ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

Picture

អ្វីទៅដែលហៅថាលិង្គ​អន្តរធាន ?

4 ឆ្នាំ មុន

លិង្គ​អន្តរធាន​សំដៅ​ដល់​ការ​សាបសូន្យ​នៃ​អ្នកបួសនៅក្នុងព្រះពុទ្ធសាសនា ។ ព្រះ​សម្ពុទ្ធ​ត្រាស់​នឹង​ព្រះ​អានន្ទ​យ៉ាងនេះ​ថា កាល​កន្លង​ទៅ​ៗ ការ​កាន់​បាត្រ​កាន់​ចីវរ​, បត់ លា ឈាន ឈាន​ទៅ​មុខ ឈាន​ថយ…

លិង្គ​អន្តរធាន​សំដៅ​ដល់​ការ​សាបសូន្យ​នៃ​អ្នកបួសនៅក្នុងព្រះពុទ្ធសាសនា ។ ព្រះ​សម្ពុទ្ធ​ត្រាស់​នឹង​ព្រះ​អានន្ទ​យ៉ាងនេះ​ថា កាល​កន្លង​ទៅ​ៗ ការ​កាន់​បាត្រ​កាន់​ចីវរ​, បត់ លា ឈាន ឈាន​ទៅ​មុខ ឈាន​ថយ មើលទៅ​មុខ មើល​ឆ្វេង ស្ដាំ មិន​សមរម្យ តាម​សមណ​ភាវៈ និងមិន​ជាទី​ជ្រះថ្លា​នៃ​ពុទ្ធបរិស័ទ​ឡើយ ។

ពួក​ភិក្ខុ​ដាក់​បាត្រ​ត្រង់​ចុង​ដើមដៃ​ហើយ​ត្រាច់​ទៅ ដូច​ពួក​និគ្រន្ថ​កាន់​បាត្រ​ធ្វើ​ពីរ​លា​ឃ្លោក ឬ​សំបក​ឃ្លោក ប៉ុន្តែ​លិង្គ​នៅ​មិន​ទាន់​អន្តរធាន​ទេ ។ កាល​កន្លង​ទៅ​ៗ ពួក​ភិក្ខុ​ដាក់​បាត្រ​អំពី​ដើមដៃ​យួរ​ដោយ​ដៃ ដោយ​សង្រែក​ត្រាច់​ទៅ ។ កាល​កន្លង​ទៅ​ៗ ភិក្ខុ​មិន​ជ្រលក់ចីវរ កាត់សំពត់​ធ្វើ​ចីវរ​ចោះ​តែ​ក្រវិល​ហើយ​ដាក់​ពិន្ទុកប្បៈ​ប៉ុណ្ណោះ​ប្រើប្រាស់​ទៅ ។

តម​ក ចោះ​តែ​ក្រវិល មិន​ធ្វើ​ពិន្ទុកប្បៈ ។ តម​ក មិន​ធ្វើ​ទាំង​ពីរ កាត់​តែ​សំពត់​ស្លៀក​ត្រាច់​ទៅ​ដូច​បរិ​ព្វា​ជក ។

កាល​កន្លង​ទៅ​ៗ ពួក​ភិក្ខុ​គិត​ថា គ្មាន​ប្រយោជន៍​អ្វី​ដោយ​សំពត់ ក៏​ចង​សាដក​នឹង​ដៃ​ខ្លះ​និង​ក​ខ្លះ ផ្សើម​សក់​ឲ្យ​ទទឹក​ខ្លះ ចិញ្ចឹម​កូន​ប្រពន្ធ​ធ្វើស្រែ​ចិញ្ចឹមជីវិត​ជា​ធម្មតា ។ កាលនោះ​ជន​ណា​មាន​ទក្ខិណាទាន​ដល់​ជន​ពួក​នេះ ឧទ្ទិស​ចំពោះ​សង្ឃ​នឹង​បាន​ផល​ច្រើន ។

ព្រះ​មានជោគ​ត្រា​ស់ំដៅ​រឿង​នេះ​ថា ម្នាល​អានន្ទ ក្នុង​កាល​អង្វែង​ទៅ​អនាគត​នឹង​មាន​ពួក​អ្នកបួស​គ្រាន់តែ​យក​សំពត់​កា​សាវៈ​បង់ក ទ្រុស្តសីល មានធម៌​អាក្រក់​, ពួក​ជន​នឹង​ឲ្យ​ទាន​ក្នុង​ពួក​អ្នកបួស​ទាំងនោះ ។ ម្នាល​អានន្ទ ក្នុង​កាលនោះ តថាគត​ពោល​ថា សង្ឃ​គ​តា​ទក្ខិណាទាន​នោះ​ក៏​មាន​ផល​ច្រើន ។

តម​ក កាល​កន្លង​ទៅ​ៗ ពួក​អ្នកបួស​ទាំងនោះ​នាំ​គ្នា​ធ្វើអំពើ​ផ្សេង​ៗ គិត​ថា​ការ​នេះ​នាំ​យឺតយូរ យើង​មាន​ប្រយោជន៍​អ្វី​ដល់​វត្ថុ​ទាំងនោះ ហើយ​ក៏​គ្រវាត់​សំពត់​កា​សាវៈ​នោះ​ចោល​ក្នុង​ព្រៃ ។ ក្នុង​កាលនោះ លិង្គ​ឈ្មោះ​ថា អន្តរធាន​ហើយ ៕ សាន សារិន

អត្ថបទសរសេរ ដោយ

កែសម្រួលដោយ