ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

Picture

៣ គន្លឹះ​ងាយ​ៗ​ជួយ​ឲ្យ​អ្នក​ជោគជ័យ​ការងារ

4 ឆ្នាំ មុន

ប្រសិនបើ​មនុស្ស​ម្នាក់​ធ្វើការ ៨​ម៉ោង​ក្នុង​មួយ​ថ្ងៃ នោះ​ពួក​គេ​ត្រូវ​ចំណាយ​ប្រមាណ ៩​ពាន់​ម៉ោង​ក្នុង​មួយ​ឆ្នាំ ។ ការងារ​ស្មើនឹង ១​ភាគ ៣​នៃ​ជីវិត​របស់​មនុស្ស​គ្រប់​រូប ដូច្នេះ​វា​គួរតែ​ជា​ការងារ​ដែល​អ្នក​ពិតជា​ស្រលាញ់​ពិតប្រាកដ ។…

ប្រសិនបើ​មនុស្ស​ម្នាក់​ធ្វើការ ៨​ម៉ោង​ក្នុង​មួយ​ថ្ងៃ នោះ​ពួក​គេ​ត្រូវ​ចំណាយ​ប្រមាណ ៩​ពាន់​ម៉ោង​ក្នុង​មួយ​ឆ្នាំ ។ ការងារ​ស្មើនឹង ១​ភាគ ៣​នៃ​ជីវិត​របស់​មនុស្ស​គ្រប់​រូប ដូច្នេះ​វា​គួរតែ​ជា​ការងារ​ដែល​អ្នក​ពិតជា​ស្រលាញ់​ពិតប្រាកដ ។

ប៉ុន្តែ​ការ​ពិត​ជាក់ស្តែង មនុស្ស​គ្រប់​រូប​មិន​អាច​ធ្វើការ​ដែល​ខ្លួន​ស្រលាញ់​ចូល​ចិត្តបាន​គ្រប់ពេលវេលា​ទេ ។ យ៉ាងណា​ក្តី វា​មិន​មាន​ន័យ​ថា​អ្នក​មិន​មាន​ផ្លូវ​ដើរ​ដែរ ។ មិន​ថា​អ្នក​កំពុង​តែ​ចង់​ឡើង​តំណែង​ទាមទារ​ការ​ឡើង​ប្រាក់ខែ ឬ​កំពុង​តែ​រក​ការងារ​ទេ ជំហាន​ខាងក្រោម​នេះ​អាច​ជួយ​ឲ្យ​អ្នក​ក្លាយជា​បុគ្គលិក ឬ​ម្ចាស់​អាជីវកម្ម​ដែល​សប្បាយចិត្ត និង​មាន​តម្លៃ​សម្រាប់​ស្ថាប័ន​ការងារ​របស់​អ្នក ។

១. សុំ​ការ​វាយតម្លៃ​ពី​អ្នក​ដទៃ
ការ​ស្នើ​សុំ​ការ​វាយតម្លៃ​ពី​ចៅហ្វាយ​របស់​អ្នក ឬ​មិត្ត​រួមការ​ងារ​បរស់​អ្នក​អាច​ជួយ​ឲ្យ​អ្នក​លូតលាស់​ទៅ​មុខ​បាន​លឿន ។ ជាក់ស្តែង ការ​រិះគន់​មិន​តែងតែ​ល្អ​ស្តាប់​ទេ ប៉ុន្តែ​វា​ជួយ​ឲ្យ​អ្នក​យល់​ដឹង​បន្ថែម​ពី​ទស្សនៈ​របស់​មនុស្ស​ជុំវិញ​ខ្លួន​អ្នក និង​ផ្តល់​ឱកាស​ឲ្យ​អ្នក​ប្រាប់​ពី​ទស្សនៈ​របស់​ខ្លួនឯង​ផង​ដែរ ។

២. ឈប់​ខ្ជិល
ភាព​ខ្ជិលច្រអូស​ប្រៀប​បានជា​ផ្នែក​មួយ​នៃ​ធម្មជាតិ​របស់​មនុស្ស ហើយ​ក្នុង​សម័យកាល​ប្រព័ន្ធ​សង្គម​នេះ វា​កាន់តែ​ពិបាក​សម្រាប់​មនុស្ស​ក្នុង​ការ​ផ្តោត​ស្មារតី​តែ​លើ​ការងារ​ទាំងស្រុង​ពី​មួយ​ថ្ងៃ​ទៅ​មួយ​ថ្ងៃ ។ ប៉ុន្តែ​ភាព​ខ្ជិលច្រអូស​បន្តិចបន្តួច​ដូច​ជា​ការ​មិន​ឆ្លើយ​តប​នឹង​អ៊ីមែល​ជាដើម​នេះ​អាច​ប៉ះពាល់​ដល់​ឱកាស​ជោគជ័យ​របស់​អ្នក​នៅ​ថ្ងៃ​មុខ ។ វិធី​ងាយស្រួល​មួយ​គឺ​ការ​បង្កើត​បញ្ជី​ការងារ​ដែល​អ្នក​ត្រូវ​សម្រេច​ក្នុង​មួយ​ថ្ងៃជា​រៀងរាល់ថ្ងៃ និង​រៀប​វា​តាម​សារៈសំខាន់​របស់​កិច្ចការ​នីមួយ​ៗ ។ វា​ជួយ​ឲ្យ​អ្នកដឹង​ពី​កិច្ចការ​ដែល​សំខាន់​ជាងគេ និង​កិច្ចការ​ដែល​អ្នក​ត្រូវ​សម្រេច​ឲ្យ​បាន​លឿន ។

៣. បង្កើត​គម្រោង​សម្រាប់ ៥​ឆ្នាំ
ការ​បង្កើត​ផែនការ​ឬ​គម្រោង​សម្រាប់​រយៈពេល ៥​ឆ្នាំ​ជួយ​ឲ្យ​អ្នកដឹង​ពី​ជំហាន​ដែល​អ្នក​ត្រូវ​ដើរ​ដើម្បី​សម្រេច​គោលដៅ​ដែល​អ្នក​ចង់​សម្រេច ។ ឧទាហរណ៍​ដូច​ជា​អ្នក​ចង់បាន​តំណែង​ជា​អ្នកគ្រប់គ្រង​ផ្នែក​ធនធានមនុស្ស​ជាដើម ។ ដើម្បី​ទៅ​រក​គោលដៅ​នោះ អ្នក​ប្រហែលជា​ត្រូវ​និយាយ​ជាមួយនឹង​ប្រធាន​ក្រុម​របស់​អ្នក រៀន​ពី​ផ្នែក​គ្រប់គ្រង​បន្ថែម ឬ​ស្ម័គ្រចិត្ត​សម្រេច​កិច្ចការ​ច្រើន​ជាង​មុន​ជាដើម ៕ កែសម្រួល​ដោយ ៖ សុ​ឃា​ក់

អត្ថបទសរសេរ ដោយ

កែសម្រួលដោយ