលចាប់ផ្ដើមបើកការដ្ឋានសាងសង់កាលពីអំឡុងខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ ២០២០ កន្លងទៅនេះ បាន និងកំពុង…
រាជធានីភ្នំពេញ ៖ ផ្លូវ ៣៨ ខ្សែនៅខេត្តសៀមរាបដែលចាប់ផ្ដើមបើកការដ្ឋានសាងសង់កាលពីអំឡុងខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ ២០២០ កន្លងទៅនេះ បាន និងកំពុង…
រាជធានីភ្នំពេញ ៖ ផ្លូវ ៣៨ ខ្សែនៅខេត្តសៀមរាបដែលចាប់ផ្ដើមបើកការដ្ឋានសាងសង់កាលពីអំឡុងខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ ២០២០ កន្លងទៅនេះ បាន និងកំពុង សាងសង់យ៉ាងមមាញឹកទោះបីជាកម្ពុជាជួបវិបត្តិនឹងកូវីដ ១៩ ធ្ងន់ធ្ងរជាងកាលពីឆ្នាំមុនក្ដី ។ គម្រោងនេះ រដ្ឋាភិបាលក៏បាននិងកំពុងជំរុញឱ្យក្រុមការងារពន្លឿនការសាងសង់ដោយគ្រោងបញ្ចប់នៅចុងឆ្នាំ ២០២១ នេះ ។
យោងតាមសេចក្តីប្រកាសព័ត៌មានរបស់ក្រសួងសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូននៅថ្ងៃទី ២០ កក្កដា ២០២១ នេះ ឱ្យដឹងថា រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូន ឯកឧត្តម ស៊ុន ចាន់ថុល ក៏បាននិងកំពុងឱ្យរៀបចំខឿនចិញ្ចើមផ្លូវសម្រាប់អ្នកថ្មើជើង ដើម្បីលើកកម្បស់សោភ័ណភាពសុវត្ថិភាពសងខាងផ្លូវ និងភាពទាក់ទាញដល់ភ្ញៀវជាតិ និងអន្តរជាតិ ស្របតាមបទដ្ឋានបច្ចេកទេស ស័ក្ដិសមជាទីក្រុងទេសចរណ៍សម័យទំនើប និងពិនិត្យគុណភាពនៃការចាក់បេតុងស្ពាន និងផ្លូវដើម្បីធានាដល់គុណភាពរឹងមាំ អាចប្រើប្រាស់ជាប់បានយូរអង្វែង នៃគម្រោងសាងសង់ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវ ៣៨ ខ្សែក្នុងក្រុងសៀមរាប ខេត្តសៀមរាប ។
គម្រោងកែលម្អហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវក្នុងក្រុងសៀមរាប ខេត្តសៀមរាបចំនួន ៣៨ ខ្សែនេះ មានប្រវែងសរុប ១០៨,៧៤ គីឡូម៉ែត្រ ប្រើប្រាស់ថវិកាជាតិសរុបប្រមាណជាង ១៤៩ លានដុល្លារអាមេរិក ដោយក្នុងនោះចំនួន ៩ លានដុល្លារអាមេរិក ចំណាយលើការងារចាំបាច់ក្នុងការរៀបចំស្ថាបនាប្រព័ន្ធបង្ហូរទឹកភ្លៀង និងទឹកកខ្វក់ ឋិតក្រៅគម្រោងសាងសង់ខ្សែផ្លូវទាំង ៣៨ នេះ ចំណាយពេលសាងសង់ចំនួន ១៣ ខែ គ្រោងនឹងបញ្ចប់នៅចុងឆ្នាំ ២០២១ ។
គម្រោងនេះអនុវត្តដោយអង្គភាពសាងសង់ចំនួន ០៨ រួមមាន ៖ ១) កងវិស្វកម្មលេខ ១៧៨ ស្ពាន-ថ្នល់ នៃនាយកដ្ឋានវិស្វកម្ម, ២) កងវិស្វកម្មសម្តេច តេជោ ខេត្តសៀមរាប, ៣) កងវិស្វកម្មតេជោ ហ៊ុន សែន សៀមរាប, ៤) អគ្គនាយកដ្ឋាន សាធារណការ, ៥) អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់, ៦) នាយកដ្ឋាន គ្រឿងចក្រនិងស្ថាបនាផ្លូវ, ៧) នាយកដ្ឋាន ជួសជុល និងថែទាំផ្លូវថ្នល់ និង ៨) មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនខេត្តសៀមរាប និងត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេសដោយក្រុមការងារអន្តរ ក្រសួងចំនួន៩ក្រុមដើម្បីធានាបាននូវគុណភាពជាប់រឹងមាំ ប្រើប្រាស់បានយូរអង្វែងតាមអាយុកាលមាន និងសម្រេចការងារឱ្យបានទាន់ពេលវេលា ។
ការសាងសង់ត្រូវបានបែងចែកជាបួនប្រភេទរួមមាន ៖ ក) ផ្លូវជួសជុលដោយអ៊ុតបេតុងកៅស៊ូ (AC) បន្ថែមពីលើ កម្រាស់ ៥ សង់ទីម៉ែត្រ ប្រវែងសរុប ៣៥,៨៧ គីឡូម៉ែត្រ, ខ) ផ្លូវស្ថាបនាដោយក្រាលបេតុង សរសៃដែក កម្រាស់ ២០ សង់ទីម៉ែត្រ រួចអ៊ុតក្រាលបេតុងកៅស៊ូ (AC) ពីលើ កម្រាស់ ៥ ទៅ ៧ សង់ទីម៉ែត្រ ប្រវែងសរុប ៩,៣៨ គីឡូម៉ែត្រ, គ) ផ្លូវជួសជុលដោយក្រាលថ្មម៉ិច រួចអ៊ុតបេតុងកៅស៊ូ (AC) ពីលើ កម្រាស់ ៥ ទៅ ៧ សង់ទីម៉ែត្រ ប្រវែងសរុប១ ០,៨៨០ គីឡូម៉ែត្រ, ឃ) ផ្លូវស្ថាបនាដោយក្រាលបេតុង សរសៃដែក កម្រាស់ ២០ ទៅ ២៥ សង់ទីម៉ែត្រ ប្រវែងសរុប ៥២,៥៩ គីឡូម៉ែត្រ ។
គម្រោងសាងសង់ផ្លូវចំនួន ៣៨ ខ្សែក្នុងទីរួមខេត្តសៀមរាប ខេត្តសៀមរាបនេះ មានគោលដៅប្រែក្លាយក្រុងសៀមរាប ខេត្តសៀមរាបឱ្យក្លាយជាទីក្រុងដ៏ទំនើបពោរពេញដោយសោភ័ណភាព បរិស្ថានល្អសម្រាប់ការ រស់នៅ ឱ្យសក្តិសមជាទីក្រុងទេសចរណ៍ វប្បធម៌ និងប្រវត្តិសាស្ត្រ អាចទាក់ទាញភ្ញៀវទេសចរណ៍បានកាន់តែច្រើនសំដៅលើកស្ទួយសេដ្ឋកិច្ចជាតិឱ្យកាន់តែមានការរីកចម្រើន ព្រមទាំងធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងដល់តភ្ជាប់ពីទីប្រជុំជនក្រុងសៀមរាបទៅកាន់តំបន់ដាច់ស្រយាលផងដែរ ។
សូមជម្រាបជូនថា ៖ យោងតាមរបាយការណ៍របស់អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស នៃក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន វឌ្ឍនភាពគម្រោងសាងសង់ ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវចំនួន ៣៨ ខ្សែនៅក្រុងសៀមរាប ខេត្តសៀមរាបនេះ គិតត្រឹមថ្ងៃទី ១២ ខែកក្កដា ឆ្នាំ ២០២១ សម្រេចបាន ៦៦,៣៤% ប្រើប្រាស់រយៈពេលសាងសង់ចំនួន ៧ ខែ ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ