ការបញ្ចេញផ្សែងពីសឺម៉ាំងបន្ទាប់ពីរថយន្តបានបញ្ឆេះកម្តៅម៉ាស៊ីនសមល្មមគឺកើតចេញពីដំណើរនៃការដុតបញ្ឆេះប្រេងឥន្ធនៈក្នុងបន្ទប់ចំហេះ ។ ប្រសិនបើផ្សែងដែលចេញមកពីសឺម៉ាំងនោះមានលាយឡំដោយប្រេងម៉ាស៊ីនបញ្ហាភាគច្រើនមិនបណ្តាលមកពីប្រេងឡើយ ។
ដូច្នេះវិធីសាស្ត្រ ក្នុងការវិនិច្ឆ័យរកបញ្ហាគឺមានតែសង្កេតមើលទៅពណ៌នៃផ្សែងចេញមក។ នោះវានឹងបញ្ជាក់ប្រាប់លោកអ្នកនូវតំបន់ខុសប្រក្រតីរបស់ម៉ាស៊ីនដែលបណ្តាលឲ្យជួបករណីនេះ ៖
ផ្សែងពណ៌ខ្មៅ
១-ពិនិត្យរកមើលស៊ូប៉ាប់នៃប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រងការបញ្ចេញឧស្ម័នរបស់រថយន្តដែលស្ថិតនៅក្បែរឧបករណ៍ផ្គត់ផ្គង់ល្បាយខ្យល់និងប្រេងដែលបញ្ជូនទៅស៊ីឡាំងម៉ាស៊ីន ។ ស៊ូប៉ាប់នោះអាចកកស្ទះ ឬគាំងដោយលម្អង ឬក៏កម្អែផ្សេងៗហើយតម្រូវឲ្យមានការសម្អាតឬក៏ផ្លាស់ប្តូរចេញ ។
២-បាញ់ប្រេងឬខ្លាញ់គោទៅនឹងបរិវេណជុំវិញស៊ូប៉ា់ប់របស់ប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រងការបញ្ចេញឧស្ម័នរបស់រថយន្តឲ្យសព្វកន្លែង ។
៣-ផ្តាច់ឬដកក្បាលតំណនៃសម្បុកអ៊ែរបឺតធូលីចេញពីតួស៊ូប៉ា់ប់ខាងលើ ។
៤-យកក្បាលតំណទឹកចេញទៅទីតាំងម្ខាងនៃស៊ូប៉ាប់ម៉ាស៊ីនរថយន្ត ។ អនុញ្ញាតឲ្យទឹកនៅចំណុចដកចេញនោះស្រក់ចុះមកធុងដែលអ្នកដាក់ត្រងពីក្រោម។
៥-មួលដោះខ្ចៅចេញពីស៊ូប៉ាប់របស់ប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រងការបញ្ចេញឧស្ម័នចេញ ។
៦-មួលដោះខ្ចៅដែលចាប់ភ្ជាប់នឹងឧបករណ៍ផ្គត់ផ្គង់ល្បាយខ្យល់និងប្រេងស៊ីឡាំងម៉ាស៊ីនចេញ ។
៧-លាងសម្អាតស៊ូប៉ាប់ប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រងការបញ្ចេញឧស្ម័នដោយការត្រាំក្នុងសាំង។ ប្រសិនជាវាមិនអាចនឹងលាងជម្រះបានស្អាតទេស៊ូប៉ាប់នោះនឹងចាំបាច់ត្រូវផ្លាស់ប្តូរថ្មីដោយខានតែបាន ។
៨-ដាក់តភ្ជាប់អ្វីដែលបានដោះចេញសាឡើងវិញបន្ទាប់ពីលាងសម្អាត ឬប្តូរថ្មីហើយនោះ ។
ផ្សែងពណ៌ស
១-ពិនិត្យពិច័យទៅលើក្បាលស៊ីឡាំងនិងក្បាលរងក្រែងមានការលិចជ្រាបដោយប្រការណាមួយ ។ ផ្សែងពណ៌សគឺជាសញ្ញាបញ្ជាក់ឲ្យឃើញថាមានទឹកកំពុងលិចជ្រាបចូលម៉ាស៊ីន ។
២-រកមើលទីតាំងរេស៊ីវ័របម្រុងរបស់ឧបករណ៍ស្អំម៉ាស៊ីន ឬក៏ប្រសិនជាវាអត់មានទេគឺពិនិត្យលើធុងទឹកតែម្តង។ មួលគម្របធុងទឹកចេញតែនៅពេលណាម៉ាស៊ីនរថយន្តចុះកម្តៅត្រជាក់ប៉ុណ្ណោះ ។
៣-ចាក់ទឹកចូលទៅក្នុងរេស៊ីវ័របម្រុងរបស់ឧបករណ៍ស្អំម៉ាស៊ីន ។
៤-ផ្លាស់ប្តូរគម្របវាចេញរួចរាល់ហើយបន្ទាប់មកបញ្ឆេះម៉ាស៊ីនតែម្តង ។
ហ្វឺតនឹងបឺតស្រូបទឹកក្នុងតំបន់ដែលប្រេះស្រាំបណ្តាលឲ្យលិចជ្រាបនោះ។
ផ្សែងពណ៌ប្រផេះ
១-មួលដោះគម្របសាំងចេញ។
២-ស៊កបញ្ចូលទុយោចូលទៅក្នុងធុងសាំង។
៣-ចាក់បំពេញសាំងដោយប្រភេទសាំងល្អឬសុទ្ធ។
៤-ផ្លាស់ប្តូរគម្របសាំងឬគម្របរេស៊ីវ័រធុងសាំងចេញ ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ