វិធីប្រើប្រាស់ហ្វ្រាំងម៉ូតូឱ្យបានត្រឹមត្រូវនៅពេលលោកអ្នកបើកបរលើដងផ្លូវគឺជារឿងសំខាន់មិនអាចធ្វេសប្រហែសបានឡើយគឺតម្រូវឱ្យមានជំនាញយ៉ាងពេញលេញផងដែរទើបអាចគេចផុតពីគ្រោះថ្នាក់ ។
ខាងក្រោមនេះគឺជារបៀបនៃការប្រើហ្វ្រាំងម៉ូតូឱ្យបានត្រឹមត្រូវ ៖
១-ប៉ាន់ស្មានពីលក្ខខណ្ឌផ្សេងៗនិងអ្វីដែលនៅជុំវិញអ្នក
-សម្លឹងទៅមុខផ្ដោតលើស្ថានភាពផ្លូវ ។ តើមានឧបសគ្គឬយ៉ាងណានៅលើផ្លូវនោះ0x017d7 តើផ្លូវមានស្ថានភាពស្ងួត ឬសំណើម ? តើជាផ្លូវក្រួសឬយ៉ាងណា0x017d7 ពិចារណាពីអាយុកាលក៏ដូចជាក្រឡាកង់ម៉ូតូរបស់អ្នក ។ តើវាមានក្រឡាពេញមានសមត្ថភាពអាចបញ្ឈប់ល្បឿនបានអតិបរមាឬយ៉ាងណា ? ក្នុងចំណោមលក្ខខណ្ឌទាំងនេះជាការផ្លាស់ប្ដូររយៈចម្ងាយនៃការបញ្ឈប់ល្បឿនម៉ូតូ និងការប្រតិកម្មនៃហ្វ្រាំងផងដែរ ។
– ជាន់ហ្វ្រាំងដោយប្រុងប្រយ័ត្នក្នុងលក្ខខណ្ឌផ្លូវរអិល ។ បច្ចេកទេសសម្រាប់ការជាន់ហ្វ្រាំងលើផ្លូវរអិលគឺអនុវត្តដូចគ្នាចាំបាច់ត្រូវតែបង្កើនការឈប់ឱ្យបានជាអតិបរមា ។
២-អនុវត្តការជាន់ហ្វ្រាំងឱ្យទៀងទាត់ ។
-ដើម្បីក្លាយជាអ្នកស្ទាត់ជំនាញក្នុងការគ្រប់គ្រងម៉ូតូរបស់អ្នកគឺការឧស្សាហ៍ជាន់ហ្វ្រាំងឱ្យញឹកញាប់នឹងកាន់តែអាចទទួលបាននូវដំណើរការយ៉ាងរលូនដែរហើយអ្នកនឹងសាំុជាមួយសកម្មភាពនោះទៀតផង ។ ម្យ៉ាងវិញទៀតអ្នកក៏កាន់តែអាចគ្រប់គ្រងម៉ូតូរបស់ខ្លួនបានយ៉ាងងាយផងដែរ ។ សរុបមកការអនុវត្តគោលការណ៍ទី២នេះនឹងនាំឱ្យកាន់តែមានភាពជឿជាក់ក្នុងការប្រើហ្វ្រាំងក្នុងស្ថានការបន្ទាន់ ។
៣-អនុវត្តតាមសេចក្ដីណែនាំនៃការជាន់ហ្វ្រាំងដើម្បីបញ្ឈប់ល្បឿនម៉ូតូក្នុងលក្ខខណ្ឌទូទៅ ។ រយៈចម្ងាយត្រូវបានផ្ដល់ឱ្យដើម្បីបញ្ឈប់ល្បឿនគឺកាន់តែឆ្ងាយកាន់តែប្រសើរដើម្បីឱ្យសមមូលនឹងការបង្កើនល្បឿនរបស់អ្នក ។
-ដាក់សម្ពាធបន្តិចម្ដងៗទាំងនៅលើហ្វ្រាំងមុខនិងហ្វ្រាំងក្រោយក្នុងពេលតែមួយ ។ ភាគច្រើនថាមពលបញ្ឈប់ល្បឿនគឺស្ថិតនៅហ្វ្រាំងមុខដូច្នេះសម្ពាធកាន់តែច្រើនគួរតែដាក់បន្ទុកលើវាធៀបនឹងហ្វ្រាំងក្រោយ ហើយនៅគ្រានោះទម្ងន់ភាគផ្ទុកលើផ្នែកខាងមុខ។ កត្ដានេះកើតឡើងដោយសារតែកម្លាំងសង្កត់របស់ចំពស់បង្កើនកម្លាំងទំនាញលើកង់មុខ ។
-ព្រលែងសម្ពោធហ្វ្រាំងក្រោយបង្កើនសម្ពាធលើហ្វ្រាំងមុខ ។ នៅពេលដែលម៉ូតូអ្នកបន្ថយល្បឿនទម្ងន់នឹងងាកចេញពីផ្នែកខាងមុខមកប្រមូលផ្ដុំនៅបូមក្រោយវិញ ។ ប្រសិនបើមិនព្រលែងហ្វ្រាំងអ្នកនឹងគ្រោះថ្នាក់បណ្ដាលមកពីការជាប់គាំងកង់ម៉ូតូជាមិនខាន ។
សរុបមកព្រលែងហ្វ្រាំងមុខយឺតៗហើយដាក់សម្ពាធស្រាលទៅលើហ្វ្រាំងក្រោយពោលគឺព្រលែងហ្វ្រាំងទាំងពីរតែម្ដង ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ